• Längtarsåefterbarn

    Bf juli 2018

    Hej!

    Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.

    Plussade imorse och är överlycklig!

    Är det någon mer som precis plussat?

    Behöver någon att prata lite med :)

  • Svar på tråden Bf juli 2018
  • smulan5
    Pusselbiten88 skrev 2017-11-15 07:17:44 följande:

    Såhär blir det när man trycker på dig


    Jag får samma när jag försöker gå in på dig
  • Iowhannah
    smulan5 skrev 2017-11-15 07:49:46 följande:

    Jag får samma när jag försöker gå in på dig


    smulan5 skrev 2017-11-15 07:46:47 följande:

    Ok, har lagt så att man måste vara inloggad på familjeliv för att kunna se min sida men den är inte helt privat.


    Kan vara nån bugg då.
  • Iowhannah

    Hm, lustigt. Nu har jag testat att gå i på fleras profiler och det verkar bara vara smulan5 och Pusselbiten88 som det inte går att skriva meddelande till. Hos er ser jag bara reklamen längst ner på sidan :S

  • kattnos

    Jag gick direkt (från dator) in på meddelanden -> nytt meddelande och skrev in namnet på den jag ville skriva till. Funkade bra!

  • Tumvante
    smulan5 skrev 2017-11-15 07:49:46 följande:

    Jag får samma när jag försöker gå in på dig


    Tror jag håller fast i ditt FL namn tills måndag eftermiddag.

    Jag vill gärna gå med i en fb grupp, men har redan varit med i tre olika i år, och vill ha lite mer trygghet med mitt plus denna gången.

    Fick svagaste osynliga skuggan någonsin på ÄL +10, mikroskopiskt bättre igår på ÄL +11, fick bekräftat med blodprov att HCG låg på 14 igår, tydligare plus idag på ÄL +12...

    Nytt blodprov för att bekräfta stigningen på måndag (därmed mitt avvaktande till måndag eftermiddag ;))

    Har 1 barn sedan tidigare, och därefter 1 MA och 3 biokemiska (alla i år). Är under utredning. Känner mig inte så säker på att det går hela vägen i min nu 6.e graviditet.

    Grattis till alla här inne :)

  • Sopp
    Zarina skrev 2017-11-15 07:38:38 följande:

    Antalet barn skrämmer inte mig, varken tre eller fyra, och tycker det inte var så stor skillnad att få från två till tre. Det tyngsta tycker jag är bebis tiden. Då liten är SÅ beroende av mig och jag vill kunna ge min famn och tid även till de andra barnen. Trean vägrade vara med någon annan än med mig de 10 första månaderna.....!!


    Låter bra :) jag är inget större fan av bebistiden, jag tycker det är psykiskt påfrestande att någon annan är 100 % beroende av mig. Har slutat amma båda mina vid 6 månander så man kan dela lite mer med fadern :) nu är yngsta 2, DÅ börjar det roliga i min mening, när de kan prata och uppskatta saker i omgivningen lite mer
  • Horisonten
    Iowhannah skrev 2017-11-14 11:47:49 följande:

    Jag mår ganska bra. Det som känna värst är det psykiska. Jag har problem med PMS och under graviditet ballar jag ur och har som PMS*tusen. Så det blir mycket tårar.

    I övrigt har jag lite molvärk emellanåt, blir jättesvullen när jag ätit och har fått en del acne på rygg och bröst (inte i ansiktet som tur är, men det tackar jag Exuviance för). Lite extra känsligt luktsinne, men långt ifrån som det var med sonen! Så, ja, skaplig graviditet hittills :)


    Men usch och fy det måste vara väldigt jobbigt och frustrerande när man inte kan göra något åt det alla. :( Tycker synd om dig. Men vi finns här som stöd och vi lyssnar :) skönt att de fysiska ändå är okej. Så mycket molvärk har inte jag haft. Smått smått ibland. Men mest annars att de drar,illa och värker i underlivet. Ibland i magen men inte så som med dottern som var första. Kan detta bero på att de är 3 barnen jag väntar och ganska tät graviditet. Sonen är ju bara 1,5 år. Någon som vet? Detta orkar mig lite nämligen. Tänk om bebisen inte växer som den skall :(
  • Sopp
    Horisonten skrev 2017-11-15 11:40:08 följande:

    Men usch och fy det måste vara väldigt jobbigt och frustrerande när man inte kan göra något åt det alla. :( Tycker synd om dig. Men vi finns här som stöd och vi lyssnar :) skönt att de fysiska ändå är okej. Så mycket molvärk har inte jag haft. Smått smått ibland. Men mest annars att de drar,illa och värker i underlivet. Ibland i magen men inte så som med dottern som var första. Kan detta bero på att de är 3 barnen jag väntar och ganska tät graviditet. Sonen är ju bara 1,5 år. Någon som vet? Detta orkar mig lite nämligen. Tänk om bebisen inte växer som den skall :(


    Ja tänker att man redan är lite uttänjd när det är dags för tredje, haha ;)
  • Horisonten
    Sopp skrev 2017-11-15 11:43:50 följande:

    Ja tänker att man redan är lite uttänjd när det är dags för tredje, haha ;)


    Hihi tack för de lugnande orden. Lite så jag tänkte med :)
Svar på tråden Bf juli 2018