• Johannus

    Farmen

    Hej alla "Farmen" tittare! Nu börjar det efterlängtade programmet om 15 minuter.

    Här kan vi diskutera om deltagarna och farmen livet.
    Hoppas vi får lika trevligt som vi hade när vi diskuterade BFS.

  • Svar på tråden Farmen
  • Nandez
    Johannus skrev 2017-02-16 23:25:19 följande:
    Jag tyckte det var fel av Alex att välja Timmy bara för att han själv ville. Nu kommer Timmy i sin tur ta Niklas bara för att djävlas (tror jag)

    Nej det ska inte prata om vem som kommer att väljas utan det är bara storbondens iakttagelser och tanke vem han väljer.

    Tv 4 fokuserar alldeles för mycket på Alex och Syljan...Vem vill sitta titta på deras barnunge lek som kära.....Nä fy.

    Enligt Paulo så skulle det vara massor av dramatik som han berättade på FB i början, men det verkar utebli.
    Tycker att det var fel att välja Timmy för att han ville bli vald, tycker att SB ska välja efter eget huvud.

    Också trött på att det ska visas så mycket av tramsandet mellan Alex och Syliane.
  • Nandez
    Linnis92 skrev 2017-02-17 06:43:13 följande:
    Jag hade redan på känn att Alex skulle välja Timmy. men när han sitter framför kameran och säger att han väljer taktiskt och vill tvinga de andra att göra detsamma så vill han bara försöka skapa drama och spänning, då hade han valt Nicklas istället. Och jag tror Timmy kommer välja Robban eller Nicklas.
    Jag är också helt övertygad om att Alex och Timmy redan har gjort upp om vem Timmy ska välja.
    Trist att det får gå till på det viset, hoppas att inte Nicklas blir vald som andre kämpe.
  • Johannus
    Nandez skrev 2017-02-17 09:54:40 följande:
    Trist att det får gå till på det viset, hoppas att inte Nicklas blir vald som andre kämpe.
    Om det skulle bli Niklas så hoppas jag att han tar hem det. Men bättre vore att välja Robban.
  • Nandez
    Johannus skrev 2017-02-17 21:52:01 följande:
    Om det skulle bli Niklas så hoppas jag att han tar hem det. Men bättre vore att välja Robban.
    Tycker som dig.
  • Nandez
    Johannus skrev 2017-02-19 20:29:53 följande:
    Vem tror ni tar kampen? Timmy eller Kalle?
    Hoppas Timmy, tycker Kalle börjar bli lite väl gnällig och han ska vara så PK korrekt.
  • Nandez
    Johannus skrev 2017-02-19 20:29:53 följande:
    Vem tror ni tar kampen? Timmy eller Kalle?
    Vem hoppas du ska vinna kampen? 

    Den som förlorar åker ju till Torpet men det vet ju inte deltagarna något om.
  • Johannus
    Nandez skrev 2017-02-19 20:32:44 följande:
    Hoppas Timmy, tycker Kalle börjar bli lite väl gnällig och han ska vara så PK korrekt.
    Känner som dig att Kalle börjar bli lite väl gnällig.....Bara för att han har haft det yrke som han har haft behöver han inte se alla människor som under om ni förstår vad jag menar.

    Hoppas också att Timmy kommer tillbaka.
  • Nandez
    Johannus skrev 2017-02-19 20:44:53 följande:
    Känner som dig att Kalle börjar bli lite väl gnällig.....Bara för att han har haft det yrke som han har haft behöver han inte se alla människor som under om ni förstår vad jag menar.

    Hoppas också att Timmy kommer tillbaka.
    Kalle är ju så tråkig att klockorna stannar. Man måste få skoja och skämta, har han någon humor ens. Jag är ingen ungdom men älskar att skratta, det mår man bara bra av.

    Tycker att det är bra att de ändrar förutsättningarna så deltagarna inte blir allt för säkra på vare sig taktik m.m.
  • Linnis92

    Gaaah vad jag hoppades på att Robban skulle slå ut Alex. Men får glädjas åt att han inte lär bli storbonde nästa vecka.