• Johannus

    Farmen

    Hej alla "Farmen" tittare! Nu börjar det efterlängtade programmet om 15 minuter.

    Här kan vi diskutera om deltagarna och farmen livet.
    Hoppas vi får lika trevligt som vi hade när vi diskuterade BFS.

  • Svar på tråden Farmen
  • Linnis92

    Det gläder mig att Nicklas är direkt i final. Jag skulle gärna se Maria där också faktiskt, gillar henne.

  • Johannus

    Gläder mig också att Niklas är i final....Sa från dag 1 att jag önskar att han vinner och det hoppas jag fortfarande.

    Hoppas bara att Bettan åker ut denna vecka för hon har verkligen betett sig konstigt. 
    Maria är bra, men kan även hon ha ett grinigt humör, men ser henne också som finalist.

  • Johannus

    Nu är det rätt personer kvar till finalveckan Bettan åkte ut i kväll. Eller inte helt rätta för Kalle måste också ut.
    Inger kan bli svår att slå för hon visade att hon har styrkan och frågan är om hon är bra på husförhör med.

  • Johannus

    I kvällens program hade man velat se mer av deras familjer, men det blev bara en liten stund.

    Har ni tänkt på att farmarna byggde en jättefin badtunna, men inte använt den en endaste gång.

  • Linnis92

    Vi lär få se mer av familjerna på söndag men fan vad jag grät när farmarna fick syn på de anhöriga x)

    Haha ja jag har också reagerat på de med badtunnan! Den kanske kommer till användning nu när de får sällskap

  • Johannus
    Linnis92 skrev 2017-03-09 21:38:23 följande:
    Vi lär få se mer av familjerna på söndag men fan vad jag grät när farmarna fick syn på de anhöriga x)

    Haha ja jag har också reagerat på de med badtunnan! Den kanske kommer till användning nu när de får sällskap
    Jag med fick tårar i ögonen när dem såg det sina.....

    Hoppas verkligen att dem badar i badtunnan och äter gott och har trevligt.