• Jokri85

    Vi med BIM September 2017

    Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.

    Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.

    ?

  • Svar på tråden Vi med BIM September 2017
  • tjejuå86

    Nån som har testat att köra på tempkurva ist för äl test?

    Ta de inte sig denna gång så tänkte jag börja köra det nästa period :) känns som att det är lättare än att köra med stickor.

    Lr jag tänkte redan börja nu men mer seriöst efter mens. I morse låg min temp på 36,9 den bruka ligga på 36,2 så detta lär bli intressant :)

    Dock få gärna min äl värk försvinna nu vill bara ligga ner med en varm kudde.

  • VHF2014
    anli00 skrev 2017-08-22 17:09:15 följande:

    Tänkte testa på lördag för första gången, då är d ÄL+7, tidigaste laget jag vet men är sååå nyfiken så måste underhålla mig med nåt tills BIM *hahaha* själv då?


    Skönt, då är jag inte ensam . Ska börja på söndag, också äl+7 tror jag. Eller kanske ett litet test på lördag :-P
  • anli00
    VHF2014 skrev 2017-08-22 18:10:06 följande:

    Skönt, då är jag inte ensam . Ska börja på söndag, också äl+7 tror jag. Eller kanske ett litet test på lördag :-P


    Skönt o höra *hahaha* alltså man blir ju helt manisk när man vet att d finns faktiskt en liten chans att d kan va nåt
  • Jokri85
    VHF2014 skrev 2017-08-22 17:00:30 följande:

    När börjar ni Gravtesta? (Svara gärna med äl+)


    Tror inte vi lyckats på första försöket så ska ej testa alls. Bara om mensen ej kommer på måndag. Jag är på ÄL+5 idag och känner inget... lite lite smått illamående. Men har haft problem med magsyra i våras så är rädd att det är det som är på väg tillbaka.

    Om jag ej är gravid då får jag vara orolig för vad som strular i magen också...och gå och undersöka det! :/

    Testar ni innan BIM? vart köper jag bäst test för att testa innan BIM?
  • VHF2014

    Nu har vi bestämt att blir det inget denna gång så pausar vi. Troligtvis blir det ju inget då detta är första försöket. Det känns skönt.

    Detta beror på att jag mår fruktansvärt dåligt på jobbet och vill söka nytt. Hoppas jag kan få nytt jobb fort så vi kan börja igen om något år

  • VHF2014
    Jokri85 skrev 2017-08-22 20:11:01 följande:

    Tror inte vi lyckats på första försöket så ska ej testa alls. Bara om mensen ej kommer på måndag. Jag är på ÄL+5 idag och känner inget... lite lite smått illamående. Men har haft problem med magsyra i våras så är rädd att det är det som är på väg tillbaka.

    Om jag ej är gravid då får jag vara orolig för vad som strular i magen också...och gå och undersöka det! :/

    Testar ni innan BIM? vart köper jag bäst test för att testa innan BIM?


    Min mage är KAOS. Illamående, gaser, jättesvullen och ont. Tänker att ÄL spökade till det (är på äl+2). Byxorna höll på att sprängas och 5-åringen sa "oj vilken tjock mage du har mamma! Den är jättestor" (så klart mitt bland folk haha).

    Jag har köpt test på testlagret, clearblue testa tidigt och clearblue digitalt. Förra grav plussade jag på äl+7 och äl+10 (har mest hcg på EM)
  • Jokri85
    VHF2014 skrev 2017-08-22 20:18:25 följande:

    Min mage är KAOS. Illamående, gaser, jättesvullen och ont. Tänker att ÄL spökade till det (är på äl+2). Byxorna höll på att sprängas och 5-åringen sa "oj vilken tjock mage du har mamma! Den är jättestor" (så klart mitt bland folk haha).

    Jag har köpt test på testlagret, clearblue testa tidigt och clearblue digitalt. Förra grav plussade jag på äl+7 och äl+10 (har mest hcg på EM)


    Okej hur gammal är sonen? Och hur gammal är Du?

    Vi vill helst ha barn så snart som möjligt. Sen får vi se vad naturen vill. Det är även första försöket för oss. För vårt andra barn. Dotter är 2.

    Hahaha det som är roligt med barn, de är så ärliga och raka när de pratar.

    Hmm okej. Äl+7 har jag på torsdag.. sist så plussade jag BIM+4 tror jag....4 dagar efter mensen egentligen skulle varit där.
  • Naniismamma

    hej hej hoppar in här... ÄL runt den 9/9 och BIM den 23/9 . hoppas hoppas på plus i september.. blir hela 26 år då ^^


     

  • anynumos


    ???? kan inte fatta!! Men haft lite känningar i "tjejmagen"

    Trodde jag hade bim i sept. så jag flyttar nog över till augusti tråden.

    Lycka till alla ????
  • VHF2014
    Jokri85 skrev 2017-08-22 20:45:34 följande:

    Okej hur gammal är sonen? Och hur gammal är Du?

    Vi vill helst ha barn så snart som möjligt. Sen får vi se vad naturen vill. Det är även första försöket för oss. För vårt andra barn. Dotter är 2.

    Hahaha det som är roligt med barn, de är så ärliga och raka när de pratar.

    Hmm okej. Äl+7 har jag på torsdag.. sist så plussade jag BIM+4 tror jag....4 dagar efter mensen egentligen skulle varit där.


    Har en son på 5 och en dotter på 3. Jag är 34 och min man 35 .

    Jag har väldigt höga hormonnivåer så det kan säkert skilja mycket. En del plussar ju inte förrän en eller flera veckor efter bim.
Svar på tråden Vi med BIM September 2017