• carolol

    Negativt test pga testat för tidigt? Följas åt mot plus?

    Hej!

    Är just nu på BIM-5 och ÄL+10 och kunde inte hålla mig från att ta ett gravtest som visade totalnegativt. Är första försöket sedan MA i v.12 i slutet på juni. Har inte känt några stora symtom men lite lätt illamående stundtals och väldigt trött samt lite molvärk. Men har försökt intala mig själv att jag bara inbillar mig då jag inte vill bli alltför besviken om det inte går vägen, men nu har jag som sagt tagit ett test som visat negativt. Vet att det finns flera trådar om detta men tänkte skapa en ny som är aktuell där vi kanske kan följas åt. Finns det någon där ute som varit i samma situation som senare fått plus när det gått några dagar? Tänker om det fortfarande kan finnas en chans för mig denna månad?

  • Svar på tråden Negativt test pga testat för tidigt? Följas åt mot plus?
  • luthia
    Zandylina skrev 2018-08-23 13:47:34 följande:

    Hur går det för er andra? Själv sitter jag har antingen BIM+1 eller BIM-2, har som sagt oregelbunden cykel så vet ej riktigt, test var negativt idag med trots illamående, lätt molvärk, ömma bröstvårtor, idag fick jag igen kraftig hugg på högt sidan vid äggstocken å nu efter en lätt rosaaktigt slemmig flytning när torka mig på toa, tem gått ner pyttelite men ändå högre än brukar. Så nu sitter man å undrar om kan va nidblödning å ägglossning var senare än trott eller om mensen på gång känns ej samma som det brukar vid mens dock, också 2 senaste dagarna haft lätt för gråta å vart tröttare än vanligt samt haft svårt somna. Men med min otur så e det säkert mensen på gång. Suck


    Låter ju som en nidblödning! :)
  • Nathaliiie90
    Zandylina skrev 2018-08-23 13:47:34 följande:

    Hur går det för er andra? Själv sitter jag har antingen BIM+1 eller BIM-2, har som sagt oregelbunden cykel så vet ej riktigt, test var negativt idag med trots illamående, lätt molvärk, ömma bröstvårtor, idag fick jag igen kraftig hugg på högt sidan vid äggstocken å nu efter en lätt rosaaktigt slemmig flytning när torka mig på toa, tem gått ner pyttelite men ändå högre än brukar. Så nu sitter man å undrar om kan va nidblödning å ägglossning var senare än trott eller om mensen på gång känns ej samma som det brukar vid mens dock, också 2 senaste dagarna haft lätt för gråta å vart tröttare än vanligt samt haft svårt somna. Men med min otur så e det säkert mensen på gång. Suck


    Jag har också haft sådär att det hugger till i sidan och jag hade också en liten blödning några dagar efter mensen egentligen skulle ha kommit, jag har testat två gånger negativt men man blir ju osäker när inte mensen kommer som den ska
  • Zandylina
    luthia skrev 2018-08-23 17:08:34 följande:

    Låter ju som en nidblödning! :)[/

    [quote=78990872][quote-nick]luthia skrev 2018-08-23 17:08:34 följande:[/quote-nick]Låter ju som en nidblödning! :)


    Nathaliiie90 skrev 2018-08-23 21:36:00 följande:

    Jag har också haft sådär att det hugger till i sidan och jag hade också en liten blödning några dagar efter mensen egentligen skulle ha kommit, jag har testat två gånger negativt men man blir ju osäker när inte mensen kommer som den ska


    Jag hoppas såklart e nidblödning aldrig haft det förut dock. Å tempen steg lite idag igen så ligger runt 36.7 min normal temp ligger på runt 36,2 typ fattar nada har ingen mensvärk direkt som jag brukar få å fortfarande ömma bröst usch blir ej klok på detta. Tempen brukar droppa drastiskt för mig när mensen kommer men ej gjort än.

    Hmm inte lätt detta tror bästa e att avvakta även om man vill veta NU. Hehe jag försöker ej tänka på det för mkt för man kan bli besviken då försöker hålla mig sysselsatt för ej tänka så mkt hjälper en del faktiskt.
  • Zandylina

    Hej alla liten uppdatering. I 2 dagar som sagt spottings å nu på morgonen kom mensen å rikligt dessutom, vet att detta är mensen pga tempen idag droppa från ca 36.7 till 36.3 å runt 36,1-36,3 jag ligger vid mens. Fortfarande ömma bröst dock å knappt nån mensvärk heller vilket jag brukar ha. Jaja så kan det gå. Lycka till ni som fortfarande väntar.

  • Nathaliiie90
    Zandylina skrev 2018-08-25 07:50:14 följande:

    Hej alla liten uppdatering. I 2 dagar som sagt spottings å nu på morgonen kom mensen å rikligt dessutom, vet att detta är mensen pga tempen idag droppa från ca 36.7 till 36.3 å runt 36,1-36,3 jag ligger vid mens. Fortfarande ömma bröst dock å knappt nån mensvärk heller vilket jag brukar ha. Jaja så kan det gå. Lycka till ni som fortfarande väntar.


    Min mens uteblev helt men fick en liten blödning några dagar efter den beräknade mensen skulle ha kommit, har testat negativt 3 gånger så gravid är jag inte var nog bara en mensrubbning eller något sådant :(
  • carolol
    Zandylina skrev 2018-08-25 07:50:14 följande:

    Hej alla liten uppdatering. I 2 dagar som sagt spottings å nu på morgonen kom mensen å rikligt dessutom, vet att detta är mensen pga tempen idag droppa från ca 36.7 till 36.3 å runt 36,1-36,3 jag ligger vid mens. Fortfarande ömma bröst dock å knappt nån mensvärk heller vilket jag brukar ha. Jaja så kan det gå. Lycka till ni som fortfarande väntar.


    Nathaliiie90 skrev 2018-08-25 12:56:39 följande:

    Min mens uteblev helt men fick en liten blödning några dagar efter den beräknade mensen skulle ha kommit, har testat negativt 3 gånger så gravid är jag inte var nog bara en mensrubbning eller något sådant :(


    Nej vad tråkigt för er båda! Vi får försöka på nytt denna månad! Ska prova sperm meets the egg metoden tänkte jag :)
  • Nathaliiie90
    carolol skrev 2018-08-25 14:37:41 följande:

    Nej vad tråkigt för er båda! Vi får försöka på nytt denna månad! Ska prova sperm meets the egg metoden tänkte jag :)


    Vad är det för något har aldrig hört talas om det? :)
  • carolol

    Sök på tråden ?En superbra metod jag läst om/vilka vill hänga med nästa månad?? så kan du läsa mer :) handlar om att man i princip ska ligga varannan dag fram till äl och då ligga varje dag i tre dagar ;p men är lite mer guidelines beroende på hur lång cykel du har och kring när du ska börja ta äl-tester :) verka va många i den tråden som försökt i många år och som blivit gravida på första försöket med den metoden :)

  • Nathaliiie90
    carolol skrev 2018-08-25 17:47:44 följande:

    Sök på tråden ?En superbra metod jag läst om/vilka vill hänga med nästa månad?? så kan du läsa mer :) handlar om att man i princip ska ligga varannan dag fram till äl och då ligga varje dag i tre dagar ;p men är lite mer guidelines beroende på hur lång cykel du har och kring när du ska börja ta äl-tester :) verka va många i den tråden som försökt i många år och som blivit gravida på första försöket med den metoden :)


    Okej det låter ju bra :) men vad heter tråden?
  • carolol
    Nathaliiie90 skrev 2018-08-25 19:03:51 följande:

    Okej det låter ju bra :) men vad heter tråden?


    Den heter: En superbra metod jag läst om/vilka vill hänga med nästa månad?
Svar på tråden Negativt test pga testat för tidigt? Följas åt mot plus?