• Jagvetdåinte

    BIM juni 2018

    Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3

  • Svar på tråden BIM juni 2018
  • Jagvetdåinte
    1995lj skrev 2018-05-09 15:31:45 följande:

    Gör ni något speciellt som ni tror kan förbättra era chanser ? :) har beställt bisolvon nu o berocca .. o börjat med rosenrot som jag ska ta till ägglossning .. :) o folsyra förstås


    Jag kör bisolvon men har inte fått gubben att ta samtidigt än ;p Hsn tycker det känns tramsigt! Men fick mitt första plus då men blev mens ändå, kemisk graviditet kanske! :p
  • Issari
    storformatare skrev 2018-05-09 17:01:32 följande:

    Jag hoppar in i både maj- och junigruppen då jag dessvärre varit med om ett missfall som just bekräftades med "ej gravid" på ett digitalt test. Har nu ingen koll på min cykel, någon som vet om cykeln tillslut hoppar tillbaka "på plats" eller kan man inte längre lita på den man haft?


    När jag fick tidigt missfall (4+5) så var den dagen som min första mensdag och jag fick ÄL 16 dagar senare som jag brukar.
  • Issari
    storformatare skrev 2018-05-09 17:01:32 följande:

    Jag hoppar in i både maj- och junigruppen då jag dessvärre varit med om ett missfall som just bekräftades med "ej gravid" på ett digitalt test. Har nu ingen koll på min cykel, någon som vet om cykeln tillslut hoppar tillbaka "på plats" eller kan man inte längre lita på den man haft?


    När jag fick tidigt missfall (4+5) så var den dagen som min första mensdag och jag fick ÄL 16 dagar senare som jag brukar.
  • storformatare
    Issari skrev 2018-05-09 23:04:34 följande:

    När jag fick tidigt missfall (4+5) så var den dagen som min första mensdag och jag fick ÄL 16 dagar senare som jag brukar.


    Tack så mycket! Då ställer jag in mig på det jag med :)
  • Jagvetdåinte

    Har jag fått en ny basaltemp nu eller vad är det frågsn om? Jobbigt isf! Hur fan ska nc veta då äl är? Gah.. trött jag blir. Ligger på samma nivå idag men la inte in pga drack alkohol..

  • Ejjami

    Hallå tjejer! Nu hoppar jag in här och hoppas på att juni blir plusmånad för oss alla! Tog gravtest idag på BIM+2 men negativt. Mensen har inte kommit men den gör lite som den vill och har alltid varit sån. Jag tänkte börja tempa nästa cykel för att se om jag kan få ledtrådar till hur min cykel fungerar för jag är himla förvirrad! :P lycka till nu med barnfabriken och må fertilitetsgudarna välsigna oss! <3

  • Issari
    Jagvetdåinte skrev 2018-05-11 06:20:10 följande:

    Har jag fått en ny basaltemp nu eller vad är det frågsn om? Jobbigt isf! Hur fan ska nc veta då äl är? Gah.. trött jag blir. Ligger på samma nivå idag men la inte in pga drack alkohol..


    Min temp brukar ofta ligga runt cover line någon vecka efter mensen kommit. Den sjunker sedan rätt mycket under veckan innan ÄL.
  • elenoresara

    Hej! Hoppar in här :) jag fick min mens precis tyvärr. Bim är 7/6! Så får hoppas på det! Lycka till alla:)

  • Jagvetdåinte
    Issari skrev 2018-05-11 08:53:51 följande:

    Min temp brukar ofta ligga runt cover line någon vecka efter mensen kommit. Den sjunker sedan rätt mycket under veckan innan ÄL.


    Skönt, hoppas den sjunker snart så den ej påverkar medeltempen! :)
  • Sophie_A

    Fick min mens på Bim +4, hoppas att Juni blir en lite bättre månad. Lägger till mig på listan! 

    BIM-lista juni:

    3/6 - Lilly2015

    4/6 - Issari, maria1992

    5/6 - Jagvetdåinte, lottch3n

    6/6 - 1995lj

    7/6 - Sophie_A

    8/6 - Nicciz, Lo

    9/6 - AllaGodaTingÄrTre

Svar på tråden BIM juni 2018