• Anonym (Jag)

    Han tog på mig.. Tror jag..

    Har länge haft många drömmar där jag har svårt att skilja på om de är verkliga eller inte, alltså de känns som minnen av riktiga händelser..

    Vaknade med en klump i magen, men ju mer jag grubblar på det desto mer är jag övertygad att det verkligen hände.

    Jag sov väldigt tungt i natt, men jag är övertygad att min man höll på och tog på mig när jag sov.. Har minnen av att jag drar mig undan hans händer (som är i trosorna och i mig) men att han fortsätter så fort jag somnat om, om och om igen. Känner mig öm, så tror att han försökte komma in i mig också..

    Min man var precis som vanligt när jag vaknade, men kan inte skaka av mig känslan att det inte bara var en dröm..

    Vet inte alls hur jag ska ta upp det heller..

    Behöver verkligen råd.. Han har gjort liknande tidigare för länge sen, men då klarade jag inte av att ta upp det heller.. Tänk om jag bara drömt?

  • Svar på tråden Han tog på mig.. Tror jag..
  • Anonym (Jag)

    Han är ju inte ens hemma nu, han skulle precis åka till jobbet när jag vaknade, ni får det att låta som jag haft dagar på mig att ta upp det.

  • Pope Joan II
    Anonym (Jag) skrev 2017-12-12 10:27:49 följande:

    Han är ju inte ens hemma nu, han skulle precis åka till jobbet när jag vaknade, ni får det att låta som jag haft dagar på mig att ta upp det.


    Du skriver ju redan i trådstarten:

    "Han har gjort liknande tidigare för länge sen, men då klarade jag inte av att ta upp det heller.. "

    Så det är väl klart att man undrar varför du inte klarar av att ta upp en sådan sak med en man du lever ihop med och tydligen också har flera barn tillsammans med?

    Om jag skulle vakna av något jag inte har lust med så skulle jag ta upp det där och då. Varför tände du inte ljuset och ifrågasatte vad som stod på? Då hade du ju sluppit undra.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Jag) skrev 2017-12-12 10:27:49 följande:

    Han är ju inte ens hemma nu, han skulle precis åka till jobbet när jag vaknade, ni får det att låta som jag haft dagar på mig att ta upp det.


    Men snälla...

    dels kan man fråga direkt när man vaknar eller så bara tar man det lilla lugna och tar det när han kommer hem.

    Dagar eller ej. Det en del, inkl mig, invänder mot är att du verkar ha en misstanke att din man gjort något mot dig med en baktanke. Iom behovet att skriva här och fråga om råd...

    Om han gjort detta innan och du intw tagit upp det då så borde du ju definitivt ta upp det nu. Ni är gifta!!
  • Anonym (sleep sex)
    Anonym (Jag) skrev 2017-12-12 10:27:49 följande:

    Han är ju inte ens hemma nu, han skulle precis åka till jobbet när jag vaknade, ni får det att låta som jag haft dagar på mig att ta upp det.


    Välkommen till Familjeliv!! ???? Jag hoppas mitt inlägg inte upplevdes som ett i mängden av oseriösa tjatmostrar. Det var menat som ett tips i all välmening av en person med motsvarande erfarenheter. Tråkigt att det alltid måste bli så här på Familjeliv när man tar upp känsliga ämnen.
  • Anonym (sleep sex)
    Anonym (sleep sex) skrev 2017-12-12 10:38:08 följande:

    Välkommen till Familjeliv!! ???? Jag hoppas mitt inlägg inte upplevdes som ett i mängden av oseriösa tjatmostrar. Det var menat som ett tips i all välmening av en person med motsvarande erfarenheter. Tråkigt att det alltid måste bli så här på Familjeliv när man tar upp känsliga ämnen.


    Oj, vet inte varifrån alla frågetecken kom, skulle vara en smiley :)
  • Anonym (Jag)
    Pope Joan II skrev 2017-12-12 10:31:44 följande:

    Du skriver ju redan i trådstarten:

    "Han har gjort liknande tidigare för länge sen, men då klarade jag inte av att ta upp det heller.. "

    Så det är väl klart att man undrar varför du inte klarar av att ta upp en sådan sak med en man du lever ihop med och tydligen också har flera barn tillsammans med?

    Om jag skulle vakna av något jag inte har lust med så skulle jag ta upp det där och då. Varför tände du inte ljuset och ifrågasatte vad som stod på? Då hade du ju sluppit undra.


    Jag VAKNADE ju inte, inte tillräckligt för att vara vid medvetande iaf.

    Första gången är många år sen, jag mådde dåligt av andra saker då och hade verkligen ingen ork att ta upp något, så jag valde att låtsas som jag inte märkt något. Den gången var det bara utanpå kläderna dock.
  • Anonym (Ugglan)
    Anonym (Jag) skrev 2017-12-12 10:51:54 följande:

    Jag VAKNADE ju inte, inte tillräckligt för att vara vid medvetande iaf.

    Första gången är många år sen, jag mådde dåligt av andra saker då och hade verkligen ingen ork att ta upp något, så jag valde att låtsas som jag inte märkt något. Den gången var det bara utanpå kläderna dock.


    Om du vill ha sympati att din man ska ha sexuellt förgripit sig på dig får du inga tröster härifrån, däremot tycker jag synd om din man som har en partner som söker andras bekräftelse på ett forum istället för att prata med honom då det är honom det gäller och han ska få veta dina känslor före någon annan.
  • Anonym (Prata med honom)
    Anonym (Jag) skrev 2017-12-12 10:51:54 följande:
    Jag VAKNADE ju inte, inte tillräckligt för att vara vid medvetande iaf.

    Första gången är många år sen, jag mådde dåligt av andra saker då och hade verkligen ingen ork att ta upp något, så jag valde att låtsas som jag inte märkt något. Den gången var det bara utanpå kläderna dock.
    Oavsett vilket så lär du inte få någon hjälp här på familjeliv.
    Prata med din man ikväll och förklara vad du minns och låt honom sen få svara.
    Vi kan inte göra mer än spekulera.
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Ugglan) skrev 2017-12-12 11:00:27 följande:

    Om du vill ha sympati att din man ska ha sexuellt förgripit sig på dig får du inga tröster härifrån, däremot tycker jag synd om din man som har en partner som söker andras bekräftelse på ett forum istället för att prata med honom då det är honom det gäller och han ska få veta dina känslor före någon annan.


    Vidrig kommentar.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Ugglan) skrev 2017-12-12 11:00:27 följande:

    Om du vill ha sympati att din man ska ha sexuellt förgripit sig på dig får du inga tröster härifrån, däremot tycker jag synd om din man som har en partner som söker andras bekräftelse på ett forum istället för att prata med honom då det är honom det gäller och han ska få veta dina känslor före någon annan.


    Håller med.

    Visst kan man ge råd och tips här inne och komma med stöd absolut. Men, förstår fortfarande inte hur man är gift med någon som man inte kan ta denna diskussion med först. Sen kan man absolut skriva här o fråga om råd om man upplever att man får konstiga svar och inte vet hur man ska bedöma dom.

    Misstänker man, eller får man känslan, att mannen våldfört sig på en så har man ju två saker att göra; konfrontera och lämna.

    Inget av det är kanske lätt att göra men har man sådana misstankar mot sin man eller fru eller partner så är man ju inte i rätt förhållande.
Svar på tråden Han tog på mig.. Tror jag..