• Anonym (misslyckad)

    kan inte ha sex

    Hej! Har ett sånt pinsamt problem, men jag kan inte ha sex. Jag blir upphetsad och går hem med personer, kan suga av etc, men så fort vi kommer till själva samlaget så får jag lätt panik och "sluter mig". Problemet är just när han ska in i mig. Är så himla rädd att jag ska förbli ensam i hela mitt liv, inte kunna få barn eller aldrig kunna ha sex. Åhh vet inte varför jag skriver här men känner mig så ledsen och misslyckadd. Jag önskar verkligen att jag kunde slappna av bara.

  • Svar på tråden kan inte ha sex
  • sextiotalist

    Har du funderat på att hur det är att ha en relation som inte bara ha med sex att göra. Att bli förälskad eller så.

    Jag tror du har en fel syn på vad ett förhållande är.

  • Anonym (misslyckad)

    Jag hade så önskat det, men känns som att alla som vill ha mig bara vill ha se. Ingen vill ha förhållande med mig tror jag.

  • Anonym (misslyckad)
    neverpreggo skrev 2015-10-04 17:33:31 följande:

    Har det hänt något tidigare?


    Känns som att det började fel första gången. Det blev som världens projekt att få in den och så har det blivit så alla gånger efter den också. Jag vet inte ens vad jag är rädd för:(
  • Anonym (Undrar)

    Har du haft fungerande samlag någon gång? Hur gammal är du?

  • Anonym (S)

    Jag hade det sådär i flera år. Jag tvingade tillslut mig själv till att ha sex några gånger med resultatet att det gjorde svinont. Fruktansvärda upplevelser..

    Jag blev äldre och hittade en kk som jag (trodde jag) var kär i, vi hade sex till o från i fem år, det blev bättre men aldrig bra, det gjorde alltid ont när han trängde in och njöt sällan.

    Idag är jag sen tre år tillsammans världens bästa, jag älskar honom djupt och är otroligt trygg med honom.

    Och fortfarande ibland (sällan) sluter det sig för mig, ibland går det bara inte. Jag får ångestkänslor och han märker ju att det inte går att komma in. Men då myser vi lite till om jag vill o provar igen, vill jag inte så kramas vi o sover. No big deal. Och det är SÅ viktigt! Att få vara trygg med att man inte måste. Jag får nästan alltid skuldkänslor o gråter men aldrig att han skulle vara elak eller oförstående .

    Att följa med "vem som helst" är inte rätt väg att gå. Det är inte bråttom eller något måste att ha sex. Är du kåt så tillfredsstöäl dig själv tills du hittar rätt person. Hur klyshigt det än må låta. Eller stanna vid oralsex om du nu trivs med det.

    Jag sj har blivit sexuellt utnjuttjad som liten bla, och ofta dyker de minnena upp när jag har sex, i många år klarade jag inte få oralsex alls tex för jag såg förgriparen framför mig. idag, med min sambo går det. Sök i dit inre om du har förträngt något som behöver bearbetas.

    Låt det ta tid, träffa någon att älska och lita på.

  • Tom Araya

    Prova med att träffa någon du gillar flera gånger och inte ha så bråttom med sexet som innefattar vaginal penetration.

  • Anonym (misslyckad)
    Anonym (Undrar) skrev 2015-10-04 20:26:17 följande:

    Har du haft fungerande samlag någon gång? Hur gammal är du?


    23 år är jag. Nää eller alltså jag har ty fått sån panik att jag gråtit typ
  • Anonym (misslyckad)
    Anonym (S) skrev 2015-10-04 20:50:58 följande:

    Jag hade det sådär i flera år. Jag tvingade tillslut mig själv till att ha sex några gånger med resultatet att det gjorde svinont. Fruktansvärda upplevelser..

    Jag blev äldre och hittade en kk som jag (trodde jag) var kär i, vi hade sex till o från i fem år, det blev bättre men aldrig bra, det gjorde alltid ont när han trängde in och njöt sällan.

    Idag är jag sen tre år tillsammans världens bästa, jag älskar honom djupt och är otroligt trygg med honom.

    Och fortfarande ibland (sällan) sluter det sig för mig, ibland går det bara inte. Jag får ångestkänslor och han märker ju att det inte går att komma in. Men då myser vi lite till om jag vill o provar igen, vill jag inte så kramas vi o sover. No big deal. Och det är SÅ viktigt! Att få vara trygg med att man inte måste. Jag får nästan alltid skuldkänslor o gråter men aldrig att han skulle vara elak eller oförstående .

    Att följa med "vem som helst" är inte rätt väg att gå. Det är inte bråttom eller något måste att ha sex. Är du kåt så tillfredsstöäl dig själv tills du hittar rätt person. Hur klyshigt det än må låta. Eller stanna vid oralsex om du nu trivs med det.

    Jag sj har blivit sexuellt utnjuttjad som liten bla, och ofta dyker de minnena upp när jag har sex, i många år klarade jag inte få oralsex alls tex för jag såg förgriparen framför mig. idag, med min sambo går det. Sök i dit inre om du har förträngt något som behöver bearbetas.

    Låt det ta tid, träffa någon att älska och lita på.


    åhh tack så mycket för dina peppande ord, skönt att höra att jag inte är helt ensam.
  • gfdghj

    Om killen slickar dig så du får tre orgasmer så tror jag du är rätt så avslappnad sen..

  • Anonym (misslyckad)
    gfdghj skrev 2015-10-05 21:08:26 följande:

    Om killen slickar dig så du får tre orgasmer så tror jag du är rätt så avslappnad sen..


    himla moget svar
  • Anonym (Jag)

    Jag och sambon var tillsammans över 6 månader innan vi hade sex. Jag var 21 och sambon 33, han fick vänta ut mig.. Det behöver inte alltid handla om sex så, man kan ha trevligt och skaffa förtroende för varandra under tiden.

  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Jag) skrev 2015-10-07 05:16:49 följande:

    Jag och sambon var tillsammans över 6 månader innan vi hade sex. Jag var 21 och sambon 33, han fick vänta ut mig.. Det behöver inte alltid handla om sex så, man kan ha trevligt och skaffa förtroende för varandra under tiden.


    Jo, vi väntade också ett halvår. Jag tror det skulle var det bästa för TS, att först bygga en trygg relation och sen pröva på sex i "lagom takt".
Svar på tråden kan inte ha sex