• Anonym (lala)

    Finns det någon som helst möjlighet att se om någon stalkar ens facebooksida?

    Någon som vet om det är möjligt att ta reda på om någon som man inte är vän med på facebook ofta är inne på ens profil?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-12 10:05
    Det är alltså helt omöjligt? Om jag blockerar någon, kan den personen då se om jag exempelvis likat någon av våra gemensamma vänners bilder?

    Om jag tar bort mig själv på facebook, försvinner alla likes och sånt då?

  • Svar på tråden Finns det någon som helst möjlighet att se om någon stalkar ens facebooksida?
  • Anonym (...)

    Njaaaaeeee men du kan ju faktiskt ha en privat sida där bara vänner kan se vad du postar. :)

  • Anonym (lala)
    Anonym (...) skrev 2016-02-12 09:53:40 följande:

    Njaaaaeeee men du kan ju faktiskt ha en privat sida där bara vänner kan se vad du postar. :)


    Det är alltså helt omöjligt? Om jag blockerar någon, kan den personen då se om jag exempelvis likat någon av våra gemensamma vänners bilder?

    Om jag tar bort mig själv på facebook, försvinner alla likes och sånt då?
  • Grus grus

    Om du blockerar någon, kan inte den se att du finns på fb öht.


    online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
  • Anonym (vänner endast)

    Det går att se vilka som varit inne på ens sida. Jag har gjort det själv.
    Däremot så går det bara att se de som du är vänner med som besökt din profil så det ger ju inte så mycket.

    Det är helt omöjligt vad jag vet att se om nån annan varit inne på din profil.

  • Anonym (vänner endast)
    Anonym (vänner endast) skrev 2016-02-12 10:34:38 följande:

    Det går att se vilka som varit inne på ens sida. Jag har gjort det själv.
    Däremot så går det bara att se de som du är vänner med som besökt din profil så det ger ju inte så mycket.

    Det är helt omöjligt vad jag vet att se om nån annan varit inne på din profil.


    sorry för mitt menlösa inlägg jag såg att du skrev samma på din fråga.
  • Anonym (lala)
    Grus grus skrev 2016-02-12 10:12:05 följande:

    Om du blockerar någon, kan inte den se att du finns på fb öht.


    Inte ens om denne exempelvis kommenterat en bild på en gemensam bekant?
    Anonym (vänner endast) skrev 2016-02-12 10:34:38 följande:

    Det går att se vilka som varit inne på ens sida. Jag har gjort det själv.
    Däremot så går det bara att se de som du är vänner med som besökt din profil så det ger ju inte så mycket.

    Det är helt omöjligt vad jag vet att se om nån annan varit inne på din profil.


    Ja, det har jag lyckats klura ut, att man kan se vilka av ens vänner som besöker ens fb.
  • Grus grus

    Det är inget som syns nej. Det kanske står att en bild har fem kommentarer, men sen när man klickar upp kommentarerna syns bara fyra tex. Om du blockar någon kan du inte se något som den personen gör (eller ens se att den personen finns på fb), och den personen kan heller inte se att du finns.


    online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
  • Anonym (sebbe)

    Var ser man vilka som varit inne på ens sida?

  • Anonym (lala)
    Grus grus skrev 2016-02-12 14:01:34 följande:

    Det är inget som syns nej. Det kanske står att en bild har fem kommentarer, men sen när man klickar upp kommentarerna syns bara fyra tex. Om du blockar någon kan du inte se något som den personen gör (eller ens se att den personen finns på fb), och den personen kan heller inte se att du finns.


    Tack! Om man tar bort sin facebook försvinner allt man skrivit/likat då också?
  • ciann

    Men den som besöker din sida som inte är din vän brukar väl dyka upp som vänförslag? Eller?

  • Anonym (lala)
    ciann skrev 2016-02-12 17:13:05 följande:

    Men den som besöker din sida som inte är din vän brukar väl dyka upp som vänförslag? Eller?


    nej det har jag inte märkt. För att vi har gemensamma bekanta menar du?
  • ciann
    Anonym (lala) skrev 2016-02-12 17:57:19 följande:
    nej det har jag inte märkt. För att vi har gemensamma bekanta menar du?
    Det tycker jag mig ha märkt. Om någon är inne på ens sida eller söker efter en så dyker de upp som vänförslag.
  • Anonym (Nicke)
    Anonym (lala) skrev 2016-02-12 15:53:30 följande:

    swedishsecurity.bloggplatsen.se/2014/03/23/10617024-hur-du-ser-vem-som-besokt-din-facebook/

    Där står det beskrivet hur du gör för att se vilka av dina vänner som besöker din sida mest.


    Nyfiken som jag är så ville jag testa, men jag får inte till det... Ingen av de sifferkombinationer jag söker på ger något resultat. Du känner inte till någon mer pedagogisk sida med typ bilder eller nåt för den här tekniskt hopplösa saken?
  • Anonym (nej)
    Anonym (lala) skrev 2016-02-12 15:53:30 följande:
    swedishsecurity.bloggplatsen.se/2014/03/23/10617024-hur-du-ser-vem-som-besokt-din-facebook/

    Där står det beskrivet hur du gör för att se vilka av dina vänner som besöker din sida mest.
    Jag har väldigt svårt att tro att de jag fick fram faktiskt är de som besöker min sida flest gånger. Det var människor jag inte har någon kontakt med, som jag knappt känner och som inte har något att hämta på min sida. Jag tror verkligen att mina kompisar som postar bilder på min sida varje dag är där oftare än dessa personer som jag knappt minns hur jag lärde känna in the first place. I call BS. :P
  • Anonym (googla)

    Det finns INGA sätt att se vem som varit inne på ens sida, vänner eller ej. Alla sätt som finns beskrivna online är bluff och båg.

  • Maria 434
    Anonym (lala) skrev 2016-02-12 15:52:24 följande:

    Tack! Om man tar bort sin facebook försvinner allt man skrivit/likat då också?


    Nej
Svar på tråden Finns det någon som helst möjlighet att se om någon stalkar ens facebooksida?