• Anonym (asdfgh)

    Vad är sexigast på män?

    Vad är sexigast på män?


    Magrutor
    Platt mage
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad är sexigast på män?
  • Anonym (in your eyes)

    Sexigast på män är deras blick och hur de ser på mig;) Vad de gör med sina händer och läppar.......hur de analyserar det som händer emellan oss och kommunicerar vad de känner:)

  • Dr Nail
    Anonym (in your eyes) skrev 2017-04-23 20:34:35 följande:

    Sexigast på män är deras blick och hur de ser på mig;) Vad de gör med sina händer och läppar.......hur de analyserar det som händer emellan oss och kommunicerar vad de känner:)


    Det finns inget "sexigt" med män som analyserar det som händer emellan er. Det är bara jobbigt.
  • Anonym (Dagis.)

    Vilken idiotisk omröstning. Om man gillar pappa kropp då?

  • Anonym (Fia)

    Inget av alternativen, det sexigaste sitter mellan öronen.

  • Anonym (H)

    Suck... Röstfiskaren är här igen.

    Och som vanligt med lika idiotiska frågor som alltid...

  • Cl4udio
    Anonym (H) skrev 2017-04-24 17:29:32 följande:

    Suck... Röstfiskaren är här igen.

    Och som vanligt med lika idiotiska frågor som alltid...


    ahah
  • Anonym (Anna B)

    Inget av det!
    Män ska se ut som män.
    Gärna håriga med lite mage. Tänder inte på vältränade eller magra små pojkar!

  • Anonym (Ballen)
    Anonym (Anna B) skrev 2017-04-25 15:29:51 följande:

    Inget av det!
    Män ska se ut som män.
    Gärna håriga med lite mage. Tänder inte på vältränade eller magra små pojkar!


    Som jag då
  • Anton Chigurh
    Anonym (Anna B) skrev 2017-04-25 15:29:51 följande:

    Inget av det!

    Män ska se ut som män.

    Gärna håriga med lite mage. Tänder inte på vältränade eller magra små pojkar!


    Mmm....så jag som är hyfsat vältränad, jag kan definitivt inte se ut som en "riktig" man...!

    Intressant.

    MHV//Anton
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (Ballen)
    Anton Chigurh skrev 2017-04-25 15:37:03 följande:
    Mmm....så jag som är hyfsat vältränad, jag kan definitivt inte se ut som en "riktig" man...!

    Intressant.

    MHV//Anton
    Jodå, du kan säkert hitta någon tjej med siliconpattar och ankläppar
  • Anonym (asdfgh)
    Anonym (Ballen) skrev 2017-04-25 15:43:20 följande:
    Jodå, du kan säkert hitta någon tjej med siliconpattar och ankläppar
    Det är egentligen såna vi män är ute efter... Även om han alltid kommer förneka det... På samma sätt som tjejer/kvinnor går efter rikedom eller utseende.
  • Anonym (Ballen)
    Anonym (asdfgh) skrev 2017-04-25 15:52:21 följande:
    Det är egentligen såna vi män är ute efter... Även om han alltid kommer förneka det... På samma sätt som tjejer/kvinnor går efter rikedom eller utseende.
    Inte jag, skulle inte ta i en tjej med silicontuttar, måste man fixa utsidan, är det fel i huvet.
  • Anton Chigurh
    Anonym (Ballen) skrev 2017-04-25 15:43:20 följande:
    Jodå, du kan säkert hitta någon tjej med siliconpattar och ankläppar smile1.gif
    Nu är jag iofs redan tagen, av den vackraste, SEXIGASTE kvinna som gud har skapat. Någonsin. Och jag måste göra dig besviken, Balle, men hon har gjort noll ingrepp. Sorry.

    Och jag förstår inte ditt makalöst korkade inlägg. (Det som jag citerar alltså). Det är alltså endast tjejer/kvinnor som skönhetsopererat sig.....som uppskattar en vältrimmad/VÄLTRÄNAD lekamen. Typ minchzygrin

    Eller vad fan menar du !!!

    Jag märker att kvinnor/tjejer och män, tittar till på mig, på gymmet och på stan. Inte alla(givetvis)långt därifrån, men en hel del, och vad det beror på....kan naturligtvis diskuteras. Men jag vet, att jag är hyfsat vältränad, dessutom är jag 50+ och faktiskt i fysiskt bättre form än dom flesta killar som är hälften så gamla som mig. Men att det endast skulle vara Damer/tjejer med, citat: "siliconpattar och ankläppar"  slut citat, som uppskattar vad dom ser när jag fladdrar förbi....glöm det, Balle. En vältrimmad kropp uppskattas av jävligt många, men att många, hur skall jag säga detta för att trampa någon på tårna...mindre vältränade, kläcker ur sig statement som du gör här. Det är ganska signifikant. 

    Mvh //Anton penguinpush
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Eena

    Absurda alternativ. Helt andra saker som jag uppfattar som sexiga hos en man. Ska vi prata kropp så kommer snygga underarmar nog på första plats

  • Anton Chigurh
    Anonym (Ö) skrev 2017-04-27 16:48:16 följande:

    Ödmjukhet.


    Exakt. Bra där. ????
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2017-04-27 19:26:40 följande:

    Exakt. Bra där. ????


    Frågetecknen....är nåt helt annat.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
Svar på tråden Vad är sexigast på män?