Inlägg från: mickebusen |Visa alla inlägg
  • mickebusen

    Sugna å kåta kvinnor ikväll, å vad gör ni åt det?

    Finns det några kåta kvinnor därute ikväll också ;) å då menar jag inte på mig som tydligen många trodde jag menade sist.

    Å vad gör ni åt saken eller snarare hur ?

  • Svar på tråden Sugna å kåta kvinnor ikväll, å vad gör ni åt det?
  • mickebusen
    Pussan skrev 2015-07-29 22:31:19 följande:

    Vi knullar


  • mickebusen

    Aaa härligt ;) råkade nog trycka fel å anmäla ditt inlägg var inte alls med mening, är denna satans telefon som blippar hej vilt

  • mickebusen

    Ha ha att det alltid ska komma någon å kommentera som inte ens är intresserad av tråden.

    Kan bli en följdfråga här...

    Varför går man in på en tråd för att dumförklara någon utan anledning, eller lämnar en kommentar på något som man inte är intresserad av?

  • mickebusen

    Ja om man lägger ner hela 5 min på den quizen så borde man nog börja fundera över sitt liv.

  • mickebusen

    Vad gör du här? Hade en liknande tråd för några veckor sen, fick ca 100 svar å var många glada å nöjda som diskuterade. Men bara för att du inte har förmågan att förstå så behöver inte alla andra vara dumma i huvet. Men du har väl inte fått någon uppfostran utan vräker ur dig saker hur som helst bara för du inte förstår. Tråkigt att det är så men jag å andra kan inte rå för det, så tänk efter istället om du är intresserad av ett inlägg kommentera det då, om inte så gå vidare å var tyst.

  • mickebusen

    Ja jag håller med. Förstår inte riktigt är det en tråd Jah tycker verkar idiotisk går jag inte ens in på den men vissa ska tydligen bara jävlas, men är deras problem


    Djävulens Högra Hand skrev 2015-07-29 23:46:51 följande:

    Är lätt att döma andra att lägga sin tid på fel saker.


  • mickebusen

    Behöver verkligen inte detta som något runkmaterial. Är en tråd för å hjälpa andra bland annat. Kanske inte alla som har så bra fantasi å behöver nya sätt att onanera på tex, eller nya sätt att få igång sin partnern när man inte är riktigt synkade, men säjer ju mer om dig när du tror att det bara är till för runkmaterial.

  • mickebusen

    Var likadant igår någon människa som kommer in å inte tänker längre än näsan räcker, det rullade på lite svar men så fort någon som kommer in å klankar ner så försvinner folk, å är väl klart som denna person uttalat sig idag har hon ju du förklarat alla som vill svara


    Anonym (Maria) skrev 2015-07-30 00:00:44 följande:

    Var din tråd du gjorde igår inte tillräckligt givande?


  • mickebusen

    Nej ingen hjälte alls, tänker bara på andra som kanske inte har det lika lätt med sex, onani m.m som jag har. Är väl bland annat det detta forum är till för eller har jag fel?

  • mickebusen

    frun är gärna med å delar sina tankar å åsikter. Å är inte meningen att vara någon moder Teresa eller liknande. Vi hjälper varandra så fort det blir stiltje eller vi känner en vardag i allt. Men som sagt vi har lätt för att prata å komma på nya sätt å vägar, men alla har inte någon att bolla med eller kanske inte kan prata om det med den andra på ett avslappnat sätt å då kan det vara bra å få idéer från något annat håll

  • mickebusen

    Nej jag är ingen sexguru, jag har inte skrivit att jag ska ge några råd eller säja vad som är rätt eller fel, folk får komma med idéer å tips på vad dom gör sen får människor snappa upp det som dom vill.

Svar på tråden Sugna å kåta kvinnor ikväll, å vad gör ni åt det?