• Bee78

    Välja kvinnokläder - hjälp

    Jag har redan erkänt här att jag är en man som gillar att klä mig kvinnligt.
    Min partner har väl inte jublat direkt men nu har vi ändå kommit till följande:
    Vi ska ha valborgsfest hemma hos mig och hon tycker att jag kan passa på att visa min kvinnliga sida..... känns lite retfullt men ändå lockande.
    Ska jag backa eller leta klänning?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-28 18:21
    Nu har jag sms:at inbjudningar där det står att jag är kvällens värdinna...
    Jag har fått några positiva kommentarer men också förslag att jag ska ha förkläde och förhoppningar om att jag ska vara sexig i kort klänning..
    Roligt ändå att de engagerar sig..

  • Svar på tråden Välja kvinnokläder - hjälp
  • Donizetti

    Självklart du ska göra det! Din partner är med på det och då är saken klar. Känner flera crossdressers och det börjar bli allt vanligare att de vågar visa det. Go for it!

  • Donizetti

    Oj, jag är verkligen ingen expert på värdinneklädsel. Men klänning är aldrig fel, mer figursmickrande än kjol och blus som skär av kroppen på mitten. Klänning är mer feminint och fest, kjol blir lite dresscode kontor.

  • Bee78

    Tja, jag är lång o smal.
    Osäker dock på om vilken klänning som kan bli rätt.

    Bx

  • Bee78

    Jag har tittat lite på nätet - någon som skulle passa tro?


    Eller en annan modell?

  • Donizetti

    Den översta om det är på dagen, snyggt att hälsa våren välkommen med på valborg. De två undre mer för aftonbruk.

  • Bee78

    Jo, sant att det är lite vårfest. Kanske tråkigt med svart även om festen är på kvällen. 
    Jag kommer inte hinna beställa över nätet så det får bli att handla i butik vilket känns spännande/läskigt!

Svar på tråden Välja kvinnokläder - hjälp