• Livsnjutaren38

    Finns det fler som gillar oskyddat?

    Finns det fler som gillar oskyddat sex ?

    Som går igång på tanken att befrukta eller befruktas finns ?

  • Svar på tråden Finns det fler som gillar oskyddat?
  • Anonym (hej)
    Livsnjutaren38 skrev 2018-01-10 04:18:37 följande:
    Synd! för hela upplevelsen blir ju på en annan nivå när det är oskyddat ?
    När vi inte skall ha barn så har hon spiral, så det är bara vetskapen om att det är oskyddat som skiljer.
  • Livsnjutaren38
    Anonym (hej) skrev 2018-01-10 07:56:45 följande:

    När vi inte skall ha barn så har hon spiral, så det är bara vetskapen om att det är oskyddat som skiljer.


    Okej.

    Jag det är ju själva grejen att veta att hon inte har något skydd som är upphetsande enligt min mening .
  • Livsnjutaren38
    Anonym (Asdf) skrev 2018-01-10 06:09:51 följande:

    Har aldrig fixat kondom. Någon gång i tonåren försökte en kille men det gick inte. jag har aldrig haft ett samlag med kondom, det är väl lite udda. Har kört med annat skydd.

    Men jag har inte haft så överdrivet många sexpartners. Aldrig haft ett ONS, det är inte min grej.


    Okej.

    Nä kondom ör det mest avtändande som finns ....

    har du alltid varit skyddad på annat sätt ?
  • Anonym (Snälla frun)

    Vi gör tester med täta mellanrum. Om vi träffar andra par vi känner och också testar sig regelbundet så kör vi utan. Risk finns ju alltid men det är så mycket skönare. 
    Suger aldrig med kondom, hatar gummismaken.

  • villbusa
    Livsnjutaren38 skrev 2018-01-10 09:42:32 följande:

    Okej.

    Jag det är ju själva grejen att veta att hon inte har något skydd som är upphetsande enligt min mening .


    Spänning är upphetsande o gummifritt e skönast men man får vara beredd på konsekvenser. Är du det? Eller
  • Livsnjutaren38
    Anonym (Snälla frun) skrev 2018-01-10 09:48:32 följande:

    Vi gör tester med täta mellanrum. Om vi träffar andra par vi känner och också testar sig regelbundet så kör vi utan. Risk finns ju alltid men det är så mycket skönare. 

    Suger aldrig med kondom, hatar gummismaken.


    Det låter trevligt . Men är du helt oskyddad el är det bara att ni inte använder kondom ?
  • klaus78

    Jag går i gång på oskyddat. Därför håller jag mig til 50+ infertila kvinnor.                    Specielt andra menns kvinnor tänder jag på å fylla upp. Jag har en särbo kvinna som jag värmer sängen till i hans frånvaro då och då. Annars "freelancar" jag lite i mellanåt.  Jag är 39, och den äldsta jag knullat är 68

  • Anonym (Jodå)
    Livsnjutaren38 skrev 2018-01-10 04:20:19 följande:

    Hur hade du önskat att han gjorde ?


    Att han sprutade i mig
  • Anonym (Som tjej)
    Livsnjutaren38 skrev 2018-01-10 04:16:06 följande:

    Det är väl det som är själva grejen att "risken" finns där .

    Jag sj tycker att det är så otroligt underbart , känns 100% äkta för mig !


    Jo underbart men efter X antal aborter är det lite smolk i glädjebägaren :/ Så man får ju ta priset som tjej.
Svar på tråden Finns det fler som gillar oskyddat?