• Anonym (Egalitarianen)

    Svenska tjejer knullar hela tiden

    Svenska tjejer knullar hela tiden. Det är likt en rutin som alla andra. Om det är i ett förhållande eller inte spelar ingen roll. De knullar hela tiden antingen eller. Det kan vara med något krogragg, nätdejt, KK, kille på stan eller någon på en semester, det har ingen betydelse men knullar gör de hela tiden.

    Det är vad jag förstått anledningen till att de aldrig hinner bygga upp någon längtan efter sex eftersom de aldrig går utan det. De kan få sex precis när som helst och det vet de givetvis om. Men jag tror inte det är så att de väntar med att ha sex tills de verkligen känner för det, utan de har som sagt sex rent rutinmässigt.

    Är det inte rätt slående egentligen om man tänker efter? En genomsnittlig kille har sex när han får ha sex. Det är alltså inte killen som avgör. Han är helt utlämnad till att en tjej ska ge sitt samtyckte och eftersom det händer sällan blir suget väldigt stort mellan gångerna och med det ökar desperationen. Det förklarar varför så många killar är så desperata men tjejer aldrig blir det.

  • Svar på tråden Svenska tjejer knullar hela tiden
  • Anonym (Egalitarianen)
    Dorian Ertymexx skrev 2016-09-20 23:19:25 följande:

    Wow! Så en tjej som tröttnat  på dig behöver bara säga att hon haft sex med "många" så behöver hon inte göra mer för att det ska vara slut? Måste vara jobbigt att vara så lättmanipulerad...


    Får man inte ha vilka preferenser man vill?
  • Anonym (Egalitarianen)
    Asirna skrev 2016-09-20 23:48:23 följande:

    Men du tycker det är okej att killar får ligga runt som de vill då eller?

    Kommer här med en stor nyhet för dig!!!!! :D

    Vi lever på 2000-talet!

    Så anpassa dig eller uppfinn en tidsmaskin och res tillbaka i tiden! ;)

    Jag ligger då med så många jag vill o skiter i vad idioter som du tycker ;)


    Krävs fortfarande medgivande vid sex, "jag knullar med vem jag vill" är en skymf.
  • Smecker
    Anonym (Egalitarianen) skrev 2016-09-21 00:32:10 följande:

    Medan männen är kvar på sina 5-10, alternativt oskulder långt upp i åldrarna.


    Det stämmer inte. Visst finns det fler manliga oskulder än kvinnliga, så har det alltid sett ut i världshistorien och är därför fullständigt naturligt, men det finns även fler män som knullat väldigt väldigt många kvinnor, så snittet jämnar ut sig.

    Eftersom du själv räknade snittet för kvinnor så är snittet för män också en korrekt mätmetod. Vilket du nu kommer protestera mot, och tycka att det är på individnivå man måste se det. Igen. Det har liksom inte hänt tidigare i alla dina andra trådar.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (Egalitarianen)
    Asirna skrev 2016-09-21 00:04:27 följande:

    Både kvinnor och män är förtryckta i relation med något som kallas för könsroller, är det nytt för dig?


    Nope, men det tar sig olika uttryck beroende på kön. Tjejer får längre lön och våldtas, män är oftare ensamma och sexlösa. Till exempel.

    Kul förresten att du säger så när du tidigare skrivit att könsroller är bra. :-P
  • Anonym (Egalitarianen)
    Knäskål skrev 2016-09-21 00:29:36 följande:

    Om du skiter i vad idioter som jag tycker, varför är du då upprörd över vad jag skriver? Vad är anledingen till att du svarade på mitt inlägg?

    Jag tycker att det är okej att vem som helst ligger med vem den vill och hur många den vill. Men jag är inte intresserad av personer som gjort det. Det attraherar mig inte. 

    Jag kan inte anpassa mina känslomässiga och sexuella preferenser efter omvärldens normer. För det första skulle inte en sådan kärlek vara genuin. För det andra så kan jag inte förändra vad jag attraheras av, eftersom att jag inte kan styra mina biologiska funktioner. Jag har försökt.

    En homosexuell person attraheras oftast inte av en person av motsatt kön till exempel.


    Hur många män är genetiskt programmerade med din syn på tjejer, om du fick uppskatta?
  • Anonym (xyz)
    Smecker skrev 2016-09-21 00:35:08 följande:
    Och fler män än kvinnor har haft oerhört många sexpartners. Det är lite som Bell-kurvan över IQ för män och kvinnor. Det finns fler män än kvinnor i båda ändarna av skalan.
    Det stämmer absolut, liksom män även är överrepresenterade i både botten respektive toppen av samhällsskiktet, med kvinnorna däremellan. Dock har fler kvinnor än män haft många eller ganska många sexpartners (fast fler män än kvinnor har haft oerhört många).
  • Anonym (Egalitarianen)
    Smecker skrev 2016-09-21 00:41:12 följande:

    Det stämmer inte. Visst finns det fler manliga oskulder än kvinnliga, så har det alltid sett ut i världshistorien och är därför fullständigt naturligt, men det finns även fler män som knullat väldigt väldigt många kvinnor, så snittet jämnar ut sig.

    Eftersom du själv räknade snittet för kvinnor så är snittet för män också en korrekt mätmetod. Vilket du nu kommer protestera mot, och tycka att det är på individnivå man måste se det. Igen. Det har liksom inte hänt tidigare i alla dina andra trådar.


    Nej då, jag tar absolut till mig faktan om den stämmer. Det bevisar ju bara att de som hävdat att det rådde exakt samma verklighet för båda könen hade fel.
  • Anonym (Egalitarianen)
    Anonym (xyz) skrev 2016-09-21 00:46:51 följande:

    Det stämmer absolut, liksom män även är överrepresenterade i både botten respektive toppen av samhällsskiktet, med kvinnorna däremellan. Dock har fler kvinnor än män haft många eller ganska många sexpartners (fast fler män än kvinnor har haft oerhört många).


    Den distinktionen är oerhört viktig, den kan tolkas som att dessa män som haft sanslöst många sexpartners uppgår till 70-80 % av alla män. Men så är det ju givetvis inte.
  • Anonym (xyz)
    Anonym (Egalitarianen) skrev 2016-09-21 00:50:41 följande:
    Den distinktionen är oerhört viktig, den kan tolkas som att dessa män som haft sanslöst många sexpartners uppgår till 70-80 % av alla män. Men så är det ju givetvis inte.
    Givetvis inte. Skaran (alfahannarna) som får får ligga med oerhört många kvinnor är få till antalet.
  • Asirna
    Anonym (Egalitarianen) skrev 2016-09-21 00:42:03 följande:
    Nope, men det tar sig olika uttryck beroende på kön. Tjejer får längre lön och våldtas, män är oftare ensamma och sexlösa. Till exempel.

    Kul förresten att du säger så när du tidigare skrivit att könsroller är bra. :-P
    Könsroller är inte helt bra i mina ögon, men det finns biologiska drag som gör att män och kvinnor är olika. Men en hel det på könsrollerna som har skapats av samhället är inte bra.
    Knäskål skrev 2016-09-21 00:29:36 följande:
    Om du skiter i vad idioter som jag tycker, varför är du då upprörd över vad jag skriver? Vad är anledingen till att du svarade på mitt inlägg?

    Jag tycker att det är okej att vem som helst ligger med vem den vill och hur många den vill. Men jag är inte intresserad av personer som gjort det. Det attraherar mig inte. 

    Jag kan inte anpassa mina känslomässiga och sexuella preferenser efter omvärldens normer. För det första skulle inte en sådan kärlek vara genuin. För det andra så kan jag inte förändra vad jag attraheras av, eftersom att jag inte kan styra mina biologiska funktioner. Jag har försökt.

    En homosexuell person attraheras oftast inte av en person av motsatt kön till exempel.

    Upprörd? Skrev jag kom med en nyhet ;)

    Det har inget med attraktion att göra, utan det har ett göra med dina åsikter om kvinnor som ligger runt. 
    Och åsikter kan man ändra på.
Svar på tråden Svenska tjejer knullar hela tiden