• Anonym (Camel toe!)

    Har ni tjejer kameltå för att reta oss kåta killar?

    Är det så?

    Ser så många på gymmet som kör kameltå och samma på gruppträning där hon som hade kvällens pass hade finfin kameltå.

    Är ni tjejer medvetna om att vi killar studerar allt?

  • Svar på tråden Har ni tjejer kameltå för att reta oss kåta killar?
  • Mella-Bella
    Anonym (Camel toe!) skrev 2018-03-11 20:57:49 följande:

    på torsdag e det Camel toe thursday!!

    vi grabbar ska kora Miss kameltå/Camel toe!

    spanat in nåra riktit fina skåror sesnate 2 veckorna.

    yeah yeah..hej å hå kameltå rocks!!


    Vad blir priset då?
  • Anonym (Fullt frisk)
    Mella-Bella skrev 2018-03-13 07:35:28 följande:
    Vad blir priset då?
    En smal kokt på närmaste Sibylla gissar jag. "Grabbarna" i den här diskussionen har det garanterat lika skralt i plånboken som i det intellektuella kapitalet. Flört
  • Anonym (HejHåKameltå!)

    Ah, idag såg jag flera kameltår på stranden...mums!

  • Anonym (Ooopsssiib)

    Skapligt - en strandspanare alltså ... det närmaste du kommer en kvinna kanske??

  • Anonym (HejHåKameltå!)
    Anonym (Ooopsssiib) skrev 2018-06-08 19:49:51 följande:

    Skapligt - en strandspanare alltså ... det närmaste du kommer en kvinna kanske??


    Går inte omkring å spanar, men såklart man lägger märke till en Kameltå...
  • misil

    Att man diskret tittar kan jag förstå,men att stirra är självklart fel.Påminner om hur en del pojkar i yngre tonåren beter sig som har noll koll på hur man umgås med tjejer,TS verkar vara en man som fastnat i detta tonårsbeteende med sitt ouppfostrade stirrande och startande av sin barnsliga tävling. 

  • Pentra

    Härom dagen spände min manliga arbetskollega åt sin pung så att han fick en cameltoe. Det såg lite annorlunda ut...skulle man kunna säga... ... /Pentra

  • Anonym (p)
    Pentra skrev 2018-06-12 20:40:43 följande:

    Härom dagen spände min manliga arbetskollega åt sin pung så att han fick en cameltoe. Det såg lite annorlunda ut...skulle man kunna säga... ... /Pentra


    Har ni kvinnor aldrig någon gång funderat på att starta en pungbedömartävling?
    Hur ser den snyggaste pungen ut enligt dig?
  • Anonym (Misse)
    Anonym (X) skrev 2018-06-09 19:08:19 följande:

    Så sexigt med cameltoe!


    Så sexigt när främmande män spanar in min fitta!
  • Anonym (Alice)
    Anonym (Camel toe!) skrev 2018-02-20 22:53:54 följande:

    Är det så?

    Ser så många på gymmet som kör kameltå och samma på gruppträning där hon som hade kvällens pass hade finfin kameltå.

    Är ni tjejer medvetna om att vi killar studerar allt?


    Ja killar verkar ju ha fått för sig att allt är för deras skull, av någon märklig anledning. Ni är liksom inte solen i universum. Tjejerna som tränar, tränar för att må bra. Inte för att kåta upp er.
  • Anonym (Ooopsssiib)
    Anonym (Alice) skrev 2018-06-12 21:34:54 följande:
    Ja killar verkar ju ha fått för sig att allt är för deras skull, av någon märklig anledning. Ni är liksom inte solen i universum. Tjejerna som tränar, tränar för att må bra. Inte för att kåta upp er.
    Hahahahahahaha - vaaa?? Har ni verkligen inte
    kameltå för oss killar???? Nääääää???
  • Anonym (Ooopsssiib)

    Och antagligen kan ni även styra ert knoppstånd också - kille nära = vårtor ut typ..

  • Anonym (Generös..)

    Kan ibland bjuda på en kameltå på gymmet och märker hur vissa killar kollar.

  • Semper idem
    Anonym (Generös..) skrev 2019-03-09 01:09:37 följande:

    Kan ibland bjuda på en kameltå på gymmet och märker hur vissa killar kollar.


    Är det något som eggar dig...eller känns det mer neutralt (undrar jag som nyfiken man...)?
  • Anonym (SnyggKille25)

    Vackraste som finns i hela världen, jag haaaaaaatar tjejer som döljer det!   skämms inte för att vara kvinna, fattar inte va det är för fel i erat huvud som gör att ni själva tycker era egna  kroppar är fula, stooooor kameltå ska det va! 


    och sluta klaga på att killar är ytliga, flesta killar gillar personlighet och allt möjligt det är bara att våran sexuella drift är så stark att den tar över och det är därför ni fucking existerar! klaga inte på eran existens! tänk om vi killar skulle gå runt och vänta på att ni tjejer ska komma fram och prata med oss killar? då hade mänskligheten inte ens funnits, DÄRFÖR är vi killar ytliga lev med det, och va stolta över att ni är kvinnor!

  • Anonym (SnyggKille25)

    Kan ibland bjuda på en kameltå på gymmet och märker hur vissa killar kollar.



    älskar det! Ja hade tackat för showen i mitt huvud, för de ger en liten extra energikick på gymmet, men vi killar måste fortfarande repspektera er! det är fult att stirra och jag som man vet att tjejer tycker de är fult, och ja vill inte göra tjejer obekväma såklart, men just när de kommer till gym så är gym kläder på tjejer det SEXIGASTE! en kvinna kan ha, speciellt med kameltå, för de framhäver alla former, så ja förstår att kilkar blir helt galna, asså man dreglar bokstavligen, jag Försöker ignorera alla tjejer på gymmet, men ser ja en riktigt go kameltå då måste ja kolla en snabbis, för att sedan memorera hur vacker den är, sen kan ja fortsätta me mitt, de är alltid fult att stirra oavsett vad de handlar om, och man måste alltid respektera en kvinnas privacy, men god damn, va upphetsad man kan bli av en kameltå!! 😂😂

Svar på tråden Har ni tjejer kameltå för att reta oss kåta killar?