• Anonym (Ts)

    Min fru har en dildo - blev sur på mig

    Ganska grov men framförallt stenhård.

    Hon gillar variationen. Helt ok för min del! Aldrig sagt något om det. Men som svar på hennes fråga jag fick igår om jag ville ha en lösfitta så svarade jag att det hade varit kul att testa någon gång. En riktigt tight som kramar åt. Då blev hon fly förbannad.

    Varför är det ok för en kvinna att säga att hon gillar variationen men en man får det inte?

  • Svar på tråden Min fru har en dildo - blev sur på mig
  • Anonym (Mia)

    Du menar varför det är ok för din kvinna? För hennes reaktion gäller sannerligen inte alla kvinnor så utmåla det inte som att det är nåt som gäller alla kvinnor. Jag tycker det är jävligt sexigt när killar använder lösfittor. Och varför din fru reagerade som hon gjorde kan nog hon själv svara bäst på - fråga henne?

  • Linux1003
    Anonym (Ts) skrev 2015-05-26 14:15:03 följande:

    Ganska grov men framförallt stenhård.

    Hon gillar variationen. Helt ok för min del! Aldrig sagt något om det. Men som svar på hennes fråga jag fick igår om jag ville ha en lösfitta så svarade jag att det hade varit kul att testa någon gång. En riktigt tight som kramar åt. Då blev hon fly förbannad.

    Varför är det ok för en kvinna att säga att hon gillar variationen men en man får det inte?


    Hon kanske kände sig på något sätt träffad när du just nämnde en riktigt tight och gjorde en viss association till sig själv?
  • Anonym (...)

    Här hemma hos får båda gilla variation maken har nu tre lösfittor om inte fler. Eller han har vi leker med dom tillsammans som vi gör med alla våra sexleksaker

  • Schnaa

    Varför har du en så märklig fru?


    It takes a fool to remain sane
  • AstaMärta

    Problemet är nog inte att du skulle tycka att det var kul att testa en lösfitta någon gång, utan att du skulle vilja testa en riktigt tajt som kramar åt.

  • Underhill
    Anonym (Gnud) skrev 2015-05-26 15:02:44 följande:

    Såg du inte fällan? Klantarsel :)


    Att hon själv signalerar att hon önskade att hans var grövre!?...eller var det inte så du menade? :)
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Ts)
    AstaMärta skrev 2015-05-26 15:24:11 följande:

    Problemet är nog inte att du skulle tycka att det var kul att testa en lösfitta någon gång, utan att du skulle vilja testa en riktigt tajt som kramar åt.


    Fast hon borde känna mig. Skulle aldrig "prova" någon annan bara för att få en annan känsla. Herregud jag älskar ju kvinnan. Hon är det bästa på jorden.
Svar på tråden Min fru har en dildo - blev sur på mig