• längtarefternr2

    Vi som vill plussa i Juli 2017

    Hejsan, hur många här inne är det som planerar ett plus nu i juli? Jag har precis haft ägglossning och jag hoppas vi lyckades pricka in, har beräknad mens den 8 juli, några fler som planerar att plussa nu i juli och vill följas åt?

    Har nu 10 dagar kvar till mens och brukar få ömma bröst minst en vecka före men ännu inte fått det så jag hoppas det tagit sig, känner mej mer uppblåst och lite typ träningsvärk/molvärk nere i magen. Men jag ska inte dra några förhastade slutsatser.

    Vet bara att jag har tidigare haft lätt att bli gravid så länge man prickat ägglossningen då ^^

    Vore roligt om någon vill följas åt :)

  • Svar på tråden Vi som vill plussa i Juli 2017
  • Stenbock7
    längtarefternr2 skrev 2017-07-05 13:29:09 följande:

    Förstår känslan, är oxå ivrig och vill veta nu, 4 dagar till bim idag, skulle kunna testa men bättre att vänta hur svårt det än är ^^,

    Åh du, alla graviditer är olika, från början till slut, så även du inte känner lika som du gjorde innan förra plusset betyder inte att det tagit sig nu oxå :)


    Tack goa du, så är det ju. Man vill bara veta :) Håller tummarna för att du får plus. Du måste berätta för oss alla hur det går! Kram
  • längtarefternr2
    Stenbock7 skrev 2017-07-05 14:32:15 följande:

    Tack goa du, så är det ju. Man vill bara veta :) Håller tummarna för att du får plus. Du måste berätta för oss alla hur det går! Kram


    Så lite så men så sant :)

    Tack, hoppas på det men tvivlar :)

    Absolut gör jag det. Åh du oxå :) jag hoppas vi alla får plussa denna månad :D kram
  • längtarefternr2
    Mawie skrev 2017-07-05 13:41:42 följande:

    Tack! tänker också vänta med att testa.

    Kul att vi har bim samtidigt:D


    Ja, bättre att vänta så man slipper man den där "stressen" medans man väntar på ett svar på stickan och man slipper bli ännu mer besviken vid ett negativt test om man väntar åh ser hur de blir med mensen, om min inte kommit innan veckan är slut så köper ja ett test :) ja jätte kul, finns en eller två till i tråden som oxå har bim om 4 dagar så det är ju spännande :D kanske är fler oxå, men det är så många inlägg nu, åh det trodde ja inte när ja starta tråden ^^,
  • Amanda87

    Grattis till ni som plussat!!

    Åh. Nu känner jag mig lite uppsvälld och öm...undrar om det är mensen eller inte...vet ju inte riktigt när jag ska få den..förra slutade 14 juni..så jag borde ha bim typ den 9e eller 10e...

    Har ett gravtest men det kan jag bara testa efter bim...

    Väääntans tider!

  • Hha15

    Hej! Här är en till som hoppas på att plussa i juli :) har bim 15 juli. Tagit ett gravtest som visat negativt såklart... Lite väl tidigt att testa kanske. Håller tummarna för oss! :)

  • elil87
    Hha15 skrev 2017-07-05 18:52:29 följande:

    Hej! Här är en till som hoppas på att plussa i juli :) har bim 15 juli. Tagit ett gravtest som visat negativt såklart... Lite väl tidigt att testa kanske. Håller tummarna för oss! :)


    Då är vi i ungefär samma läge, har bim 16 juli. Vi missade dagen för äl men lyckades i alla fall pricka in de två dagarna innan äl så hoppas så klart ändå. Håller både tummar och tår! :)
  • längtarefternr2
    Mawie skrev 2017-07-05 13:41:42 följande:

    Tack! tänker också vänta med att testa.

    Kul att vi har bim samtidigt:D


    Skrev ju fel, har bim om 3 dagar ^^

    Och har börjat drömma så sjuka och konstiga drömmar nu dom senaste nätterna ^^,
  • Hanna01
    Hha15 skrev 2017-07-05 18:52:29 följande:

    Hej! Här är en till som hoppas på att plussa i juli :) har bim 15 juli. Tagit ett gravtest som visat negativt såklart... Lite väl tidigt att testa kanske. Håller tummarna för oss! :)


    Spännande! Jag har bim den 14:e, och tiden känns så lång... Tycker jag har små tecken, men kan ju lika gärna vara inbillning! Har du några symptom?
  • MagdaB

    Hej! Jag hoppas också på att plussa i juli! :D har BMI den 16 juli så det är ju ett tag kvar och ska verkligen försöka hålla mig från att testa till efter BMI :) Tvivlar på att jag kommer klara det :) Håller tummarna för oss alla:D

Svar på tråden Vi som vill plussa i Juli 2017