• Anonym (Don Joe)

    Trekant i tanken

    Trekant. Härlig fantasi. Eller något mer?

    Jag brukar skoja med min fru om att vi kanske skulle prova trekant någon gång, och då med en tjej till, absolut bara med en tjej till. Detta är ingenting som har varit på allvar då vi båda är väldigt monogama så att säga, utan mest för att retas lite. Visst vi brukar kolla lite porr ibland och så men det stannar vid fantasier. Hon brukar för att ta ner mig på jorden skoja och kontra med att "visst, med en kille till så är det ok..."

    Men så för ett tag sedan frågade hon mig, för att skoja (antar jag), att kanske skulle hon få önska sig något till sin födelsedag, och syftade då på en MMK-trekant. Fortfarande på skoj och för att retas. Men sen pratade vi vidare under dagen om det och jag kände plötsligt att det var rätt upphetsande att tänka på att hon blev tagen av en annan man när jag var med. Samtalet gled in på vilka krav vi skulle ha på killen och vad han skulle få göra med henne. I Fantasin får väl betonas...

    Även om chansen till att det kommer att ske och att vi båda skulle bli redo är väldigt liten, så var det en väldigt upphetsande twist, att kunna prata om det och hur det skulle gå till. Sen kommer det förstås in tankar på att man inte är riktigt klok som kan upphetsas av att tänka sig att sin fru blir tagen av en annan man. Men varför göra en så stor grej av det? Kanske är det bara att prova och se om det är något man gillar?

    Låter det vansinnigt?
  • Svar på tråden Trekant i tanken
  • Anonym (En som provat)

    Fantasier ska stanna vid fantasier. Gör man verklighet av dom blir alltid nån sårad och sen är det början på slutet..

  • Anonym (Varning)

    Jag har tidigare varnat för trekanter. Släpp inte en annan man på din fru. Det kan bli slutet för äktenskapet.

  • Testalite

    Och det är bättre att inte leva ut och då nyfiken?

    Ni har kommit ett steg på vägen till att förverkliga detta. Ni pratar vilket är helt underbart att höra.

    Fortsätt med det utan nå krav eller baktankar så skall du se att tanken kommer att mogna och landa hos er båda.

    Antingen vill ni båda eller bara en av er eller så blir det inte alls.
    Det viktiga är att ni pratar om det iallafall.

    Många säger att utlevnad berikar sexlivet och så är det om det sköts rätt. Jag hävdar dock att kunna snacka om sina fantasier mm med sin partner berika minst lika mycket.

  • Anonym (Dirty Dirk)

    Träffa ett annat par i stället för någon singel.

  • Anonym (Don Joe)

    Tack för svar. Ja det är nog så att det kan gå illa. Min inställning är nog att jag är intresserad på ett fysiskt plan men är rädd för hur vi skall reagera efteråt. Det skrämmer lite och kommer nog att avgöra om det någonsin kommer att ske eller inte.

    Men vad kommer de tankarna från, att upphetsas av sin partner med en annan?

  • Anonym (Irriterad)
    Anonym (Varning) skrev 2015-05-18 12:45:23 följande:

    Jag har tidigare varnat för trekanter. Släpp inte en annan man på din fru. Det kan bli slutet för äktenskapet.


    Var inte korkad! Att sätta sig i en bil kan vara slutet för livet, och ändå gör vi det hela tiden!


    Vad som funkat och inte funkat för dig är för dig. Inte säkert att det funkar med TS relation, men snälla något jävla högfärdigt "Jag har varnat... bla bla" kan du behålla för dig själv om du inte kan förmå dig att skriva något vettigt som svar. 

  • Anonym (Irriterad)
    Anonym (Don Joe) skrev 2015-05-19 09:47:57 följande:

    Tack för svar. Ja det är nog så att det kan gå illa. Min inställning är nog att jag är intresserad på ett fysiskt plan men är rädd för hur vi skall reagera efteråt. Det skrämmer lite och kommer nog att avgöra om det någonsin kommer att ske eller inte.

    Men vad kommer de tankarna från, att upphetsas av sin partner med en annan?


    Ta det LUGNT, det kan inte understrykas. I den här världen finns det två typer av fantasier som blir verklighet.


    1. Ena partnern fantiserar om att den andra partnern har sex med någon.


    2. Ena partnern fantiserar om att hon/han har sex med någon och att den andre är med eller tittar på.


    I första fallet, är ju denne som har fantasin som blir lite av en "initativtagare". Det ger en känsla av "jag startade det här", vilket ger en liten dos av "trygghet" som kan vara skillnad mellan att det ska gå bra mot att det ska gå åt skogen.


    I andra fallet, har ena partnern "accepterat" en fantasi och tagit den som delad. I det läget kan det säkert kännas som väldigt upphetsande att prata om det. Däremot när tredje personen står där, och denne kanske har sex med din fru/man, du hör de stöna, nästan inte ens märka att du är där, så kan dina tankar skena iväg. Säg att du kommer först exempelvis. Som man, är upphetsningen mer eller mindre ögonblickligen borta... men de är inte klara än. Då kanske du börjar tänka, "hon valde det här" och det växer till något som ger dig dålig smak i munnen.


    Så mina konkreta tips..


    1. Kommunicera. ALLTID ALLTID ska det vara fritt fram för båda att säga STOPP närsomhelst. Vid minsta tvekan. Ingen hänsyn ska tas till den "tredje personen". Om det är någon ni inte känner, upplys att leken kan avbrytas precis när han är som mest sugen.


    2. Prova er fram. Gå inte på att knulla direkt. Det finns klubbar, dansställen, pubbar, med många sugna män som gärna klämmer på din fru mer än det är "tillåtet". Pallar du inte att se att någon tar på hennes rumpa medan de dansar tätt, lär du inte klara av att se henne rida någon. Klarar du det, då får ni kanske gå vidare med att hon får hångla upp någon på dansgolvet. Funkar det? Ja, då får du kanske nästa gång se om du klarar av att se henne sitta i något mörkt hörn och veta att han har sin hand innanför hennes trosor. Varje gång gäller det att prata med varandra om hur det kändes. Klarar ni av att efter varje "steg" ha galet upphetsande sex, så är ni på spåret. Kändes det jobbigt, stanna upp och låt lite tid passera.


    OM ni klarar av det, är det en helt ny värld som öppnas. Tillit utan dess like. Du behöver aldrig undra eller bli tveksam på om din partner är trogen, utan dessutom får en himmelsk njutning av att hon kanske skickar sms när hon är ute med sina tjejkompisar som lyder "En kille är och raggar på mig... ser söt ut, får jag ta med honom hem?"


    Hoppas mina svar hjälpte lite.

  • Testalite
    Anonym (Irriterad) skrev 2015-05-24 00:48:56 följande:

    Ta det LUGNT, det kan inte understrykas. I den här världen finns det två typer av fantasier som blir verklighet.


    1. Ena partnern fantiserar om att den andra partnern har sex med någon.


    2. Ena partnern fantiserar om att hon/han har sex med någon och att den andre är med eller tittar på.


    I första fallet, är ju denne som har fantasin som blir lite av en "initativtagare". Det ger en känsla av "jag startade det här", vilket ger en liten dos av "trygghet" som kan vara skillnad mellan att det ska gå bra mot att det ska gå åt skogen.


    I andra fallet, har ena partnern "accepterat" en fantasi och tagit den som delad. I det läget kan det säkert kännas som väldigt upphetsande att prata om det. Däremot när tredje personen står där, och denne kanske har sex med din fru/man, du hör de stöna, nästan inte ens märka att du är där, så kan dina tankar skena iväg. Säg att du kommer först exempelvis. Som man, är upphetsningen mer eller mindre ögonblickligen borta... men de är inte klara än. Då kanske du börjar tänka, "hon valde det här" och det växer till något som ger dig dålig smak i munnen.


    Så mina konkreta tips..


    1. Kommunicera. ALLTID ALLTID ska det vara fritt fram för båda att säga STOPP närsomhelst. Vid minsta tvekan. Ingen hänsyn ska tas till den "tredje personen". Om det är någon ni inte känner, upplys att leken kan avbrytas precis när han är som mest sugen.


    2. Prova er fram. Gå inte på att knulla direkt. Det finns klubbar, dansställen, pubbar, med många sugna män som gärna klämmer på din fru mer än det är "tillåtet". Pallar du inte att se att någon tar på hennes rumpa medan de dansar tätt, lär du inte klara av att se henne rida någon. Klarar du det, då får ni kanske gå vidare med att hon får hångla upp någon på dansgolvet. Funkar det? Ja, då får du kanske nästa gång se om du klarar av att se henne sitta i något mörkt hörn och veta att han har sin hand innanför hennes trosor. Varje gång gäller det att prata med varandra om hur det kändes. Klarar ni av att efter varje "steg" ha galet upphetsande sex, så är ni på spåret. Kändes det jobbigt, stanna upp och låt lite tid passera.


    OM ni klarar av det, är det en helt ny värld som öppnas. Tillit utan dess like. Du behöver aldrig undra eller bli tveksam på om din partner är trogen, utan dessutom får en himmelsk njutning av att hon kanske skickar sms när hon är ute med sina tjejkompisar som lyder "En kille är och raggar på mig... ser söt ut, får jag ta med honom hem?"


    Hoppas mina svar hjälpte lite.


    Mycket bra tips.

    Ett tillägg bara.

    Se till att ni inte är snorfulla. Ett glas vin eller 2 eller 1-2 Öl är ok men inte mer första gångerna.
    Är så lätt att det går för långt om man är berusad och ångesten efter blir så mycket värre.
  • Anonym (Varning)
    Anonym (Irriterad) skrev 2015-05-24 00:34:58 följande:

    Var inte korkad! Att sätta sig i en bil kan vara slutet för livet, och ändå gör vi det hela tiden!


    Vad som funkat och inte funkat för dig är för dig. Inte säkert att det funkar med TS relation, men snälla något jävla högfärdigt "Jag har varnat... bla bla" kan du behålla för dig själv om du inte kan förmå dig att skriva något vettigt som svar. 


    Nja, inte tycker jag att det är högfärdigt. Det är snarare en sorts ursäkt för att jag skriver igen. Men ok, detta är min erfarenhet och det kan vara viktigt också för någon annan att känna till den. Men jag hoppas förstås att det lyckas bättre än för mig för alla som ger sig in på detta.
  • Anonym (Varning)
    Testalite skrev 2015-05-25 09:38:26 följande:
    Mycket bra tips.

    Ett tillägg bara.

    Se till att ni inte är snorfulla. Ett glas vin eller 2 eller 1-2 Öl är ok men inte mer första gångerna.
    Är så lätt att det går för långt om man är berusad och ångesten efter blir så mycket värre.
    Bra kommentar. Det var nog delvis alkohol som gjorde att vi tappade kontrollen.
  • Anonym (Don Joe)
    Anonym (Irriterad) skrev 2015-05-24 00:48:56 följande:

    Ta det LUGNT, det kan inte understrykas. I den här världen finns det två typer av fantasier som blir verklighet.


    1. Ena partnern fantiserar om att den andra partnern har sex med någon.


    2. Ena partnern fantiserar om att hon/han har sex med någon och att den andre är med eller tittar på.


    I första fallet, är ju denne som har fantasin som blir lite av en "initativtagare". Det ger en känsla av "jag startade det här", vilket ger en liten dos av "trygghet" som kan vara skillnad mellan att det ska gå bra mot att det ska gå åt skogen.


    I andra fallet, har ena partnern "accepterat" en fantasi och tagit den som delad. I det läget kan det säkert kännas som väldigt upphetsande att prata om det. Däremot när tredje personen står där, och denne kanske har sex med din fru/man, du hör de stöna, nästan inte ens märka att du är där, så kan dina tankar skena iväg. Säg att du kommer först exempelvis. Som man, är upphetsningen mer eller mindre ögonblickligen borta... men de är inte klara än. Då kanske du börjar tänka, "hon valde det här" och det växer till något som ger dig dålig smak i munnen.


    Så mina konkreta tips..


    1. Kommunicera. ALLTID ALLTID ska det vara fritt fram för båda att säga STOPP närsomhelst. Vid minsta tvekan. Ingen hänsyn ska tas till den "tredje personen". Om det är någon ni inte känner, upplys att leken kan avbrytas precis när han är som mest sugen.


    2. Prova er fram. Gå inte på att knulla direkt. Det finns klubbar, dansställen, pubbar, med många sugna män som gärna klämmer på din fru mer än det är "tillåtet". Pallar du inte att se att någon tar på hennes rumpa medan de dansar tätt, lär du inte klara av att se henne rida någon. Klarar du det, då får ni kanske gå vidare med att hon får hångla upp någon på dansgolvet. Funkar det? Ja, då får du kanske nästa gång se om du klarar av att se henne sitta i något mörkt hörn och veta att han har sin hand innanför hennes trosor. Varje gång gäller det att prata med varandra om hur det kändes. Klarar ni av att efter varje "steg" ha galet upphetsande sex, så är ni på spåret. Kändes det jobbigt, stanna upp och låt lite tid passera.


    OM ni klarar av det, är det en helt ny värld som öppnas. Tillit utan dess like. Du behöver aldrig undra eller bli tveksam på om din partner är trogen, utan dessutom får en himmelsk njutning av att hon kanske skickar sms när hon är ute med sina tjejkompisar som lyder "En kille är och raggar på mig... ser söt ut, får jag ta med honom hem?"


    Hoppas mina svar hjälpte lite.


    Tack för mycket bra svar!
    Du har en väldigt bra poäng där med att ta det stegvis och ta reda på hur långt man är beredd att ta det vidare. Är man oerfaren så är det nog ett måste.
    En aspekt som du tar upp är just det att när man kommit och upphetsningen är borta. Jag kan redan idag komma på mig med att känna att fantasierna är som bortblåsta och lite tänka "hur fan tänke jag där", direkt efter att jag kommit. Jag försöker jobba på den biten med att behålla upphetsningen men det är svårt. Och då kan man fråga sig hur man skulle känna om man var klar och en annan man ligger kvar och pumpar henne...

    Märkligt hur det fysiska och mentala upphetsningen inte går hand i hand alltid.
  • Anonym (Varning)
    Anonym (Don Joe) skrev 2015-05-25 13:07:08 följande:
    En aspekt som du tar upp är just det att när man kommit och upphetsningen är borta. Jag kan redan idag komma på mig med att känna att fantasierna är som bortblåsta och lite tänka "hur fan tänke jag där", direkt efter att jag kommit. Jag försöker jobba på den biten med att behålla upphetsningen men det är svårt. Och då kan man fråga sig hur man skulle känna om man var klar och en annan man ligger kvar och pumpar henne...
     

    Jag behöver inte fråga mig... Min mest traumatiska upplevelse att själv vara utslagen och bara se hur han kör henne till flera orgasmer. Och hur han själv kommer igen flera gånger, något som jag aldrig har kunnat. 
  • Anonym (Snillet spekulerar)

    Jag kan faktiskt känna igen mig i det du beskriver. Har haft ett par trekanter under min ungdom MMK men mer som 3 singlar som interagerat och då är det inte samma känslighet som att göra det i ett äktenskap eller samboförhållande. Jag är inte heller på något sätt unik med drömmen om en MKK variant även om jag är gift och barn. Jag har på samma sätt berört ämnet mer skämtsamt och hon har kontrat med att vi kan i således ta in en extra man. Nu vet jag att hon inte skulle gå med på någon av dessa modeller och jag är mycket osäker själv på hur det skulle bli efteråt. Någon nämnde traumatisk upplevelse och det finns inte minst andra bieffekter såsom svartsjuka, osäkerhet i egna prestationen och säkerligen mycket mer om man inte har tänkt igenom hela processen.


     


    Min högsta dröm är ju naturligtvis en MKK men jag kan självfallet också bli upphetsad av att se ytterligare en främmande man som interagerar men enbart för att se henne njuta maximalt. Dessa akter skulle dock inte kunna hålla på särskilt länge då hon inte klarar av mer än max 2-3 orgasmer och det är den nivån vi själva ligger på och då skulle det bli väldigt kort besök för vår gäst. Att jag själv gärna vill uppleva en MKK är naturligtvis av egen njutning men faktiskt mest att jag verkligen vill och älskar att se min fru njuta. Sedan så tycker jag att det är väldigt sensuellt och upphetsande att se två kvinnor älska med varandra och det har jag erbjudit henne flera gånger utan några förbehåll. Nu råkar hon ha väldigt svårt att bli smekt och slickad av en kvinna och inte minst att se mig i henne vilket gör det näst intill omöjligt av förklarliga skäl. Vi råkar vara väldigt heterosexuella båda två och något utbyte skulle jag definitivt inte vilja ha av en extra man på samma sätt som hon inte skulle ha av en kvinna och då blir ju en MKK i vårt fall väldigt enkelriktat och tråkigt för henne.


     


    Jag kan förstå att det finns par som har ett fantastiskt sexliv på flera och har tacklat omständigheterna så som skall göras och då är det bara gratulera. För egen del förblir enbart att fantisera om trekanter eller m.fl. och vet du vad, det är inte så dumt heller och du slipper tampas med känslorna i efterhand.


     


    Lycka till.

Svar på tråden Trekant i tanken