• Anonym (Lämnat)

    Min sambo och jag lämnade varandra på grund av hennes hår

    Vi har nu lämnat varandra. Jag och min sambo som jag berättat om förut för er. Hon hade det underbaraste håret, långt och vackert. Sedan klippte hon av det utan förvarning. Hon rakade sidor och nacken och sparade en champinjon uppe på huvet. Därefter blev inget sig likt. Jag hamnade i depression, åt tabletter och besökte psykolog.

    Nu har vi lämnat varandra. Det tog slut på grund av hennes hår. Vi lämnade varandra i veckan.

  • Svar på tråden Min sambo och jag lämnade varandra på grund av hennes hår
  • Anonym (P)

    Hälsa henne grattis från alla kvinnor med egen vilja i världen!

  • Anonym (Lämnat)
    Anonym (P) skrev 2015-04-19 21:20:23 följande:

    Hälsa henne grattis från alla kvinnor med egen vilja i världen!


    Varför stöttar du inte mig för? Hon har utsatt mig för elakheter under tiden. Sedan hon klippte sig började hon bossa över mig och struntade i mig totalt och var respektös
  • NKmamma
    Anonym (Lämnat) skrev 2015-04-19 21:22:22 följande:
    Varför stöttar du inte mig för? Hon har utsatt mig för elakheter under tiden. Sedan hon klippte sig började hon bossa över mig och struntade i mig totalt och var respektös
    Och hur behandlade du henne pga hennes hår?
  • ge upp

    Men så bra! Nu slipper ni varann ju. Du slipper vara deprimerad över hennes frisyr och hon slipper dig. Blir ju en win-win situation.

  • Anonym (Repris?)

    Denna trådstart, eller iaf en väldigt lik denna, har jag läst här förut.

  • Anonym (Lämnat)
    Anonym (Repris?) skrev 2015-04-19 22:03:15 följande:

    Denna trådstart, eller iaf en väldigt lik denna, har jag läst här förut.


    Det är samma person, dvs jag. Jag ar skrivit ett antal trådar om hennes hår och våra problem sedan hon klippte sig. Har skrivit trådar i över 1 år nu om våra problem
Svar på tråden Min sambo och jag lämnade varandra på grund av hennes hår