• Johannus

    Farmen

    Hej alla "Farmen" tittare! Nu börjar det efterlängtade programmet om 15 minuter.

    Här kan vi diskutera om deltagarna och farmen livet.
    Hoppas vi får lika trevligt som vi hade när vi diskuterade BFS.

  • Svar på tråden Farmen
  • Linnis92

    Ja, jag gillar märkliga människor! Han gubben sprang ju runt i stövlar och kalsongerna uppdragna mellan skinkorna så han har lite snuskhumor han också!

  • Deceree1
    Klickerträna skrev 2017-01-27 23:40:56 följande:

    Haha, ja. Deras logik fallerar rätt ofta. Många av dem verkar överlag ha svårt att se sin egen roll utifrån och hur andra verkligen betraktar dem.

    Niklas och Jerry och Alexandra tycker jag är personer som kan hålla huvudet högt och vara nöjda med sig själva. De jobbar på utan att trilskas och starta onödiga intriger. Dessa tre ser jag gärna i final (i dagsläget).

    Och ja, Syliane(?) i skogen är lite märklig, men jag tycker mest det är skoj att TV-teamet så uppenbart satt dem just tre stycken tillsammans i hopp om att det ska bli intriger och att en ska bli femte hjulet, men så verkar de istället trivas bra tillsammans.

    In your face, TV-teamet!


    Jag har också tänkt på det. Undrar om dom ens funderar på vad omgivningen, tv-tittarna får för bild av dom.

    Det får mig osökt att tänka på 1. Hade jag tänkt på att göra en bra bild av mig för åskådarna? 2. Jag undrar verkligen vad dom skulle få för bild av mig?

    En svindlande tanke från en fegis som aldrig skulle ställa upp i Farmen. Jag tror att dom lever så "här och nu" så dom tänker nog inte så. Dom bara "är"...
  • Dumbledore
    Deceree1 skrev 2017-01-26 10:19:44 följande:

    Hon verkar sjukt bekräftelsetörstig iaf. Nåt konstigt är det med henne. Beteendet känns inte riktigt normalt. Pratar om sin mamma o pappa som om hon är 11 år, sliter ner tröjan o visar brösten för mannen hon känt ett par dagar... Näe..... det känns som om hon inte är riktigt som hon ska. Dom kommer att ta ner henne på jorden om hon kommer till farmen. Där blir hon nog tvungen att bli vuxen. Som en 30-åring ska vara


    Det gör väl inget om hon är bekräftelsetörstig? Det är vi alla, mer eller mindre, det är inget fult. Hon kommer säkert klara sig fint om hon kommer till farmen.
  • Johannus

    Hej alla nu är jag tillbaka efter några jobbiga dagar och en lång resa. Har inte hunnit se farmen på torsdag så jag är verkligen sugen på att höra vd som hänt och vem som blev förste kämpe. Hoppas ni kan berätta  åt mig vad som hände i torsdagens program.

  • Deceree1
    Johannus skrev 2017-01-28 19:22:59 följande:

    Hej alla nu är jag tillbaka efter några jobbiga dagar och en lång resa. Har inte hunnit se farmen på torsdag så jag är verkligen sugen på att höra vd som hänt och vem som blev förste kämpe. Hoppas ni kan berätta  åt mig vad som hände i torsdagens program.


    Om du vill så kan vi byta, så får jag resa och du va hemma o titta på Farmen. Bara du tar ut hunden då o då. Kollar du på avsnitten efteråt? På Äpplet?
  • Johannus
    Deceree1 skrev 2017-01-28 19:40:06 följande:
    Om du vill så kan vi byta, så får jag resa och du va hemma o titta på Farmen. Bara du tar ut hunden då o då. Kollar du på avsnitten efteråt? På Äpplet?
    Jag tror inte du vill resa så där bara på din pappas begravning det är väldigt jobbigt :( Men så har det varit för mig. Förlåt att jag frågade vad som hänt.
  • Deceree1
    Johannus skrev 2017-01-28 21:43:14 följande:

    Jag tror inte du vill resa så där bara på din pappas begravning det är väldigt jobbigt :( Men så har det varit för mig. Förlåt att jag frågade vad som hänt.


    Åh, förlåt, jag visste inte.. försökte bara skoja till de lite. De va inte alls min mening att lägga sten på börda. Jag frågade bara om du skulle se avsnitten nu när du va hemma annars hade jag tänkt att berätta lite vad som hänt. De lilla jag minns
  • Johannus
    Deceree1 skrev 2017-01-28 22:28:31 följande:
    Åh, förlåt, jag visste inte.. försökte bara skoja till de lite. De va inte alls min mening att lägga sten på börda. Jag frågade bara om du skulle se avsnitten nu när du va hemma annars hade jag tänkt att berätta lite vad som hänt. De lilla jag minns
    Har kommit med flyget hem till Östergötland ganska sent plus att mitt yngsta barn barn fyllde år idag så det blev en sen kväll....därför har jag inte ens haft tanken på att söka programmet i efterhand.....Ville bara höra vem som blev förste kämpe....

    Ingen fara och förlåten är godkänd.....Jag berättade inte varför jag skulle res bort.
  • Linnis92
    Johannus skrev 2017-01-28 23:10:28 följande:

    Har kommit med flyget hem till Östergötland ganska sent plus att mitt yngsta barn barn fyllde år idag så det blev en sen kväll....därför har jag inte ens haft tanken på att söka programmet i efterhand.....Ville bara höra vem som blev förste kämpe....

    Ingen fara och förlåten är godkänd.....Jag berättade inte varför jag skulle res bort.


    Linnea är förste kämpe :)