• Johannus

    Farmen

    Hej alla "Farmen" tittare! Nu börjar det efterlängtade programmet om 15 minuter.

    Här kan vi diskutera om deltagarna och farmen livet.
    Hoppas vi får lika trevligt som vi hade när vi diskuterade BFS.

  • Svar på tråden Farmen
  • Johannus
    Linnis92 skrev 2017-02-08 21:28:02 följande:
    Mmm dags att de fimpar honom nu. Han är pinsam..
    Tror nog att han vill bli tv kändis för att komma i fler såpor och slippa jobba på ett jobb som innebär 7-4 jobb.

  • Treansresa

    Oj.missat att det skrivits här.

    Jadu linnea, tycker inte om skitsnack riktigt, men tv har fått fram hur hon är. Bortskämd och pappas pengar är bra:)

    Jag hoppas inte linnea och bettan kommer tillbaka. Har riktigt svårt för båda

    Ja Alexander, tror också att han bara är där för att bli en 10 minuters kändis. Tror tyvärr inte att han kommer lyckas. Hoppas han eller robban blir förstekämpe. Har haft svårt för robban sedan dag ett:(

  • Nandez
    Linnis92 skrev 2017-02-08 20:48:32 följande:
    Tycker kommande förstekämpeval ska bli väldigt spännande..
    Ja, denna gång är det svårt att spekulera.
  • Johannus
    Treansresa skrev 2017-02-08 21:39:52 följande:
    Oj.missat att det skrivits här.

    Jadu linnea, tycker inte om skitsnack riktigt, men tv har fått fram hur hon är. Bortskämd och pappas pengar är bra:)

    Jag hoppas inte linnea och bettan kommer tillbaka. Har riktigt svårt för båda

    Ja Alexander, tror också att han bara är där för att bli en 10 minuters kändis. Tror tyvärr inte att han kommer lyckas. Hoppas han eller robban blir förstekämpe. Har haft svårt för robban sedan dag ett:(
    Jag med har haft svårt för Robban från dag ett, men han jobbar i alla fall mot vad Alexander gör.
  • Treansresa
    Johannus skrev 2017-02-08 22:21:30 följande:

    Jag med har haft svårt för Robban från dag ett, men han jobbar i alla fall mot vad Alexander gör.


    Precis och jobbar man inte har man inget där att göra!
  • Johannus
    Treansresa skrev 2017-02-08 22:31:08 följande:
    Precis och jobbar man inte har man inget där att göra!
    Nä precis. Han borde veta att om han levde ensam i Farmen så skulle djuren inte klara sig, och inte han själv heller.

    Tycker att det personer som inte jobbar för brödfödan inte ska ha någon mat. Precis som för dem som inte är med i slakten får ingen kött.
  • Linnis92
    Johannus skrev 2017-02-09 00:40:14 följande:

    Nä precis. Han borde veta att om han levde ensam i Farmen så skulle djuren inte klara sig, och inte han själv heller.

    Tycker att det personer som inte jobbar för brödfödan inte ska ha någon mat. Precis som för dem som inte är med i slakten får ingen kött.


    Man kan ju hoppas att storbonden har genomskådat robbans taktik denna vecka - att inte hjälpa till med sysslorna alls...
  • Linnis92

    Är riktigt missnöjd med storbondens val. Han borde utsett Alex eller Robban.

    Sen tycker jag att det är sjukt pinsamt att Alex är på Syliane så otroligt. Han kuckilurade med Linnea - som dessutom tror att dom har något trots att hon lämnat gården - och nu ger sig på nästa

  • Johannus
    Linnis92 skrev 2017-02-09 20:41:26 följande:
    Är riktigt missnöjd med storbondens val. Han borde utsett Alex eller Robban.
    Sen tycker jag att det är sjukt pinsamt att Alex är på Syliane så otroligt. Han kuckilurade med Linnea - som dessutom tror att dom har något trots att hon lämnat gården - och nu ger sig på nästa
    Samma här missnöjd med valet. Hade han varit karl för sin hatt hade han valt en av killarna,

    Alexander är bara med för att göra sig känd som en kassanova vilket han i verkligheten inte är. Men ofta får killar som ser till att välta omkull tjejer i såpa serier fler tv program vilket i mitt tycke är sjukt. Farmen är en familje  program.
  • Treansresa

    Jag är också missnöjd. Tycker Stina verkar ha gjort massor och klagar inte på allt längre. Undra vem hon väljer. Tror syl.. Är stark så de kan bli farligt.

    Robban eller Alex borde de ha blivit! Klarar robban mindre o mindre för varje avsnitt. Det Alex håller på med är ju bara äckligt :(