• Anonym (A64Ever)

    Vi som ÄLSKAR analsex

    Varför gillar du analsex och tycker du det är bättre än vaginalt? Bara ha vaginalt el analt vad väljer du?

    Berätta om varför du gillar analsex.

    (Både personer med eller utan snopp får svara)

  • Svar på tråden Vi som ÄLSKAR analsex
  • Armageddon
    Anonym (Extas) skrev 2015-07-10 12:46:55 följande:

    Tycker det är tio gånger skönare än vaginalt och kan nästan inte komma utan att få nåt i analen. Rida analt så att klittan stimuleras samtidigt då kommer jag garanterat! :D Fast egentligen tänder jag också på den där "underläges" känslan när man blir tagen bakifrån framåtböjd över nåt, gärna händerna fasthållna och lite smiskad här med...

    Men jag tror det är helt andra nervtrådar som stimuleras på något sätt, jag hamnar liksom som i extas..! En känsla jag aldrig upplever vid bara vaginalt. Fast det bästa är att ha nåt i fittan samtidigt som sagt, då blir det extra trångt och skönt! ;) Två kukar vore drömmen..!


    Alla tjejer jag har dubbelmackat har älskat det, så se till att få testa det, för är sjukt skönt.
  • Anonym (A64Ever)
    Anonym (Älskar analt) skrev 2015-07-09 16:25:23 följande:

    Hur många av er som har analsex. Rengör tumpan innan det vill säga invändigt?


    Vanlig tömning en stund innan om man känner behov av det. Sedan bra kost som gör gott för magen är inte dumt att tänka på.
  • Anonym (Celine)

    Jag kan tycka att det är självklart att jag gör rent mig för min stora starka men genomsnittligt utrustade älskling innan. Har du provat en intim dusch och en mjuk toaborste? Var rädd om slemhinnorna.

  • Påven Johanna
    Trellekille skrev 2015-07-06 19:52:33 följande:

    Jag är en kille som gillar när en tjej ligger och smeker och slickar och pullar min anal .. Det är så sexigt att se hur låta och busiga tjejerna får reda på att jag gillar det. Jag saknar att få känna en vit tunga och finger i min anal när jag ligger och onanerar. Jag är singel.


    En vit tunga? 
  • Påven Johanna
    Anonym (Celine) skrev 2015-07-11 15:05:45 följande:

    Jag kan tycka att det är självklart att jag gör rent mig för min stora starka men genomsnittligt utrustade älskling innan. Har du provat en intim dusch och en mjuk toaborste? Var rädd om slemhinnorna.


    Toaborste i analen? Snyter du dig med en vaskrensare också, eller?
  • Livsnjutaren38
    Anonym (Extas) skrev 2015-07-10 12:46:55 följande:

    Tycker det är tio gånger skönare än vaginalt och kan nästan inte komma utan att få nåt i analen. Rida analt så att klittan stimuleras samtidigt då kommer jag garanterat! :D Fast egentligen tänder jag också på den där "underläges" känslan när man blir tagen bakifrån framåtböjd över nåt, gärna händerna fasthållna och lite smiskad här med...

    Men jag tror det är helt andra nervtrådar som stimuleras på något sätt, jag hamnar liksom som i extas..! En känsla jag aldrig upplever vid bara vaginalt. Fast det bästa är att ha nåt i fittan samtidigt som sagt, då blir det extra trångt och skönt! ;) Två kukar vore drömmen..!


    Det kan ordnas om du vill och en kvinna till om så önskas;)
  • Anonym (Celine)
    Påven Johanna skrev 2015-07-11 15:09:46 följande:

    Toaborste i analen? Snyter du dig med en vaskrensare också, eller?


    Varför så otrevlig? Vad hände med att ge ts konstruktiv feedback?
  • Påven Johanna
    Anonym (Celine) skrev 2015-07-11 15:20:39 följande:
    Varför så otrevlig? Vad hände med att ge ts konstruktiv feedback?
    Vad var det för otrevligt med det? Feedback i form av en toaborste i ändtarmen tror jag att ts och resten av mänskligheten kan vara förutan.
  • Anonym (A64Ever)
    Anonym (Celine) skrev 2015-07-11 15:20:39 följande:

    Varför så otrevlig? Vad hände med att ge ts konstruktiv feedback?


    Tack för omtänksamheten Celine!
  • Anonym (A64Ever)
    Anonym (Extas) skrev 2015-07-10 12:46:55 följande:

    Tycker det är tio gånger skönare än vaginalt och kan nästan inte komma utan att få nåt i analen. Rida analt så att klittan stimuleras samtidigt då kommer jag garanterat! :D Fast egentligen tänder jag också på den där "underläges" känslan när man blir tagen bakifrån framåtböjd över nåt, gärna händerna fasthållna och lite smiskad här med...

    Men jag tror det är helt andra nervtrådar som stimuleras på något sätt, jag hamnar liksom som i extas..! En känsla jag aldrig upplever vid bara vaginalt. Fast det bästa är att ha nåt i fittan samtidigt som sagt, då blir det extra trångt och skönt! ;) Två kukar vore drömmen..!


    Jag upplever att min tjej också tycker att asex är mkt skönare än vsex. Hon kommer snabbare än mig när vi har asex och det säger inte lite. :). Ibland undrar jag om hon inte spelar över men så är det inte. Pillar hon lite på klittan samtidigt så hinner jag inte med. Flera gånger har hon kommit innan mig och ursäktat sig för att hon inte klarar mera så jag får mig en avrunkning som avslutning vilket är okej med mig med tanke på

    att hon fått sig en orgasm som gör henne knäsvag. :)

    För övrigt gillar jag hennes föräldrar och tanken på att jag knullar deras dotter i rumpan ibland utan deras vetskap. :) lite av ett maktspel eller nått sånt.
Svar på tråden Vi som ÄLSKAR analsex