• livias

    BIM September

    Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

    Äl: 23 aug

    Bim: 6 sept

    Försök: 4, första barnet

  • Svar på tråden BIM September
  • Snelson
    sedret skrev 2015-09-02 06:30:57 följande:

    Nu behöver jag er hjälp tjejer! Är uppe och hela familjen sover. Testade mig och fick ett svagt plus på vanliga cb men negativt på cb digital. Vad betyder detta??


    Det digitala är mer känsligt än vanliga cb, därför tar det längre tid innan det visar positivt. Om du tar ett nytt digitalt imorgon/övermorgon kommer du säkerligen få gravid 1-2 v där. Vågar mig nog på ett grattis :)
  • HCS

    Klart plus Grattis! Har varit med om samma. CB digital kräver mer hcg för att slå över till positivt!


    sedret skrev 2015-09-02 06:30:57 följande:

    Nu behöver jag er hjälp tjejer! Är uppe och hela familjen sover. Testade mig och fick ett svagt plus på vanliga cb men negativt på cb digital. Vad betyder detta??


  • Snelson

    Hej! Jag har BIM på lördag men har känt mig lite konstig sista dagarna så tänkte att jag tar völ ett test lite för tidigt... dessa tester är från idag med morgonurin. Visst är det väl positivt? Är så rädd för att få spökstreck men de är rosa i färgen, tre stycken och två olika test...

  • HCS

    Grattis säger jag!


    Snelson skrev 2015-09-02 07:20:43 följande:

    Hej! Jag har BIM på lördag men har känt mig lite konstig sista dagarna så tänkte att jag tar völ ett test lite för tidigt... dessa tester är från idag med morgonurin. Visst är det väl positivt? Är så rädd för att få spökstreck men de är rosa i färgen, tre stycken och två olika test...


  • sedret
    Lunda skrev 2015-09-02 07:08:50 följande:

    Sedret, när är din bim? Konstigt att ett visar plus och ett inte. Jag har hört att cb:s tester aldrig visar falskt positivt men att det finns en liten risk att de kan visa falskt negativt om man testar för tidigt så förhoppningsvis har du bara testat för tidigt. Håller tummarna :)


    BIM är sön eller måndag. Däremot så kan min cykel svänga mellan 29 och 35 dagar.
  • sedret
    Snelson skrev 2015-09-02 07:24:55 följande:

    Var visst lite svårt att se...

    phpr53KIg10071.jpg


    GRATTIS!!!
  • Niyoh81

    Fortfarande ingen men å inga känningar av de heller. Skulle vilja testa idag är på BIM +1 men skulle bli så besviken om de inte visa nä.

    Har lite ont i vårtorna och sista dagarna har ja mått lite illa och haft huvudvärk.

    Vet inte hur ja ska tolka detts

Svar på tråden BIM September