• Jokri85

    Vi med BIM September 2017

    Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.

    Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.

    ?

  • Svar på tråden Vi med BIM September 2017
  • VHF2014
    anli00 skrev 2017-08-19 20:00:23 följande:

    Ja, jag har också hört det o hoppas d även för oss! Jag är 33 o sambon 40 så d är dags för en sista bebis nu! ????

    Hur länge har ni försökt?


    Jag blir 34 och mannen är 35. Detta är första försöket för oss (har redan 2 gemensamma barn). Med dem gick det fort men man vet ju aldrig, har även med tur att göra.
  • VHF2014
    mjaomjao skrev 2017-08-19 21:17:50 följande:

    Hm! Intressant! Hur skiljer sig slemproppen mot äggviteflytningarna? Kommer äggviteflytningarna alltså 4-5 dagar innan slemproppen med ett torrt glapp emellan?


    Alltså jag får som en blaffa i trosorna så det blir ordentligt blött (en matsked kanske?). Segt, trådigt slem, strimmigt gul/genomskinligt. Så hade jag i torsdags. Sedan har jag varit ganska torr och jag tror jag har äl imorgon. Men andra ägglossningar har jag haft mer genomskinlig äggvita.
  • Elsisi
    VHF2014 skrev 2017-08-19 21:36:09 följande:

    Vad tror ni om detta äl-test? Är väl positivt?


    Måste nästan vara positivt! Om inte så mycket nära ÄL, så bara att köra på ;)
  • Innlåst
    VHF2014 skrev 2017-08-19 21:36:09 följande:

    Vad tror ni om detta äl-test? Är väl positivt?


    Ser positivt ut, tycker jag ????
  • Snultan

    Drygt en vecka efter ÄL idag. Jag har fått ömma bröst vilket jag ALLTID får innan mens. Hade lite molvärk efter ÄL, och varit lite grinig kanske. Men inget annorlunda än det brukar. Har nästan tappat hoppet om att jag kan bli gravid. Kanske något hänt därinne så det inte funkar. 13 september har jag tid hos Gyn för att kolla upp detta. Jag hoppas såklart det tar sig denna gång men tror det är önsketänkande...

    Något kul är att jag ska vara brudtärna 19 maj. Känns lite osäkert med klänningen bara, dvs om jag kommer vara nyförlöst, höggravid eller något annat. Men det är ju ett tag kvar så får väl se om några månader hur det ser ut.

    Hade blivit såå glad om det tog sig nu, ni anar inte. Vi har försökt sedan november/december . Det känns så jäkla lång tid!


    Matheus 131002!
  • Jooosen
    Snultan skrev 2017-08-20 10:04:54 följande:

    Drygt en vecka efter ÄL idag. Jag har fått ömma bröst vilket jag ALLTID får innan mens. Hade lite molvärk efter ÄL, och varit lite grinig kanske. Men inget annorlunda än det brukar. Har nästan tappat hoppet om att jag kan bli gravid. Kanske något hänt därinne så det inte funkar. 13 september har jag tid hos Gyn för att kolla upp detta. Jag hoppas såklart det tar sig denna gång men tror det är önsketänkande...

    Något kul är att jag ska vara brudtärna 19 maj. Känns lite osäkert med klänningen bara, dvs om jag kommer vara nyförlöst, höggravid eller något annat. Men det är ju ett tag kvar så får väl se om några månader hur det ser ut.

    Hade blivit såå glad om det tog sig nu, ni anar inte. Vi har försökt sedan november/december . Det känns så jäkla lång tid!


    Samma här... vanliga pms bröst. Känner mig precis som vanligt några dagar innan mens. Brösten gör ont på sidorna som det brukar. Inget annorlunda än vanligt. Känns så sjukt hopplöst???
  • FH24

    Hej på er!

    Nu blev mitt äl-test positivt!

    Är kanske helt ute och cyklar men är det då ca 24h till att ägget släpper? För mig jag har läst det ????????

Svar på tråden Vi med BIM September 2017