• smulan81

    IVF falun, någon mera?

    Hej
    Jag undrar om det är någon mera som gör eller ska göra IVF i Falun som vill följas åt?

  • Svar på tråden IVF falun, någon mera?
  • Madeeleenee
    Lillflickan skrev 2017-09-10 19:42:19 följande:

    Försök att inte tänka så mycket på det. Det går säkert bra. Om det inte gör det får du reda på det innan onsdag. Men sån otur ska ni inte ha!


    Tack fina!
  • Madeeleenee

    Nu kommer ett möjligt okonventionellt inlägg.. Jag arbetar som psykolog inom skolan och är väldigt akademiskt och vetenskapligt lagt om man uttrycker sig så. Idag (utan att jag vetat det innan) kom en avlägsen kollega och frågade om hon skulle ta bort mig huvudvärk som jag fått av min tandgnissling. Jag såg ut som ett frågetecken. Jag känner din värk sa hon.

    Ännu mer som ett frågetecken.

    Jag kan ta bort det med healing, sa hon. Visste inte vad jag skulle säga men visst kör på. Tror inte på humbug men vet att placebo fungerar så why not?

    Hon började, kände i närheten av huvud, axlar och haka om visade vart värken satt.. helt sjukt, hon hade rätt på varje punkt. Är helt ställd. Jag är somsagt väldigt skeptiskt till det jag inte kan se eller känna som det brukar heta.. men detta kände jag. Haha detta inlägg hör kanske inte in i vår tråd med måste bara dela med mig, vet inte vad jag ska tro?

    Någon som provat sk healing förut? Häftigt var det iaf, placebo eller inte....

    Nästan så jag ska gå helt utanför min comfort zone imorgon och fråga om hon kan göra nåt liknande imorgon bitti innna insättningen... haha kan väl inte skada?

  • Madeeleenee
    Lillflickan skrev 2017-09-13 13:19:56 följande:

    Hur har det gått för dig idag Madeeleenee?


    Påväg hem nu! Nu finns ett jättefint litet 5 dagars pyre i min livmoder! Och tre st lika fina i frysen:) så av våra 6 ägg som alla blev befruktade klarade sig 3, ett till mig och två till frysen :)
  • Anonym (Anna80)

    Hej,
    är det någon av er i denna tråd som får immunnedsättande behandling i Falun? Dropp el kortisonbehandling?

  • Madeeleenee
    Lillflickan skrev 2017-09-13 14:43:12 följande:

    Det var ju jättebra! Härligt! Vad skönt att höra.


    Tack! Nu hoppas jag den lilla borrar in sig ordentligt:)
  • andromedae
    Anonym (Anna80) skrev 2017-09-13 14:55:52 följande:

    Hej,
    är det någon av er i denna tråd som får immunnedsättande behandling i Falun? Dropp el kortisonbehandling?


    Fick intralipid vid insättning. Har normala nk-celler men då jag har en autoimmun tarmsjukdom tror läkaren ändå att det är anledningen till våra missfall och uteblivna graviditet.
    Har för mig de sa intralipid vid positivt graviditetstest och sen vid första VUL.
Svar på tråden IVF falun, någon mera?