• Svar på tråden Familjen Annorlunda 2016
  • Holma
    Topcom skrev 2016-11-18 15:58:08 följande:

    Tycker det är kul att dem kör nya familjer! Ger ni nån favorit än så länge?


    Jag gillar tjejerna
  • halfbaked

    Ja, det är roligt med nya familjer men de är inte riktigt så stora! Klart det är mycket med 7-9 barn och speciellt den familjen som har de 8 barnen så tätt men t.ex. 7-barnsfamiljen verkar ju vara riktigt lugn och städad Och så annorlunda är det inte att vara 7 barn i en familj då föräldrarna inte fått alla barnen tillsammans. Men alla familjer är roliga att följa tycker jag!

  • Prinsessmamman

    Tycker mamman från Tidan är såååå tråkig. Kanske är hon roligare privat. Men på tv känns det som hon aldrig ler. När hon sitter och pratar med sin sambo så låter det som hon bara vill dra därifrån. Mina favoriter denna säsong är dom två mammorna! Dom ser alltid så kära och lyckliga ut. Speciell hon i långt hår, hon ser ut som hon typ vill äta upp sin partner ;)

  • halfbaked
    Prinsessmamman skrev 2016-12-02 18:41:11 följande:

    Tycker mamman från Tidan är såååå tråkig. Kanske är hon roligare privat. Men på tv känns det som hon aldrig ler. När hon sitter och pratar med sin sambo så låter det som hon bara vill dra därifrån. Mina favoriter denna säsong är dom två mammorna! Dom ser alltid så kära och lyckliga ut. Speciell hon i långt hår, hon ser ut som hon typ vill äta upp sin partner ;)


    Haha håller med dig om allt du skriver
  • Topcom

    Haha mamman i Tidan är såååå sur och dissig! Utstrålningen är ju som bortblåst!

  • Analoga
    Topcom skrev 2016-12-08 22:23:58 följande:
    Haha mamman i Tidan är såååå sur och dissig! Utstrålningen är ju som bortblåst!
    Vem är det nu då? Familjen Pettersson...hon som vill ha 11 barn?
  • Topcom
    Analoga skrev 2016-12-08 22:26:38 följande:
    Vem är det nu då? Familjen Pettersson...hon som vill ha 11 barn?
    AA precis
  • familjenannorlunda2016

    Tycker att en av de äldre döttrarna i familjen Nikula, hon som hjälper till mycket med barnen, verkar så himla skön. Överlag rätt bra stämning i den familjen, de verkar softa.

    Får sämre vibbar av familjen Pettersson där mamman startat bebisfabrik till synes utan några varmare känslor för sin man. Kan aldrig sluta väl.

Svar på tråden Familjen Annorlunda 2016