• Linutis

    Vecka 14 och inte ens en putmage?

    Hej! Som rubriken lyder. Jag är i vecka 14.. har inte ens en putmage? Kan tillägga att jag är 172cm lång o väger 50kg. Jag är underviktig jag vet, men jätteviktig. Jag sköter allt perfekt (mat) om ni så undrar. Men varför får jag ingen putmage ännu? Inte ens lite? När man googlar så finns de massa som redan har putmage i vecka 12 liksom.....om jag är så smal som jag är borde det väl synas snabbare?

  • Svar på tråden Vecka 14 och inte ens en putmage?
  • cykeln

    Kan säga att jag hade inte heller någon mage. När jag berättade för folk i vecka 25 att jag var gravid så alla att det inte syns, vilket det inte gjorde heller. I vecka 30 ungefär så såg det ut som jag ätit för mycket...

    Men runt v. 33-34 rasslade det till men jag var fortsatt liten. Till och med på förlossningen kommenterade dom att magen var liten.

  • anas998

    Jag kan fortfarande dölja om jag vill men det gör jag inte och jag är i vecka 26 (25+2)
    Jag började få lite mage runt vecka 20 men inte förrän vecka 23 kunde folk ana att jag var gravid.
    Jag är 172 och vägde 58kg så jag var också smal. Det kommer :)

  • Carambolan

    På mig började det inte synas alls förrän i 20-25. Fortfarande runt vecka 30 kom bekanta fram och viskade och frågade lite försynt om jag skulle ha barn. Var inte heller överviktig :)

  • Anonym (C)

    Syntes knappt på mig i någon av mina graviditeter förrän i mån 7 (jag var normalviktig). Sista två månaderna växte magen som tusan.

  • LitetL

    På mig kanske man kan ana om ja är utan kläder men knappt synbart är i v 17. Vägde ca 50-52 när ja blev gravid 167 lång!

Svar på tråden Vecka 14 och inte ens en putmage?