• Anonym (Frustrerad)

    Min flickvän vill aldrig.

    Hej jag och min flickvän är runt 30. Hon är en underbar tjej på många sätt. Hon är väldigt kärleksfull där hon gillar närhet mycket precis som jag gör. 
    Hon tar ofta initiativ till kyssar, kramar osv och sexlivet är väldigt bra. Vi har varit tillsammans i snart tre år och hon har aldrig velat suga av mig. I början tänkte jag att det kommer senare men det gör det inte.
    Jag går alltid ner på henne för älskar henne och vill se henne njuta men jag vill så gärna själv få tillbaka. 
    Längtar verkligen. Mina ex hade inga problem att ge oralsex men min nuvarande vill aldrig!

    Jag är emot otrohet jättemycket men på senare tid har jag gått och funderat på det men samtidigt älskar jag min flickvän och det är just bara den här biten som är problem i förhållandet!
    Vad ska jag göra?

  • Svar på tråden Min flickvän vill aldrig.
  • Anonym (/Fifi­FiFilu­ringar­/)

    Dra medans du kan. Hon kommer alltid hitta en man redo i kön. Svårare för dig som man. Dra!

  • Anonym (Märkligt)
    Anonym (Frustrerad) skrev 2018-01-31 12:20:29 följande:
    Det var en fruktansvärt dålig jämförelse! Dildo i röven? Jag är inte homosexuell.
    Rätta jämförelsen borde väl vara. Om hon i tidigare förhållanden aldrig fått oralsex och när hon träffade mig så får hon alltid det, jag har aldrig sagt nej!
    Man behöver inte vara homosexuell för det. Nu verkar du inte veta så mycket om sex så du känner antagligen inte till prostata-stimulering. Jag tycker jämförelsen är helt relevant men du kör ju vidare med din strutsmentalitet. Vakna upp!
  • Anonym (hhh)
    Anonym (Frustrerad) skrev 2018-01-29 19:03:09 följande:
    Jag har väl inte tänkt riktigt så att det är tjat från min sida, är en fråga jag ställer precis som hon gör när hon ber mig slicka henne. Trodde det inte hade någon betydelse om det sas ja eller nej!

    Ja jag vill gärna ha en förklaring från hennes sida, varför hon tycker det är äckligt? Om hon inte gjort det tidigare och är rädd? Kan ju gå in och duscha precis innan om det skulle vara så att hon är orolig för lukten.
    Jag brukar gå ner på henne när hon är oren men hon kanske helst vill att det ska vara rent.

    Okej så bra att du är nöjd med det ni har tillsammans. Hur menar du att du gillar att att ge oralsex på dina villkor?
    Att tjata är att oupphörligen (de flesta gånger ni har sex räknas som oupphörligen) be om samma sak, trots att du vet att du alltid får nej. Det är som ett barn som ber om glass till frukost varje dag. Får barnet aldrig glass till frukost räknas det som tjat att fortsätta fråga, dag efter dag.
    Men vi släpper det nu. Tror att du egentligen har förstått för länge sedan, du vill bara inte hålla med.

    Om du vill ha en förklaring så måste du, som sagt (nu tjatar jag), fråga i en helt annan situation. Mitt under sexakten är inte ett tillfälle som bjuder in till öppen, ärlig och trygg kommunikation.

    Ställ inte ledande frågor (t.ex. "varför tycker du att det är äckligt?") utan säg att du är nyfiken på att höra hur hon resonerar, tänker och känner kring oralsex. be henne berätta om bra och dåliga erfarenheter. Ställ respektfulla följdfrågor när hon berättar så får du fram den information du är ute efter utan att hon behöver känna sig pressad, vilket kanske i värsta fall leder till att hon låser sig och inte vill prata mer om det.

    Innan du pratat med din flickvän kommer vi nog inte så mycket längre i den här tråden.

    Men för att svara på din sista fråga så menar jag att min man aldrig någonsin ber mig om oralsex. De gånger jag ger det sker det helt på mitt initiativ, för att jag är sugen på att suga honom. Då upplever jag att det är helt på mina villkor. Så mycket, så länge, på det sätt som jag vill, så intensivt jag vill, när jag vill, osv.
  • Anonym (Frustrerad)
    Anonym (Märkligt) skrev 2018-01-31 13:49:19 följande:
    Man behöver inte vara homosexuell för det. Nu verkar du inte veta så mycket om sex så du känner antagligen inte till prostata-stimulering. Jag tycker jämförelsen är helt relevant men du kör ju vidare med din strutsmentalitet. Vakna upp!
    Nehe så bara för jag inte vill ha en dildo i röven så kan jag inget om sex? Bra slutsats. Bara för att din man lånar din dildo och använder på sig själv så äcklar det mig. Jag njuter av avsugningar och inget annat!
  • Anonym (Kärlek?)

    Min man är nog närmast asexuell. Det har varit en sorg (att ha mindre sex än vad jag haft tidigare). Men jag älskar min man för den han är. Kärlek är större än sex. Du kan väl suga dig själv kanske

  • Anonym (M)
    Anonym (Frustrerad) skrev 2018-02-02 21:08:16 följande:

    Nehe så bara för jag inte vill ha en dildo i röven så kan jag inget om sex? Bra slutsats. Bara för att din man lånar din dildo och använder på sig själv så äcklar det mig. Jag njuter av avsugningar och inget annat!


    Flr att du drar slutsatsen att man som gillar anal stimulans måste vara homosexuell. Inte för att du själv inte gillar det.
  • Anonym (Frustrerad)
    Anonym (M) skrev 2018-02-02 21:45:25 följande:
    Flr att du drar slutsatsen att man som gillar anal stimulans måste vara homosexuell. Inte för att du själv inte gillar det.
    Så även du lånar ut din dildo till din man. Spännande.
  • Anonym (M)
    Anonym (Frustrerad) skrev 2018-02-02 21:54:21 följande:

    Så även du lånar ut din dildo till din man. Spännande.


    Nej, han är inte intresserad av det. Men här bevisar du ju återigen hur omoget tankesätt och agerande du har.
  • Anonym (Frustrerad)
    Anonym (M) skrev 2018-02-02 22:00:11 följande:
    Nej, han är inte intresserad av det. Men här bevisar du ju återigen hur omoget tankesätt och agerande du har.
    Jag är inte heller intresserad av en dildo eller att en man kör den i röven för anal stimulans. Kan du förstå det?
    Jag tänder på söta brunetter och oralsex.
  • Anonym (M)
    Anonym (Frustrerad) skrev 2018-02-02 22:07:55 följande:

    Jag är inte heller intresserad av en dildo eller att en man kör den i röven för anal stimulans. Kan du förstå det?

    Jag tänder på söta brunetter och oralsex.


    Lycka till TS, tror tyvärr inte du kommer få en lösning på dina problem då du verkar okapabel att ta till dig de resonemang som förts hör gång på gång.
Svar på tråden Min flickvän vill aldrig.