• Anonym (Little girl)

    Komma ut som fetischist, går det?

    Jag har ingen i min vänkrets som jag tror skulle förstå om jag berättade om mina fantasier/fetischer. (Som innehåller exempelvis pony play, blöjor, offentlig förödmjukelse, PET play.)

    Jag skulle bli borttagen ur alla kontaktböcker. Har ingen att prata med.

  • Svar på tråden Komma ut som fetischist, går det?
  • Anonym (Kille)

    Känner likadant. Skulle tro jag blev borttagen på stört om kompisar/tjejer visste att jag skulle tända på att piska tjejer på bara rumpan med ris så att de tjuter eller på tjejer som ofrivilligt kissar på sig och börjar grina av skam.

    Hur många skulle ha förståelse för det?

  • Anders 386

    Riktigt konstaterat. Världen är inte mogen för att vi går ut med sånt. Man måste utåt sett vara normal. Men som tur är kan man idag träffa likasinnade via nätet.

  • OlleSQ

    Nätet och sajter som ds eller qx funkar bra för att hitta likasinnade när det gäller sånt.

  • sextiotalist

    Varför ska man pådyvla sina vänner sin sexuella preferens? Åh andra sidan skulle jag inte ta bort någon från min vänkrets pga personens sexuella preferens. Men hade personen snackat om det och identifierat sig med den utanför sovrummet så hade jag nog varit rätt trött på personen

  • flygrl
    Anonym (Little girl) skrev 2016-04-28 16:20:58 följande:

    Jag har ingen i min vänkrets som jag tror skulle förstå om jag berättade om mina fantasier/fetischer. (Som innehåller exempelvis pony play, blöjor, offentlig förödmjukelse, PET play.)

    Jag skulle bli borttagen ur alla kontaktböcker. Har ingen att prata med.


    Men känns det viktigt att dina vänner känner till den här sidan av dig?
    Kan du inte knyta kontakter med likasinnade via nätet och så få vänner som du vet förstår dig på det här området? Alltså inte enbart sexpartners utan också vänskapliga kontakter? ;)

    Kan säga att jag inte skulle plocka bort en vän bara för den tände på sånt harmlöst du nämner. No way.
    Ska öht mycket till innan jag tar bort en vän. Har inte haft behov göra det hittills iaf.
  • flygrl

    @Anonym (Kille) & Anders 386: Det jag skrev till TS gäller er också. Alltså att jag inte skulle plocka bort er enbart för nåt sånt.

  • athanatos

    Varför ska man komma ut med det? Man brukar väl liksom inte berätta om sin sexfantasier för folk? Kanske 50% får dom man ligger med reda på men resten stannar väl i ens egna huvudet.

    Handlar det om att man vill ha en identitet? Att man känner sig så rotlös och tom att man måste skapa en tydlig identitet som man sedan berättar för alla man möter om?

  • Anonym (Little girl)
    sextiotalist skrev 2016-04-28 16:55:28 följande:

    Varför ska man pådyvla sina vänner sin sexuella preferens? Åh andra sidan skulle jag inte ta bort någon från min vänkrets pga personens sexuella preferens. Men hade personen snackat om det och identifierat sig med den utanför sovrummet så hade jag nog varit rätt trött på personen


    Det var inte så jag menade, mer att jag skulle vilja/behöva prata om det med någon som inte dömer
  • Anonym (Little girl)
    athanatos skrev 2016-04-28 19:48:42 följande:

    Varför ska man komma ut med det? Man brukar väl liksom inte berätta om sin sexfantasier för folk? Kanske 50% får dom man ligger med reda på men resten stannar väl i ens egna huvudet.

    Handlar det om att man vill ha en identitet? Att man känner sig så rotlös och tom att man måste skapa en tydlig identitet som man sedan berättar för alla man möter om?


    Nej det handlar om känslan av att vara ett ufo
  • Anonym (Little girl)
    sextiotalist skrev 2016-04-28 16:55:28 följande:

    Varför ska man pådyvla sina vänner sin sexuella preferens? Åh andra sidan skulle jag inte ta bort någon från min vänkrets pga personens sexuella preferens. Men hade personen snackat om det och identifierat sig med den utanför sovrummet så hade jag nog varit rätt trött på personen


    Jag vill inte tvinga något på någon. Men det är okej att vara gay idag, hyfsat, men fetish är totaltabu. I min väninnekrets i alla fall. Fast en del säger att de behöver trosskydd när de läser 50 shades
Svar på tråden Komma ut som fetischist, går det?