• Målarsasah

    Vi med BIM i slutet av 20-30 oktober ????

    Hallå där ute i bebisverkstaden!

    Dags för BIM i slutet av oktober, några som vill följas åt, är ju så skönt med andra som går igenom samma längtan och tankar!

    :)

  • Svar på tråden Vi med BIM i slutet av 20-30 oktober ????
  • Anonym (Elli)
    Haiduchi skrev 2016-10-19 16:03:29 följande:

    Också första försöket och även vår dotter blev till på första försöket.

    Vi får hoppas att vi båda har sån tur, att man är super fertil eller något. Återkommer med resultat av tidigt test imorgon. Men om det är negativt så kommer jag vara lugn ändå, kan ju visa positivt senare ju. Ger inte upp fören mensen kommit eller man plussar


    Spännande! Hur gammal är din dotter och hur gammal är du? Ja det får vi verkligen hoppas. Nej man ska aldrig ge upp hoppet såklart! Hoppas hoppas
  • Haiduchi
    Anonym (Elli) skrev 2016-10-19 16:14:21 följande:

    Spännande! Hur gammal är din dotter och hur gammal är du? Ja det får vi verkligen hoppas. Nej man ska aldrig ge upp hoppet såklart! Hoppas hoppas


    Vår dotter är 5,5 år och jag är 30 och min man fyller 35 i januari.

    Har tagit ett tag innan man kände sig redo för ett barn till just pga foglossningen. Men går allt som man hoppas så har ju vår dotter börjat skolan och är väldigt självständig under grav ifall jag blir väldigt dålig.

    Hur gammal är er dotter och ni?
  • Målarsasah
    FrökenE1985 skrev 2016-10-19 15:13:27 följande:

    Idag kom nensen. Bara att satsa på ett femte försök istället.


    Attans! Mina tummar och tår verkar inte vara nå lyckobringare då!

    Men de kommer snart ska du se, jag hejar på dig! <3
  • FrökenE1985
    Målarsasah skrev 2016-10-19 17:02:28 följande:

    Attans! Mina tummar och tår verkar inte vara nå lyckobringare då!

    Men de kommer snart ska du se, jag hejar på dig! <3


    Tack! Hoppas du har bättre tur än jag. Heja heja!
  • Anonym (Elli)
    Haiduchi skrev 2016-10-19 16:19:31 följande:

    Vår dotter är 5,5 år och jag är 30 och min man fyller 35 i januari.

    Har tagit ett tag innan man kände sig redo för ett barn till just pga foglossningen. Men går allt som man hoppas så har ju vår dotter börjat skolan och är väldigt självständig under grav ifall jag blir väldigt dålig.

    Hur gammal är er dotter och ni?


    Usch, det är verkligen hemskt med foglossning. Man får tänka på vad man får ut av det min dotter fyller 3 år i slutet av oktober. Jag är 25 och min sambo är 27!
  • Sokie
    Haiduchi skrev 2016-10-19 15:12:20 följande:
    Hej! Har bim måndag eller tisdag, men känner mig ibland gravid. Otålig som jag är så köpte jag cb early, som kan ge positivt upp till bim -6 och två vanliga cb som tydligen kan ge svar upp till bim-4.

    Får se vad det visar, tänkte testa imorgon. Då är jag på bim-4/5
    Jag hade ingen aning om att det fanns något som heter cb early! Det måste vara relativt nytt..? När jag var gravid för några år sedan plussade jag inte förrän några dagar efter bim. På typ bim+1 var testet negativt.. Det kan verkligen variera, vissa testar ju på vanliga test dagar innan bim och får +! Håller tummarna för dig :)
  • Haiduchi
    Sokie skrev 2016-10-19 19:52:35 följande:

    Jag hade ingen aning om att det fanns något som heter cb early! Det måste vara relativt nytt..? När jag var gravid för några år sedan plussade jag inte förrän några dagar efter bim. På typ bim+1 var testet negativt.. Det kan verkligen variera, vissa testar ju på vanliga test dagar innan bim och får +! Håller tummarna för dig :)


    Nej jag har inte hört talas om det innan heller. Spännande och se vad det visar imorgon.

    Har varit gravid två ggr, första blev abort, då plussade jag inte fören bim+10 oxh med dottern plussade jag några dagar innan bim.
  • livias
    FrökenE1985 skrev 2016-10-19 15:13:27 följande:

    Idag kom nensen. Bara att satsa på ett femte försök istället.


    Nej :( fy vad trist! Joinar dig i november tråden. Har på känn att mensen är på ingång inatt /imorgon här också.
  • Målarsasah
    Haiduchi skrev 2016-10-19 20:00:00 följande:

    Nej jag har inte hört talas om det innan heller. Spännande och se vad det visar imorgon.

    Har varit gravid två ggr, första blev abort, då plussade jag inte fören bim+10 oxh med dottern plussade jag några dagar innan bim.


    Håller tummarna för dig! :)
  • lindstroom

    Hej alla! Bim är den 24 så inte många dagar kvar nu.. beställt tidigt test som kommer på brevlådan antagligen imorgon. . Ska testa på fredag morgon hade jag tänkt! ???????? har en del symptom, tror dock det är en del inbillning. Har ett barn sen innan, nu vill vi ha vårat andra. Detta är andra försöket ???? någon som har erfarenhet av testa tidigt test? ????

Svar på tråden Vi med BIM i slutet av 20-30 oktober ????