• Anonym (KK-LOVE)

    Bästa sexet ever - Med vem?

    Det finns inte mycket att tillägga, men har du moraliska synpunkter på frågan eller svaren så vädra gärna era åsikter.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Bästa sexet ever - Med vem?
  • Anonym (Hårt ofta)

    Har haft sex men en drös kvinnor men min fru sen ett år tillbaka är definitivt den bästa. Väldigt omväxlande och tycker om samma saker. 

  • Anonym (Bbvhh)

    Legat med många men min nuvarande sambo är den absolut bästa. Vi började som kks..

  • Anonym (Olle)

    ONS med en 26 åring, jag var 50. Helt makalöst

  • Anonym (Mrs X)

    Ett snedsteg med en kollega på en konferens.

    Han var så sanslöst bra i sängen (och stor!) att jag trodde jag skulle explodera av kåthet och orgasmer. Har aldrig varit högljudd innan eller efter den gången men han fick mig bokstavligen att skrika rakt ut i extas. Min man har aldrig varit i närheten.

  • Anonym (Älskare)

    Har enormt bra sex med min älskare som också är gift..

    Finns ingen som kan ge mig så många orgasmer som honom..

  • Anonym (Med exets polare)

    Jag hade sex X antal ggr med mitt ex polare! Jävlar vad bra sex!!!!

  • Anonym (Mr Prefect)

    Med min fru, ingen slår henne.. Gruppsex, bisex, dominans, wet, slank 170cm/50 kg, fd dansare = vig.. ;)

  • Anonym (västkusten)

    ONS med en (mycket) äldre kvinna. Hennes ena son va en ytlig kompis utav mig.
          Jag va ung och vrålkåt med jättestånd, lagom full så jag kunde hålla på hårdheten lenge utan att spruta direkt.   Hon va nyskild  från en tråkmåns av en man. Knullat - ja, men inte blivit rejält knullad på åratal.  Här kunde vi knulla utan skydd, då hon va över fertil ålder (52) och bara njuta. Gud va skönt.                                            Hon nöt och tjöt så jag blev aldeles galen. Vi älskade som tigrar. För första gången upplevda jag att en kvinna grät av njutning efteråt.

    Fan va eldig och vild sex, jag glömmer det aldrig om jag blir 100 år.

  • Anonym (mig)

    De flesta av gångerna när vi försökte göra barnen.

Svar på tråden Bästa sexet ever - Med vem?