• Anonym (Ja djäklar!)

    Varför köpte jag inte en Rabbit tidigare?!

    Minns när jag såg avsnittet i Sex And The City om hur Charlotte knappt kunde kliva ur sängen när hon köpt en Rabbit...

    SÅ sant!

    Köpte äntligen en, extra grov dessutom - och orgasmerna är ju helt GALNA! Har aldrig varit med om dess like, så ljuvligt skönt att man bara vill ha mer! Skulle kunna stänga in mig i en vecka med ett multipack batterier, hade jag vetat detta hade jag köpt en för länge sedan

    Skaffa er en bums om ni inte redan har, that´s all I´m sayin´...

  • Svar på tråden Varför köpte jag inte en Rabbit tidigare?!
  • Aikido
    Anonym (Funktion?) skrev 2017-05-27 16:46:01 följande:
    Haha, vibrerar han?
    Om det är tillräckligt kallt. Fast kanske inte på "rätt" ställe.
  • Anonym (Funktion?)
    Aikido skrev 2017-05-27 17:28:28 följande:
    Om det är tillräckligt kallt. Fast kanske inte på "rätt" ställe.
    Kalla kloliknande skakande fingrar i skötet mer då.

    Hur är det tjejer?
  • Anonym (Tg)
    NomenNescio skrev 2017-05-27 17:14:03 följande:

    Tycker rabbits borde delas ut gratis till unga tjejer på ungdomsmottagningar:) så att de kan lära känna sina orgasmer och sin kropp utan en ung kille som tror att sex är porrfilmer....:)


    Håller verkligen med så tjejer lär känna sin kropp från början. Det hade tjejerna tjänat på och killarna hade måstat lära sig mer av verkligheten
  • Anonym (Funktion?)
    NomenNescio skrev 2017-05-27 17:14:03 följande:

    Tycker rabbits borde delas ut gratis till unga tjejer på ungdomsmottagningar:) så att de kan lära känna sina orgasmer och sin kropp utan en ung kille som tror att sex är porrfilmer....:)


    Kan göras klokt miljöriktigt och självfinansierat.

    Vi spelar in porr baserat på tjejernas orgasmer, säljer och distributerar till killarna nu får klimatcertifierad porr.

    Och på så sätt blir vi rika och sex blir som på porrfilm.
  • Aikido
    Anonym (Funktion?) skrev 2017-05-27 17:31:09 följande:
    Kalla kloliknande skakande fingrar i skötet mer då.

    Hur är det tjejer?
    Då är det nog risk att man får på pälsen.
  • Anonym (Funktion?)
    Aikido skrev 2017-05-27 17:34:15 följande:
    Då är det nog risk att man får på pälsen.
    Kaninpälsen är dålig och billig.

    Man kanske skulle bygga in såna där kullager med snurr och steglösa vibrationer i kuken.

    Frågan är bara hur man marknadsför det på Tinder.
  • Anonym (Ja djäklar!)
    Anonym (Funktion?) skrev 2017-05-27 17:38:28 följande:
    Kaninpälsen är dålig och billig.

    Man kanske skulle bygga in såna där kullager med snurr och steglösa vibrationer i kuken.

    Frågan är bara hur man marknadsför det på Tinder.
    När du kommit på det kommer Tinder krascha av trycket
  • hejnina

    Jag är inte så förtjust i rabbits faktiskt. Däremot min magic wand.... herre jävla gud, bil inte leva ett liv utan den jäveln!

  • Hejkonbacon12

    Ja för fan! Hade en som var som en liten elefant en gång. Hann ju knappt börja innan man kom, mer än utmaning att få det att vara länge för det var så jävla skönt! Lite olika kvalitet på rabbits så ibland får man leta lite efter en som är perfekt.

    Tar det över ett ONS any day! Killar i all ära men detta handlar enbart om tjejen vilket verkar störa en viss person som kommenterat här. Antar att det är jobbigt att tänka att en tjej kan tillfredsställa sig själv bättre än en kille?

  • MrFlex
    Hejkonbacon12 skrev 2017-05-27 20:24:12 följande:

    Ja för fan! Hade en som var som en liten elefant en gång. Hann ju knappt börja innan man kom, mer än utmaning att få det att vara länge för det var så jävla skönt! Lite olika kvalitet på rabbits så ibland får man leta lite efter en som är perfekt.

    Tar det över ett ONS any day! Killar i all ära men detta handlar enbart om tjejen vilket verkar störa en viss person som kommenterat här. Antar att det är jobbigt att tänka att en tjej kan tillfredsställa sig själv bättre än en kille?


    Tror inte det handlar om att känna sig brädad av en sexleksak. För de flesta så är sex en mångfacetterad upplevelse som omfattar mycket mer än en orgasm. Här är sexleksakerna chanslösa än så länge.
Svar på tråden Varför köpte jag inte en Rabbit tidigare?!