• mannnen

    Kvinnor. Spanar ni in "paketet" hos män?

    Tänkte det kan vara kul att veta om ni sneglar ner och vad ni gillar att se i så fall?

  • Svar på tråden Kvinnor. Spanar ni in "paketet" hos män?
  • BBWLady

    Inte så himla ofta som gubbsen bär på paket, men när de gör det så tittar jag förståss och undrar vad de har i det ;)

  • Mrs Okänd

    Jodå...jag är en snuskhummer som tittar mer än jag borde. Allra bäst är det i mjukisbyxor utan kalsonger FAST jag vill inte se män på stan ha det, det passar sig inte. Men jag är en paketspanare. Fast det är inte heller alltid i sexuellt syfte.

  • Carambolan

    Inte med flit, men det finns män som klär sig på så vis att hela paketet syns och då är det banne mig svårt att låta bli. Men jag tycker att det är rätt osmakligt, lite som en tjej som råkat dra på camel toe-byxor, inte alls på ett sexigt vis.

  • isolande

    Nej, spanar mer på händerna, ögonen och armarna. Paketet (det mellan benen) syns ju inte på det sättet att det avslöjar ngt om det inte är extremt stort.

  • Anonym (Girl next door)

    Nej inte på folk jag inte känner. Är det nån kille jag är intresserad av så kan det hända men inte så ofta. Det säger ju mer om hur stor pungen är liksom och jag föredrar liten pung (men inte så viktigt). Men när jag är ihop med nån/har en kk och vet vad som döljer sig där så tittar jag mycket och tycker det är hett med lösa byxor så man ser konturerna :D

  • BBWLady

    Brukar spana in sambon vid tillfällen då vi inte kan ge oss på varandra, och drömma mig bort.


    *BigLady*
Svar på tråden Kvinnor. Spanar ni in "paketet" hos män?