• Svar på tråden Favorit ställning
  • Lånehajen

    Är nog faktiskt missionären, finns inget som tänder mig så mycket som när vi verkligen kan kyssas djupt och hon slingrar sina ben runt min rygg. Mycket hetare också att se varandra i ögonen när vi kommer.

    I övrigt får jag nog säga doggystyle med henne på sängen och jag ståendes bakom. Hett när man kan smiska hennes rumpa och jag kommer riktigt djupt in i den positionen också.

  • Mr K69
    Lånehajen skrev 2018-09-22 20:18:18 följande:

    Är nog faktiskt missionären, finns inget som tänder mig så mycket som när vi verkligen kan kyssas djupt och hon slingrar sina ben runt min rygg. Mycket hetare också att se varandra i ögonen när vi kommer.

    I övrigt får jag nog säga doggystyle med henne på sängen och jag ståendes bakom. Hett när man kan smiska hennes rumpa och jag kommer riktigt djupt in i den positionen också.


    Missionären där hon drar upp knäna till öronen är också riktigt hett. Funkar dock inte för oss då jag kommer för långt in och det blir aj.
  • Anonym (Mini)

    Alla dagar 69 o sen avsluta med att rida.

  • Anonym (I)

    1. Liggandes på sidan i sängen med han sittandes på knä. Han gränslar mitt ena ben och har det andra över axeln.

    2. Med huvud och axlar mot govet och sedan ryggen upp mot en fotölj eller säng och rumpan över mig och benen hängades ner. Han "doppar".

    3. Missionären - fast han sitter på knä och har mina fötter mot sina axlar. Han kan böja sig fram då med för att ändra vinkel.

  • Wowbagger2000

    Tjejen liggandes på mage, jag ovanpå. Favorit både vid vaginalt och analt sex

  • Pentra

    Om bara killen vet hur han skall använda tunga, händer och släpankare, så har jag upptäckt många sköna ställningar. Älskar valjigtvis att bli tagen vaginalt bakifrån. Men, en ställning som jag hamnat i himmerriket av är när jag ligger på rygg, och killen är på knä eller på huk mellan mina ben. Jag har då ena benet uppdraget och böjt och killen håller mitt andra ben rakt mot sin axel; och i den ställningen så doppar han sedan sin kuk upprepat i mig, varvat med att han trycker och masserar med den inne i mig, och jag ligger då som fastnaglad mot madrassen, och det tar mig helt bortom all vett och sans. Men, det får även honom att sava rikligt hela tiden, och ibl så har han upplevt att han kommer hela tiden, under hela sex-lekens gång. Heelt underbart! ... Med vänlig hälsning, Pentra

  • Mr K69
    Pentra skrev 2018-09-22 21:59:11 följande:

    Om bara killen vet hur han skall använda tunga, händer och släpankare, så har jag upptäckt många sköna ställningar. Älskar valjigtvis att bli tagen vaginalt bakifrån. Men, en ställning som jag hamnat i himmerriket av är när jag ligger på rygg, och killen är på knä eller på huk mellan mina ben. Jag har då ena benet uppdraget och böjt och killen håller mitt andra ben rakt mot sin axel; och i den ställningen så doppar han sedan sin kuk upprepat i mig, varvat med att han trycker och masserar med den inne i mig, och jag ligger då som fastnaglad mot madrassen, och det tar mig helt bortom all vett och sans. Men, det får även honom att sava rikligt hela tiden, och ibl så har han upplevt att han kommer hela tiden, under hela sex-lekens gång. Heelt underbart! ... Med vänlig hälsning, Pentra


    Men det där med att massera inne i lät spännande. Kommer väl åt alla punkter från a till ö ;D
  • Lånehajen
    Mr K69 skrev 2018-09-22 20:21:43 följande:

    Missionären där hon drar upp knäna till öronen är också riktigt hett. Funkar dock inte för oss då jag kommer för långt in och det blir aj.


    Så långt tror jag inte min kan få upp benen men kanske hade blivit samma problem för mig som du har ändå. I vilket fall är det en bra ställning att utgå ifrån.
  • Lione81
    Pentra skrev 2018-09-22 21:59:11 följande:

    Om bara killen vet hur han skall använda tunga, händer och släpankare, så har jag upptäckt många sköna ställningar. Älskar valjigtvis att bli tagen vaginalt bakifrån. Men, en ställning som jag hamnat i himmerriket av är när jag ligger på rygg, och killen är på knä eller på huk mellan mina ben. Jag har då ena benet uppdraget och böjt och killen håller mitt andra ben rakt mot sin axel; och i den ställningen så doppar han sedan sin kuk upprepat i mig, varvat med att han trycker och masserar med den inne i mig, och jag ligger då som fastnaglad mot madrassen, och det tar mig helt bortom all vett och sans. Men, det får även honom att sava rikligt hela tiden, och ibl så har han upplevt att han kommer hela tiden, under hela sex-lekens gång. Heelt underbart! ... Med vänlig hälsning, Pentra


    Det lät ju fullkomligt underbart, lite avancerad men inte alls omöjligt. Gillar du om mannen har kontroll över dig vissa stunder, när han kan bestämma när du ska komma osv. om din kåtheten och vett ligger i hans händer? Att han fått dig ditt du vill och du har tappat kontrollen för alla njutningar du får. Låta mannen ge dig det du vill bara?
  • Cunnilingus18

    Har väl några olika, alltid kul att experimentera runt lite vid sex.

    Men några av min favoriter är När hon ligger på mage med några kuddar under rumpan så att hennes rumpa putar upp mot mig. Då är det underbart skönt att komma in bakifrån och samtidigt kommer man in i en bra vinkel som är väldigt uppskattat för tjejen. Sedan för en kille som älskar rumpor är denna ställningen även visuellt underbar. Och ger även goda möjligheter till lite smisk...

    En annan skön ställning är när hon ligger på rygg och har sina ben upp över mitt bröst, lite snett bakåt. Så att hon putar med rumpan mot mig. Vilket gör att jag kan tränga in väldigt djupt och samtidigt komma åt hennes g-punkt på ett bra sätt. Denna ställningen brukar ge otroligt intensiva orgasmer för henne och ofta fontäner :)

    Men finns många fler härliga ställningar, men har redan skrivit för mycket här nu tror jag, så får bli dem jag delar här..

  • Pentra
    Lione81 skrev 2018-09-23 09:08:46 följande:
    Det lät ju fullkomligt underbart, lite avancerad men inte alls omöjligt. Gillar du om mannen har kontroll över dig vissa stunder, när han kan bestämma när du ska komma osv. om din kåtheten och vett ligger i hans händer? Att han fått dig ditt du vill och du har tappat kontrollen för alla njutningar du får. Låta mannen ge dig det du vill bara?

    Jag behöver alltid hjälpa till med min egen orgasm på något sätt, men strax innan kulmen är nådd, när jag vet att jag kommer att komma i vilket fall, så låter jag honom ta över helt; orgasmen kommer då att kännas ännu skönare. ;-P ... Vi njuter både av egen och den andres njutning, så vi gillar att turas om på den punkten , och att då dra ut på hans orgasm så länge som möjligt, så att det även hinner bli härliga leenden, många smakande kyssar och otaliga djupa och omtänksamma blickar under sex-lekens gång... Det lustiga är att han eg inte behöver någon fysisk kraft för att hålla mig; blott hans varsamhet, värme och utstrålning gör mig i princip helt försvarslös... En underbar upplevelse för både kropp och själ. ;-P ... Med vänlig hälsning, Pentra
  • Anonym (Porr stina)

    Kan tänka du får häliga orgasmer pentra

Svar på tråden Favorit ställning