• J39

    Är detta en drog?



    Hej,

    Hittade denna kapsel i min sambos jackficka. Någon som vet vad det är?
  • Svar på tråden Är detta en drog?
  • J39

    Nej jag vill inte fråga henne förrän jag vet vad det kan vara. Hittade när jag rotade i hennes jackficka. Vet du vart det går få reda på vad det kan vara?

  • Långbenopluto
    J39 skrev 2015-11-11 20:17:54 följande:

    Nej jag vill inte fråga henne förrän jag vet vad det kan vara. Hittade när jag rotade i hennes jackficka. Vet du vart det går få reda på vad det kan vara?


    Varför rotar du i hennes jacka??
  • nnnnnnnn

    har letat på nätet, efter bilder, för den ser precis ut som en hostmedicin jag fick en gång. Den var förpackad i en rund plåtask, om jag minns rätt...
    Men jag minns inte vad den hette.

    Givetvis har jag ingen aning om vad det är du hittat, men jag har haft liknande, även om det var säkert 10-15 år sedan. Så det är ju inte säkert att det är droger...

    De jag fick var det en genomskinlig vätska i. Smakade beskt.

  • J39

    Vet du vart man skulle kunna kolla vad det är?


    nnnnnnnn skrev 2015-11-11 20:24:51 följande:

    har letat på nätet, efter bilder, för den ser precis ut som en hostmedicin jag fick en gång. Den var förpackad i en rund plåtask, om jag minns rätt...

    Men jag minns inte vad den hette.

    Givetvis har jag ingen aning om vad det är du hittat, men jag har haft liknande, även om det var säkert 10-15 år sedan. Så det är ju inte säkert att det är droger...

    De jag fick var det en genomskinlig vätska i. Smakade beskt.


  • Speakers Corner

    Ta med den till apoteket och låt dom kolla på den, dom kanske vet.
    Tyvärr har jag ingen aning själv, jag tycker det ser ut som en kaffeböna, men det är nog inte till nån hjälp. 

  • volvo142

    ingen annig  ser ut som godis medcin typ men inte så hemma på sånt kanske kan köpa nått billigare drog test eller nått? Eller fråga..

  • J39

    Det ser ut som om det skulle kunna vara rätt????. Stort tack för hjälpen. Ska kolla med Apoteket????

  • J39

    Nu har jag kollar på Apoteket men det var inte priorin. Tillbaka på ruta ett igen. Ska kolla på Flashback om någon kanske känner till kapseln. Om ni har ytterligare tips får Ni gärna höra av er. Polisen kan inte hjälpa till med en analys om inte en formell anmälan upprättas.

  • J39

    Kapseln är två cm lång, ca fem mm bred. Den är mjuk och verkar bestå av någon slags vätska.

  • marie248

    Hej, vill du veta vad det är så gå in på fass.se och där kan du förklara hur den ser ut, så får du veta svaret omgående. Lycka till

Svar på tråden Är detta en drog?