• Anonym (Egalitarianen)

    Svenska tjejer knullar hela tiden

    Svenska tjejer knullar hela tiden. Det är likt en rutin som alla andra. Om det är i ett förhållande eller inte spelar ingen roll. De knullar hela tiden antingen eller. Det kan vara med något krogragg, nätdejt, KK, kille på stan eller någon på en semester, det har ingen betydelse men knullar gör de hela tiden.

    Det är vad jag förstått anledningen till att de aldrig hinner bygga upp någon längtan efter sex eftersom de aldrig går utan det. De kan få sex precis när som helst och det vet de givetvis om. Men jag tror inte det är så att de väntar med att ha sex tills de verkligen känner för det, utan de har som sagt sex rent rutinmässigt.

    Är det inte rätt slående egentligen om man tänker efter? En genomsnittlig kille har sex när han får ha sex. Det är alltså inte killen som avgör. Han är helt utlämnad till att en tjej ska ge sitt samtyckte och eftersom det händer sällan blir suget väldigt stort mellan gångerna och med det ökar desperationen. Det förklarar varför så många killar är så desperata men tjejer aldrig blir det.

  • Svar på tråden Svenska tjejer knullar hela tiden
  • Anonym (Egalitarianen)
    Anonym (ankare) skrev 2016-12-03 16:10:24 följande:

    Hur vet du att det finns finns fler ensamma män än kvinnor, att en massa män påstår att kvinnor kan hitta en sexpartner när de vill är inget belägg för att fler män är ensamma.

    Varför tar inte dessa ensamma människor som har problem med sin sociala förmåga kontakt med vården för att få hjälp med att lära sig att bygga upp en social gemenskap?


    Finns undersökningar på det.

    Ja du, enligt vissa i tråden är sådan hjälp onaturlig och borde egentligen inte finnas.
  • Anonym (Egalitarianen)
    Anonym (M) skrev 2016-12-03 16:11:21 följande:

    Om du läser alla mina inlägg på det temat tror jag att du kan klura ut vad jag menar och hur det hänger ihop.

    Min poäng, det jag vill lyfta fram är att ingen statsitik som jag sett visar att det skulle förhålla sig så som påstås gång på gång att det är en liten grupp män som har sex med majoriteten av kvinnor och att den stora gruppen män därför blir utan. Det stämmer helt enkelt inte, men det upprepas som ett mantra gång på gång.

    Men jag är klar med det temat nu, har ältat det så många gånger nu att det räcker väl.


    Det ter sig helt oklart vad du faktiskt tycker om detta. Om vissa män knullar mer än andra män så måste vissa enskilda män knulla väldigt lite. Fullständigt logiskt.
  • Anonym (ankare)
    Anonym (Egalitarianen) skrev 2016-12-05 15:06:42 följande:
    Men vissa hävdade att kvinnors signaler inte alltid är superuppenbara, typ att flirt misstolkas med allmän trevlighet. Men du menar att detta inte stämmer?
    Det går inte att misstolka allmän trevlighet med flirt för då skulle en massa människor missuppfatta trevligheten hos servicepersonal med flirt.
  • Anonym (ankare)
    Anonym (Egalitarianen) skrev 2016-12-05 15:16:27 följande:
    Finns undersökningar på det.

    Ja du, enligt vissa i tråden är sådan hjälp onaturlig och borde egentligen inte finnas.
    Att få hjälp av utbildad vårdpersonal är väl inte onaturligt massor av människor går i gruppterapi för att lära sig att hantera sina problem.
  • Anonym (CM)
    Anonym (ankare) skrev 2016-12-05 11:42:11 följande:
    Så män sitter hemma och bestämmer sig för att i natt ska de ligga och blir arga och bittra när de kostat på sig en massa dyra drycker men ingen i lokalen kände sig hågade att ha sex med just honom? Dessa män kanske borde sluta att ha som mål att hitta någon och istället använda tiden på krogen till att ha trevligt.
    Ja det kan jag hålla med om. 

    Men faktiskt så är verkligheten så att det finns tillräckligt många personer och jag gissar på flest män även om det finns kvinnor också som går ut på krogen inte enbart för att ha trevligt utan för att de vill ligga och därför går ut för att hitta någon att just ligga med. 
  • Anonym (Eva)
    Anonym (Egalitarianen) skrev 2016-12-05 15:16:27 följande:

    Finns undersökningar på det.

    Ja du, enligt vissa i tråden är sådan hjälp onaturlig och borde egentligen inte finnas.


    Ge exempel på inlägg där någon säger att hjälp inte borde få finnas. Psykologisk och terapeutisk hjälp finns och hjälper många. Vem har påstått nåt annat?
  • Smecker
    Anonym (Egalitarianen) skrev 2016-12-05 14:52:39 följande:

    Det finns ingen anledning att inte tolka Smecker som en anonym variant på ditt riktiga namn.


    Då är frågan varför du har så stort behov av att ha en anonym variant på din anonyma variant på ditt riktiga namn. Vilket jag förklarade i inlägget du citerade.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Smecker
    Anonym (Egalitarianen) skrev 2016-12-05 14:55:08 följande:

    Jag säger inte emot - den som borde uppskatta denna könspolarisering är snarare du, som spelar på och förstärker densamma.


    På vilket sätt är det en könspolarisering? Det är ett individuellt val.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (Egalitarianen)
    Smecker skrev 2016-12-03 16:28:18 följande:

    Nej det gör man inte. Men jag förstår att distinktionen är för avancerad för dig.


    Du kanske talar om en kaffe på småtimmarna men jag talar om sex. Därför är det inte märkligt att du missförstår.
  • Anonym (M)
    Anonym (Egalitarianen) skrev 2016-12-05 15:11:38 följande:

    Det lät så eftersom du menade att jag hade fel när jag sa att kvinnor har fler vänner än män.


    Jag har läst igenom tråden nu och hittar inte vart jag skrivit att du har fel när du sa att kvinnor har fler vänner än män.
Svar på tråden Svenska tjejer knullar hela tiden