• Lilo91

    BF December 2018

    Hej på er!

    Jag har precis plussat och enligt senaste mens ska BF vara 5/12. Jag är 27 år och bor strax utanför Göteborg. Det är mitt andra barn och jag har en dotter som är 13 månader. Vi hade planerat ett syskon men tanken var att plusset skulle komma lite senare i vår så det skulle bli en 2019-bebis men vilken överraskning vi fick och vi är överlyckliga.

    Någon som vill följas åt? Jag startar gärna en hemlig facebookgrupp om någon vill ansluta sig där också.

  • Svar på tråden BF December 2018
  • jonadav

    Jag har också precis plussat, BF 7/12. Gjort IVF som ensamstående, försökt med inseminationer tidigare så det har tagit drygt 2 år. Har nog inte fattat än att jag är gravid, men såklart glad och livrädd! Blir mitt första barn om allt går vägen. 

  • Elliot1

    Tack detsamma :) Min förra graviditet gick jag med i några grupper som jag sen fick gå ur igen. Det var lite småjobbigt så därför kommer jag nog vara rätt tyst de första veckorna.. Men följer gärna! Hoppas tiden går fort så man kan våga slappna av lite :) Är i vecka 5 nu och förra gången gick jag till vecka 7.

  • Lilo91

    Det kan jag absolut förstå, framförallt om man har ett missfall i bagaget. Är det första barnet?

  • Orkidée

    En till som plussat :) Följs gärna åt.

    Andra barnet, fortfarande inte riktigt fattat att vi är gravida men otroligt glad och lycklig :)

  • Jenema

    Hej,

    Kul att få följas åt!

    Jag plussade svagt imorse och det känns så jäkla kul, men overkligt! Har en dotter på 4 år och jag är 33 år. Känns så himla tidigt, men jag upplever mig ha fler känningar än förra graviditeten. Lätt illamående, molvärk och riktig osköna humörsvängningar. Humörssvängningar kände jag inte alls av förra graviditeten.

    Enligt sista mens så har jag BF 8/12. ??????

  • any87

    Grattis alla! Jag har också plussat nyss och hoppas att allt gå vägen denna gång. Har haft flera mf/ma. Jag har två barn sedan tidigare och är 30 år gammal.

  • Elliot1
    Lilo91 skrev 2018-03-28 21:24:41 följande:

    Det kan jag absolut förstå, framförallt om man har ett missfall i bagaget. Är det första barnet?


    Ja, man hinner planera och föreställa sig mycket på några veckor ;) Så ligger lite lågt denna gång. Det är första barnet! Är 29 år gammal. För er då?
  • Lilo91
    Elliot1 skrev 2018-03-29 07:35:25 följande:

    Ja, man hinner planera och föreställa sig mycket på några veckor ;) Så ligger lite lågt denna gång. Det är första barnet! Är 29 år gammal. För er då?


    Andra för mig (fjärde för sambon) men hans är stora 12 och 15 i år. :)
Svar på tråden BF December 2018