• Millannn

    BIM november 2017

    Hej allihopa som också längtar efter en liten bebis!

    Jag är 21 år gammal och min sambo är 27 år och vi ska nu börja försöka med första barnet. Jag fick mens igår, den skulle egentligen komma den 30/9 men kom den 2/10 istället. Har äl 19/10 tror jag. Har BIM 3/11. Är det någon mer som vill följas åt? Har en menscykel på 32 dagar i genomsnitt.

  • Svar på tråden BIM november 2017
  • Anonym (tossa)

    Övertygad om antyder skitit sig denna månad med! ???? Någon mer som tycker det är svårt att planera saker när man försöker?? Kompisar som frågar om man ska boka resa i vår/sommar men nja svårt, tänk om jag är gravid? Anmäla mig till en tävling nja det går ju inte om jag är gravid osv osv

  • Mllm
    tjugofemton skrev 2017-10-27 06:36:01 följande:

    Någon som kan skymta något?


    Tycker mig se nån liten skugga men svårt att säga.
  • Horisonten
    tjugofemton skrev 2017-10-27 06:36:01 följande:

    Någon som kan skymta något?


    Jag kanske kan se något svagt svagt. Men fl ger ju inte bästa bilderna när man lägger upp här tyvärr. Vilken dag efter äl och när är bim?
  • tjugofemton
    Horisonten skrev 2017-10-27 06:59:02 följande:

    Jag kanske kan se något svagt svagt. Men fl ger ju inte bästa bilderna när man lägger upp här tyvärr. Vilken dag efter äl och när är bim?


    Tror ÄL+13-14

    Jag ska ha mens idag eller imrogon
  • Anonym (tossa)
    tjugofemton skrev 2017-10-27 06:36:01 följande:

    Någon som kan skymta något?


    Svårt att se... oftast lättare i verkligheten. Jag tycker inte jag ser nåt men som sagt, svårt att veta :( 


    Är du regelbunden i din mens?

  • Anonym (tossa)

    Om man jämför testerna på t ex CB och gravidkollen hur är de då? Är de på gravidkollen lika tillförlitliga?? De är ju bra mkt billigare menar jag...varit med om att de t ex inte funkar trots att man gör "rätt" när man testar. 

  • Horisonten
    tjugofemton skrev 2017-10-27 07:11:42 följande:

    Tror ÄL+13-14

    Jag ska ha mens idag eller imrogon


    Okej vi håller tummarna för starkare :)
  • Sams
    tjugofemton skrev 2017-10-27 06:36:01 följande:

    Någon som kan skymta något?


    Lägg in bilden i forumet för graviditetstester. De är duktiga på att tolka. Jag tycker att där är en svag skugga men har tyvärr hört av många att man får det på cb plus. Tydligen visas konturen av var det lodräta strecket ska vara. Gravidtolkningssidan är mycket bättre på att svara om detta är ett konturstreck eller ett riktigt streck
  • molltroll0609
    Anonym (tossa) skrev 2017-10-26 22:15:33 följande:

    Övertygad om antyder skitit sig denna månad med! ???? Någon mer som tycker det är svårt att planera saker när man försöker?? Kompisar som frågar om man ska boka resa i vår/sommar men nja svårt, tänk om jag är gravid? Anmäla mig till en tävling nja det går ju inte om jag är gravid osv osv


    Förstår vad du menar.....jag försöker planera som att jag inte är gravid framöver så får man avstyra der andra om man blir gravid. Det mesta kan man ju göra ändå, men klart det blir ju annorlunda med tävlingar å resor å sånt som du skriver....
Svar på tråden BIM november 2017