• Anonym (Sommarkväll)

    Min dejt?

    Ska man lägga ner fortsätta dejta någon som är seg & mest dryg i sina svar? Känns som man får gissa sig fram vad hen vill. Väldigt mycket sarkastiska kommentarer & skämt. Vi har träffats par gånger & då känns det att hen bryr sig & är gullig. Vi pratar aldrig i telefon eller skickar sms till vandra. Pratar bara via dejt sida. Är hen försiktig eller bara inte så intresserad & träffar någon annan? Vilka signaler på en oseriös dejt läser man av snabbt innan man hinner bli mer involverad?

  • Svar på tråden Min dejt?
  • Anonym (SissiBillie)

    Nej det tycker jag inte. Dumpa och gå vidare annars är risken att du får spendera 70% av förhållandet med att vänta på dryga svar.

  • Anonym (..)

    Vissa är korta när dom skriver, oavsett hur intresserad jag är av någon har jag ofta svårt att föra en konversation i text, jag är dessutom väääääldigt sarkastisk av mig haha. Och de syns ju tydligare i text.

    Fungerar de bra irl ge de lite till, försök få reda på vart ni står. Fråga henne helt enkelt om hon är intresserad av något, vad hon söker eller hur hon ser på er.

  • Anonym (Beror på)

    Om du inte gillar den sarkastiska stilen så behöver du antingen säga det eller avsluta. Själv är jag väldigt känslig av mig och tål inte olika typer av jargong så bra. Mår bäst när man är snälla mot varandra helt enkelt. Jag hade sökt mig vidare direkt.

    Sega svar tyder enligt mig antingen på ointresse eller att personen spelar ett spel. Båda de faktorerna hade fått mig att avsluta direkt också.

  • Anonym (Hm)
    Anonym (SissiBillie) skrev 2018-07-18 06:34:46 följande:
    Nej det tycker jag inte. Dumpa och gå vidare annars är risken att du får spendera 70% av förhållandet med att vänta på dryga svar.
    Håller med
  • Anonym (Sommarkväll)

    Vi har träffats par veckor.

    Ja hen är nog inte så intresserad. Sarkastiska & sega svar klarar man sig nog bra utan.

  • Anonym (Sommarkväll)
    Anonym (..) skrev 2018-07-18 06:53:41 följande:

    Vissa är korta när dom skriver, oavsett hur intresserad jag är av någon har jag ofta svårt att föra en konversation i text, jag är dessutom väääääldigt sarkastisk av mig haha. Och de syns ju tydligare i text.

    Fungerar de bra irl ge de lite till, försök få reda på vart ni står. Fråga henne helt enkelt om hon är intresserad av något, vad hon söker eller hur hon ser på er.


    När jag frågat, svarar hen att det är självklart att intresset finns då träffar mig.Svårt tolka av om hen har ärliga avsikter.
Svar på tråden Min dejt?