• mickebusen

    Sugna å kåta kvinnor ikväll, å vad gör ni åt det?

    Finns det några kåta kvinnor därute ikväll också ;) å då menar jag inte på mig som tydligen många trodde jag menade sist.

    Å vad gör ni åt saken eller snarare hur ?

  • Svar på tråden Sugna å kåta kvinnor ikväll, å vad gör ni åt det?
  • Brunhilde
    mickebusen skrev 2015-07-30 00:01:26 följande:

    Behöver verkligen inte detta som något runkmaterial. Är en tråd för å hjälpa andra bland annat. Kanske inte alla som har så bra fantasi å behöver nya sätt att onanera på tex, eller nya sätt att få igång sin partnern när man inte är riktigt synkade, men säjer ju mer om dig när du tror att det bara är till för runkmaterial.


    Åh, vad bra att du vill hjälpa andra. Osjälviska människor är sällsynta och du är ju rena Moder Teresa! Vad säger din egen partner? Är hon också lika hjälpsam? Ni kanske även kan hjälpa varandra.
  • mickebusen

    Nej ingen hjälte alls, tänker bara på andra som kanske inte har det lika lätt med sex, onani m.m som jag har. Är väl bland annat det detta forum är till för eller har jag fel?

  • Anonym (Wendy)

    Har du frågat din fru om hon vill skriva lite i den här underbart genomtänkta tråden?

  • todo nada
    mickebusen skrev 2015-07-30 00:06:41 följande:

    Nej ingen hjälte alls, tänker bara på andra som kanske inte har det lika lätt med sex, onani m.m som jag har. Är väl bland annat det detta forum är till för eller har jag fel?


    Med andra ord; alla trådar som berör sexuella problem bör sammanfattas här hos dig..?

    Är du en sån där sexguru eller något?
  • mickebusen

    frun är gärna med å delar sina tankar å åsikter. Å är inte meningen att vara någon moder Teresa eller liknande. Vi hjälper varandra så fort det blir stiltje eller vi känner en vardag i allt. Men som sagt vi har lätt för att prata å komma på nya sätt å vägar, men alla har inte någon att bolla med eller kanske inte kan prata om det med den andra på ett avslappnat sätt å då kan det vara bra å få idéer från något annat håll

  • mickebusen

    Nej jag är ingen sexguru, jag har inte skrivit att jag ska ge några råd eller säja vad som är rätt eller fel, folk får komma med idéer å tips på vad dom gör sen får människor snappa upp det som dom vill.

  • Brunhilde
    mickebusen skrev 2015-07-30 00:13:34 följande:

    frun är gärna med å delar sina tankar å åsikter. Å är inte meningen att vara någon moder Teresa eller liknande. Vi hjälper varandra så fort det blir stiltje eller vi känner en vardag i allt. Men som sagt vi har lätt för att prata å komma på nya sätt å vägar, men alla har inte någon att bolla med eller kanske inte kan prata om det med den andra på ett avslappnat sätt å då kan det vara bra å få idéer från något annat håll


    Nya sätt att onanera alternativt knulla. Det var ju ändå väldigt omtänksamt av dig att endast ha kvinnors välmående för ögonen. Det finns ju en del som endast har egenintresse i liknande trådar, men du står över att tokrunka till svaren och vilja camma med damerna. Verkligen stort Mickebusen! Du har inte funderat på annat volontärarbete?
  • Smarthuvud

    Jag tycker att det är bra att du slår ett slag för jämställdheten! Alla andra kåthetstrådar blir ju överflödade av karlar som vill berätta att de banne mig onanerat idag, eller sitter i detta just nu och gör det. Men du vill ge kvinnor ett utrymme där de också får komma till tals!

    Snäll kille du!

  • Anonym (Hmm)

    Meeen mogna svar.. Eller inte.

    JAG är både kvinna och kåt. Utan att skämmas för någotdera. Just ikväll kan jag inte göra något åt det dock, då mannen min är sur och ligger bredvid. I vanliga fall hade jag sett till att bli knullad eller åtminstone bjudit på en avsugning. Det sistnämnda lockar mest faktiskt. Älskar att ha kuk i munnen.

    Godnatt!

  • Anonym (Lyssnar)

    Vilken tråd....var är alla kvinnor .....vi vill höra...

Svar på tråden Sugna å kåta kvinnor ikväll, å vad gör ni åt det?