• Anonym (Virgin)

    Oskuld på nytt?

    Jag har inte haft sex på nästan två år och nu undrar jag ifall man kan bli ospräckt /oskuld på nytt där nere ifall man inte haft sex på så lång tid?

  • Svar på tråden Oskuld på nytt?
  • Anonym (Virgin)
    Anonym (hm) skrev 2017-06-23 15:06:17 följande:

    Om du inte vet det... borde du verkligen ha sex?


    Känner inget behov av det. Har ingen sexlust längre
  • Mor Maria

    Men hallå, året är 2017. Alla vet väl att mödomshinnan är en myt? Det går inte att se om en kvinna är oskuld eller inte. Lika lite som det går att återställa en förlorad oskuld. Jösses.

  • Anonym (Virgin)
    Mor Maria skrev 2017-06-23 15:34:31 följande:

    Men hallå, året är 2017. Alla vet väl att mödomshinnan är en myt? Det går inte att se om en kvinna är oskuld eller inte. Lika lite som det går att återställa en förlorad oskuld. Jösses.


    Men man kan väl bli uttöjd där nere av sex och slapp?
  • Anonym (Igelkott)
    Anonym (Virgin) skrev 2017-06-23 15:18:30 följande:

    Känner inget behov av det. Har ingen sexlust längre


    Jag förstår inte hur du tänker? Om du vet att du har haft sex nån gång så vet du ju att du inte är oskuld? VILL du va det inför någon annan? Ljug då. Jag fattar inte hur du tänker eller varför.

    (Jag var förresten större innan jag hade sex/när jag just börjat ha sex, jag var alltså helt otränad där nere. Men det är nog olika.)
  • Aikido
    Anonym (Virgin) skrev 2017-06-23 15:35:59 följande:
    Men man kan väl bli uttöjd där nere av sex och slapp?
    Absolut kan man det.

    Här har vi en tjej som haft myyycket sex. Notera bredden på hennes rumpa (jag misstänker dock att just denna bilden är milt manipulerad eller så hade bara arkitekten som ritade byggnaderna i bakgrunden en dålig dag).


    Så här smal var hon innan hon började ha sex och blev alldeles utvidgad.


     
  • Aikido
    Mor Maria skrev 2017-06-23 15:34:31 följande:
    Men hallå, året är 2017. Alla vet väl att mödomshinnan är en myt? Det går inte att se om en kvinna är oskuld eller inte. Lika lite som det går att återställa en förlorad oskuld. Jösses.
    Icke då. Min farmor berättade om en av hennes väninnor som hade en så seg mödomshinna att de brukade hoppa studsmatta på den.

    Ack ja... rara farmor. Inlåst var hon de sista 25 åren.
  • Anonym (anonym)
    Anonym (Virgin) skrev 2017-06-23 15:35:59 följande:
    Men man kan väl bli uttöjd där nere av sex och slapp?
    Om det anatomiskt skulle vara så att mycket sex fysiskt förändrar underlivet så skulle det knappast vara så att människor skulle vilja ha sex mer än för att skaffa barn.
  • Anonym (Igelkott)
    Anonym (anonym) skrev 2017-06-23 16:08:08 följande:

    Om det anatomiskt skulle vara så att mycket sex fysiskt förändrar underlivet så skulle det knappast vara så att människor skulle vilja ha sex mer än för att skaffa barn.


    Varför? Vad skulle det då spela för roll om man var större?
  • Queennr1
    Anonym (Virgin) skrev 2017-06-23 14:39:05 följande:

    Att man blir slapp o uttöjd där nere


    Utav att inte ha sex?
  • Queennr1
    absalon skrev 2017-06-23 15:10:18 följande:

    Jag är inte kirurg men vet att i länder, där kvinnlig oskuld är extra viktig, finns kliniker, som lätt återställer en förlorad sådan..

    Manlig oskuld, sk svendom däremot, kräver inga ingrepp för att återställas. Man ljuger lite bara.


    Om man är oskuld eller inte handlar om ifall man ufört handlingen "haft sex" eller inte. Förstår inte vad en kirurg kan göra åt det?
Svar på tråden Oskuld på nytt?