• Svar på tråden Favorit ställning
  • Lione81
    Anonym (Mm) skrev 2018-06-16 04:56:22 följande:

    Hmm...tror min absoluta favorit är doggy. Antingen på alla fyra och han står bakom eller framåtböjd över ett bord eller så.

    Men på tät gemensam andra plats:

    - på mage och bakifrån, så han kan trycka ner, spanka och göra hårt och djupt fortfarande

    - missionären, men med knäna på hans axlar oxh hans händer p0 min hals och han står på knä och kan köra riktigt djupt och hårda stötar!


    Låter underbart för den mannen att få fylla upp dina våta härliga stunder
  • Lione81
    Anonym (Mmm) skrev 2018-06-17 00:48:46 följande:

    Min favorit är liggandes på mage med särade ben och rumpan upp, så han kan stå mellan mina ben och komma riktigt djupt.


    Sjukt härlig ställning. Gäller att din pojkvän har bra benmuskler för att kunna hålla på en stund.

    Skönt när man kommer långt in i f*ttan
  • Lione81
    Pentra skrev 2018-09-22 21:59:11 följande:

    Om bara killen vet hur han skall använda tunga, händer och släpankare, så har jag upptäckt många sköna ställningar. Älskar valjigtvis att bli tagen vaginalt bakifrån. Men, en ställning som jag hamnat i himmerriket av är när jag ligger på rygg, och killen är på knä eller på huk mellan mina ben. Jag har då ena benet uppdraget och böjt och killen håller mitt andra ben rakt mot sin axel; och i den ställningen så doppar han sedan sin kuk upprepat i mig, varvat med att han trycker och masserar med den inne i mig, och jag ligger då som fastnaglad mot madrassen, och det tar mig helt bortom all vett och sans. Men, det får även honom att sava rikligt hela tiden, och ibl så har han upplevt att han kommer hela tiden, under hela sex-lekens gång. Heelt underbart! ... Med vänlig hälsning, Pentra


    Det lät ju fullkomligt underbart, lite avancerad men inte alls omöjligt. Gillar du om mannen har kontroll över dig vissa stunder, när han kan bestämma när du ska komma osv. om din kåtheten och vett ligger i hans händer? Att han fått dig ditt du vill och du har tappat kontrollen för alla njutningar du får. Låta mannen ge dig det du vill bara?
Svar på tråden Favorit ställning