• Anonym (Egalitarianen)

    Svenska tjejer knullar hela tiden

    Svenska tjejer knullar hela tiden. Det är likt en rutin som alla andra. Om det är i ett förhållande eller inte spelar ingen roll. De knullar hela tiden antingen eller. Det kan vara med något krogragg, nätdejt, KK, kille på stan eller någon på en semester, det har ingen betydelse men knullar gör de hela tiden.

    Det är vad jag förstått anledningen till att de aldrig hinner bygga upp någon längtan efter sex eftersom de aldrig går utan det. De kan få sex precis när som helst och det vet de givetvis om. Men jag tror inte det är så att de väntar med att ha sex tills de verkligen känner för det, utan de har som sagt sex rent rutinmässigt.

    Är det inte rätt slående egentligen om man tänker efter? En genomsnittlig kille har sex när han får ha sex. Det är alltså inte killen som avgör. Han är helt utlämnad till att en tjej ska ge sitt samtyckte och eftersom det händer sällan blir suget väldigt stort mellan gångerna och med det ökar desperationen. Det förklarar varför så många killar är så desperata men tjejer aldrig blir det.

  • Svar på tråden Svenska tjejer knullar hela tiden
  • Anonym (xyz)

    Så du TS menar att de knullar hela tiden, bara för att tjejer till skillnad från män har den möjligheten?

    Det tror jag är överdrivet. Dels så finns det bara ett litet fåtal killar/män som tjejerna finner attraktiva och ännu färre som de faktiskt vill ha sex med, eftersom tjejer är kräsna perfektionister som inte nöjer sig med mindre än det bästa.

    Fast eftersom en tjej har obegränsade möjligheter till sex, om hon så vill, kan det ändå verka som att en genomsnittlig tjej legat synnerligen mycket jämfört med en genomsnittlig kille (observera att en minoritet alphahannar drar upp statistiken) trots att hon är pedantisk i selektionen. Därtill har vi även alla dessa asexuella tjejer.

    Det är klart att mätta vargar jagar sämre och kvinnor jagar inte alls eftersom de inte behöver. Stekta sparvar kommer ändå flygandes in i munnen på dem. Eftersom killar tvingas jaga för att få något överhuvudtaget och därtill oftast inte har samma sociala smidighet och verbala fingertoppskänsla som tjejer, så uppfattas de lätt som desperata.

  • Anonym (xyz)
    Cecese skrev 2016-11-12 19:07:16 följande:
    Ni män kan väl göra på samma sätt som vi sexuellt svältfödda kvinnor gör. Det är väl ingen idé att bli bitter, tycka synd om sig själv och tycka att man är ett stackars offer? 
    "vi sexuellt svältfödda kvinnor"
    Är du på riktigt eller trollar du?
  • Anonym (Egalitarianen)
    Smecker skrev 2016-11-11 21:56:26 följande:

    Om jag erbjuder dig 4 ton lågkvalitativt naturgödsel, har du då ett större sexuellt värde?

    Du måste skilja på män som finner kvinnor attraktiva och män som finner kvinnor knullbara. Det ena är en komplimang, det andra.. not so much.


    Fast det förstnämnda är också det vanligare från man till kvinna, än tvärtom.
  • Cecese
    Anonym (xyz) skrev 2016-11-12 19:26:41 följande:
    "vi sexuellt svältfödda kvinnor"
    Är du på riktigt eller trollar du?
    Jag är i allra högsta grad på riktigt och ja, jag är en av de kvinnorna som är sexuellt svältfödd. Jag vet också att jag är långt i från ensam, vi är många kvinnor som är sexuellt svältfödda. Om jag hade velat trolla hade jag varit anonym.
  • Anonym (M)
    Anonym (Egalitarianen) skrev 2016-11-12 18:45:00 följande:

    Det resonemang antyder att det är ovanligt att tjejer har kortvariga sexuella kontakter med män, men min erfarenhet är att tjejer har mycket sex och knullar runt ganska friskt faktiskt. Vilket innebär att de är som i sista stycket i din kommentar, och därmed faller logiken i det som står skrivet ovanför det.


    Nej det antyder inte min kommentar. Jag skrev bara att jagctror att om en man och en kvinna skulle fråga vem som helst av motsatt kön om sex utan hönsyn till konsekvenser eller andra preferenser än att personen är av motsatt kön så skulle fler kvinnor än män få ett ja. Vilket beror på olika syn på manlig och kvinnlig sexualitet.

    Men du menar att det inte stämmer? Min logik håller inte? Män och kvinnor får lika många ja i det scenariot?
  • Anonym (xyz)
    Cecese skrev 2016-11-12 19:36:01 följande:
    Jag är i allra högsta grad på riktigt och ja, jag är en av de kvinnorna som är sexuellt svältfödd. Jag vet också att jag är långt ifrån ensam, vi är många kvinnor som är sexuellt svältfödda. Om jag hade velat trolla hade jag varit anonym.
    Då menar du förstås sexuellt svältfödd inom ett förhållande eller äktenskap där man svurit varandra trohet och inte kan tänka sig göra det med någon annan person än partnern som tappat lusten. Men stannar man kvar i ett sådant förhållande så kan svältföddheten betecknas som självvald.

    Om en kvinna är sexuellt svältfödd så har hon valt det själv, pga trohet, religion, kräsenhet eller annat. Ty en kvinna är alltid åtrådd av andra män och kan få sex närhelst hon skulle vilja.

    När en man är sexuellt svältfödd så beror det på att han inte duger, vilket är en helt annan sak eftersom det då inte är självvalt.
  • Anonym (M)
    Anonym (xyz) skrev 2016-11-12 19:58:13 följande:

    Då menar du förstås sexuellt svältfödd inom ett förhållande eller äktenskap där man svurit varandra trohet och inte kan tänka sig göra det med någon annan person än partnern som tappat lusten. Men stannar man kvar i ett sådant förhållande så kan svältföddheten betecknas som självvald.

    Om en kvinna är sexuellt svältfödd så har hon valt det själv, pga trohet, religion, kräsenhet eller annat. Ty en kvinna är alltid åtrådd av andra män och kan få sex närhelst hon skulle vilja.

    När en man är sexuellt svältfödd så beror det på att han inte duger, vilket är en helt annan sak eftersom det då inte är självvalt.


    Är en kvinna alltid åtrådd av andra män? (Åtrå = passion, häftig längtan, lidelse, begär) Du menar att alla kvinnor har minst en man som känner så för dem (inte för sexet som sådant utan för kvinnan i fråga)?
  • Anonym (Egalitarianen)
    Smecker skrev 2016-11-11 22:00:19 följande:

    Jag sa inget om att han av naturen är misslyckad. Man kan fortfarande misslyckas utan att vara misslyckad.


    Din jargong i allehanda trådar i ämnet brukar ju signalera att det är positivt att påpeka hur "misslyckade" somliga (män) är på att knyta sexuella kontakter.
  • Cecese
    Anonym (xyz) skrev 2016-11-12 19:58:13 följande:
    Då menar du förstås sexuellt svältfödd inom ett förhållande eller äktenskap där man svurit varandra trohet och inte kan tänka sig göra det med någon annan person än partnern som tappat lusten. Men stannar man kvar i ett sådant förhållande så kan svältföddheten betecknas som självvald.

    Om en kvinna är sexuellt svältfödd så har hon valt det själv, pga trohet, religion, kräsenhet eller annat. Ty en kvinna är alltid åtrådd av andra män och kan få sex närhelst hon skulle vilja.

    När en man är sexuellt svältfödd så beror det på att han inte duger, vilket är en helt annan sak eftersom det då inte är självvalt.
    Nej, jag menar kvinnor som är singlar. Jag är inte alls för kräsen och ändå är jag svältfödd på sex. Visst har jag såna som stöter på mej, jag får väldigt ofta komplimanger av både kvinnor och män. Men det spelar ingen roll om inte jag vill ha sex med den personen.

    För nej, jag vill inte ha sex med någon av alla gifta män som stöter på mej, någon som jag på förhand vet bara leker och knullar precis vem som helst som säger ja, någon som tror att det räcker med att duscha en gång i veckan, någon som jag inte vet något alls om men jag ska lova att ha sex innan vi ens träffats, någon som vill träffas på ett hotellrum snabbt en timme, någon som vill ha en avsugning i bilen på en parkering, någon som ser kvinnor som mindre värda och har en hemsk kvinnosyn... osv. 

    Det som är viktigt för mej är humor och det är något som attraherar mej samt blicken och ögonen är viktiga. 
    Jag har blivit attraherad av killar från 165 till 200 cm, killar som varit underviktiga, killar som varit feta, killar som varit håriga, killar som varit hårlösa, killar som varit från 15 år yngre till 15 år äldre. Låter det fortfarande som jag är för kräsen?
  • Anonym (Egalitarianen)
    Anonym (tupp) skrev 2016-11-11 23:50:54 följande:

    Sen finns det män som finner kvinnor knullbara men inte säger det utan säger det som passar sig, det brukar till och med vara väldigft framgångsrika... har för mig att det kallas för falskhet och cynism


    Och sådana män hoppar kvinnor i säng med... Aldrig fattat det.
Svar på tråden Svenska tjejer knullar hela tiden