• Emhy89

    BF Februari 2019

    Hallå alla februari 2019-mammor och grattis till alla fina plus!

    Jag hittade ingen BF Februari 2019-tråd så jag tänkte att jag startar en :) 

    Välkomna!{#emotions_dlg.flower}

  • Svar på tråden BF Februari 2019
  • BellaKH
    Farsta2014 skrev 2018-08-13 21:30:28 följande:

    Hoppas ni får bra resultat på NIPT på onsdag, ni får väl reda på kön också?


    Tack! Jag känner mig alldeles nervig! Ja, vi valde att få veta kön också :) ska få svar vi mail, om allt är bra. Skulle det vara några konstigheter med testet så ska hon ringa. Ska ni ta reda på kön?
  • Farsta2014
    BellaKH skrev 2018-08-14 12:17:23 följande:

    Ska ni ta reda på kön?


    Ja, vi hoppas på att få reda på kön vid RUL i v 18. Några veckors väntan....

    Hoppas ni får mail!
  • Corneliass
    Farsta2014 skrev 2018-08-14 19:08:56 följande:
    Ja, vi hoppas på att få reda på kön vid RUL i v 18. Några veckors väntan....

    Hoppas ni får mail!
    Ska oxå på RUL i den veckan. Ska dit den 13 September så det är ett tag för mig också.. Och vi ska oxå ta reda på kön!

    Har du någon känsla om det är en pojke eller flicka som är i din mage? :)
  • BellaKH
    Farsta2014 skrev 2018-08-14 19:08:56 följande:

    Ja, vi hoppas på att få reda på kön vid RUL i v 18. Några veckors väntan....

    Hoppas ni får mail!


    Ja, det hoppas jag också! :) åååh kommer uppdatera mailen hela dagen!
  • T90

    Går in i vecka 17 nu. Har sedan någon / några veckor känt stick i underlivet / livmodertappen. Svårt att förklara.. Men känns som stick rakt in. Häromdagen cyklade jag en mil och när jag klev av stack det otroligt mycket. Någon som vet varför det blir så???

  • EmelieJo

    Hej alla gravida. Såg bf februari.. Jag har nyss startat en Facebook gruppen.. Gå gärna med där.. *fötter* BF Februari 2019 *fötter*

  • BellaKH
    Farsta2014 skrev 2018-08-14 19:08:56 följande:
    Ja, vi hoppas på att få reda på kön vid RUL i v 18. Några veckors väntan....

    Hoppas ni får mail!
    Vi fick mailet redan före kl 8 imorse, så skönt! Låg sannolikhet och det var "sannolikt" (eftersom det är med 99% säkerhet;)) en FLICKA :D SÅ roligt! 

    Har ju drömt flera nätter i streck om att jag fått barn och då har det alltid varit en flicka, haha! 

    Åkte med min närmaste kollega till Newbie på lunchen och köpte mig ett gulligt set, det blev ganska mycket rosa.. haha! 
  • BellaKH
    Corneliass skrev 2018-08-07 16:41:21 följande:
    Absolut, det får du med göra! :)
    Ja visst är det tur? Det är ju liksom 50/50. 
    Vet inte om du såg mitt andra inlägg, men allt såg bra ut - låg sannolikhet! <1:10000 på alla trisomier, och det är med 99% sannolikhet en FLICKA {#emotions_dlg.flower} Känns jätteroligt! :) 
  • Liten 2018
    BellaKH skrev 2018-08-15 14:01:27 följande:

    Vi fick mailet redan före kl 8 imorse, så skönt! Låg sannolikhet och det var "sannolikt" (eftersom det är med 99% säkerhet;)) en FLICKA :D SÅ roligt! 

    Har ju drömt flera nätter i streck om att jag fått barn och då har det alltid varit en flicka, haha! 

    Åkte med min närmaste kollega till Newbie på lunchen och köpte mig ett gulligt set, det blev ganska mycket rosa.. haha! 


    Grattis till glädjande besked!
  • Emma9090
    Liten 2018 skrev 2018-08-15 14:08:46 följande:

    Var ju denna bild det skulle vara :)


    Men gud vad roligt. Så fin bild. Längtar ännu mer till mitt kub test nästa vecka ????
Svar på tråden BF Februari 2019