• Anonym (XXX)

    Skicka SMS

    Träffade en trevlig kille på en efterfest men vi bytte aldrig nr. Han talade dock om sitt efternamn väldigt tydligt när vi skildes åt så nu har jag hittat hans nr, ska jag våga skicka ett SMS till honom? Om ja vad skriver jag för att inte verka för på?

  • Svar på tråden Skicka SMS
  • Anonym (Man)

    "Hej! Jag tycker vi hade så trevligt på festen att jag var tvungen leta reda på ditt nummer o tacka:)"

  • Anonym (Ja)

    Så klart du ska. Vad har du att förlora? Skicka ett sms ung så här : vilken tur att du inte har ett efternamn som flera tusen andra har. Tyckte vi hade så kul på festen så att jag gärna skulle träffa dig igen. Känner du likadant så får du gärna göra av dig.

    Du har ju allt att vinna för annars får du ju gå och hoppas på att ni ska träffas någon mer gång vilket du ju inte vet om det blir. Lycka till

  • Anonym (FB)

    Om han och du har Facebook båda två kan du även skicka meddelande där. Det går att skicka även om man inte är vänner och kan kännas mindre "på" än just sms. Nuförtiden känns det ovanligt att ens leta upp någons nummer när så många har FB =)

Svar på tråden Skicka SMS