• Anonym (Babe)

    Är ni etnisk svenska killar rädda för utländska tjejer?

    Jag är en utländsk tjej och dras till svenska killar och jag börjar undra varför jag typ aldrig lyckas träffa en?? Är ni rädda för hedersvåld? Mina bröder? Orkar ni inte med kulturkrocken? Stör det er att jag är uppvuxen i förorten och pratar lite slang?? Haha frågorna är många!

    Frågan går ut till de som ändå dras till utländska tjejer (är från mellanöstern) men som ändå inte riktigt ge sig in i något med en!

  • Svar på tråden Är ni etnisk svenska killar rädda för utländska tjejer?
  • Anonym (Babe)

    Är kurd och inte muslim, mina föräldrar hade blivit överlyckliga om jag drog hem en svensk man. Jag tror det faktiskt handlar om att de tror att jag inte är intresserad. Jag dras verkligen inte till mitt folk tyvärr...

  • Mongoliet
    Anonym (Babe) skrev 2018-09-06 09:01:05 följande:

    Är kurd och inte muslim, mina föräldrar hade blivit överlyckliga om jag drog hem en svensk man. Jag tror det faktiskt handlar om att de tror att jag inte är intresserad. Jag dras verkligen inte till mitt folk tyvärr...


    Skriv till mig privat så går vi på date. Hur som helst har jag några frågor till dig.
  • Anonym (Nädå)

    Tror nog inte det så mkt iallafall, kan ju dels handla om att generellt kolla om motsvarande intresse finnes, alltså, finner du en intressent, vissa att du tycker det, ?kolla över axeln?, gå onödigt nära o.s.v

    Ni utlänska tjejer blir behandlade (av mig iallafall) som svenskor, extrem försiktighet...

  • Anonym (Jonte)

    Inte ett dugg rädd, bara inte attraherad av någon som snackar förorts-slang. Låter riktigt tacky, oavsett kön.

  • ödmjukman

    Tack för tips om olika klubbar, det är ju viktigt att vi har lite gemensamma intressen????. Gillar kurdiska tjejer, syrianska tjejer. Haha ja de kanske bara är att hänga i shopingcentrum o hoppas flörta..

    fick tips av min kvinnliga frisör som kommer från Syrien om att antingen gå till kyrkan då de är kristna men många bara går dit o inte är troende. Eller leta upp syrianska fester...

  • Tom Araya
    Anonym (Babe) skrev 2018-09-06 00:45:46 följande:

    Jag är en utländsk tjej och dras till svenska killar och jag börjar undra varför jag typ aldrig lyckas träffa en?? Är ni rädda för hedersvåld? Mina bröder? Orkar ni inte med kulturkrocken? Stör det er att jag är uppvuxen i förorten och pratar lite slang?? Haha frågorna är många!

    Frågan går ut till de som ändå dras till utländska tjejer (är från mellanöstern) men som ändå inte riktigt ge sig in i något med en!


    Jag har på äldre dagar blivit mer nyfiken på att träffa en tjej av utländskt ursprung.

    "Rinkebysvenska" går fetbort, men hudfärg och etnicitet har ingen betydelse.

    Kulturkrockar, hennes släkt o.s.v. kan starkt bidra till att jag inte försökt att träffa en utländsk tjej hittills.

    I min ålder finns det kanske en chans att träffa någon även med bakgrund i en mycket annorlunda kultur, en person som är tillräckligt självständig och som valt bort av sitt hemlands kultur vad som inte passar i deras liv, i Sverige och kanske även med en svensk partner.

    Som yngre var det dock otänkbart och även ovanligt att invandrade tjejer (inte bara från andra länder, utan även från vitt skilda kulturer) träffade svenska killar.
    De flesta förhållanden mellan svenska killar och utländska tjejer, har enligt min erfarenhet, antingen varit där tjejen är från ett nordeuropeiskt land eller att de träffats utomlands, kanske i hennes hemland.
  • Anonym (Kurd tjej)

    Jag är kurd och dras till svenska män, gillar tyvärr inte kurdiska män, ingen attraktion helt enkelt.

    Min erfarenhet är att svenska män kollar och är intresserade men vågar inte att ta initiativ. Sen har de många fördomar. De tar t ex förgivet att man är muslim. Men jag är t ex ateist.

    Bara några få svenska män har vågat ta initiativ, då har det varit den flirtiga-playboy aktiga typen.

  • Anonym (JW)
    Anonym (Babe) skrev 2018-09-06 00:45:46 följande:

    Jag är en utländsk tjej och dras till svenska killar och jag börjar undra varför jag typ aldrig lyckas träffa en?? Är ni rädda för hedersvåld? Mina bröder? Orkar ni inte med kulturkrocken? Stör det er att jag är uppvuxen i förorten och pratar lite slang?? Haha frågorna är många!

    Frågan går ut till de som ändå dras till utländska tjejer (är från mellanöstern) men som ändå inte riktigt ge sig in i något med en!


    Nej jag är inte rädd. Däremot är jag inte intresserad. Är inte intresserad av någon som inte är svensk eller nordisk för jag vill att mina barn ska vara svenska/nordiska. Vidare attraheras jag generellt inte av kvinnor ur andra raser än den vita och är inte heller intresserad av en partner med annan kultur. Dessutom avskyr jag blattebrytningar. Tycker det låter otroligt fult och irriterande.
  • Anonym (Babe)
    Anonym (JW) skrev 2018-09-07 20:27:14 följande:

    Nej jag är inte rädd. Däremot är jag inte intresserad. Är inte intresserad av någon som inte är svensk eller nordisk för jag vill att mina barn ska vara svenska/nordiska. Vidare attraheras jag generellt inte av kvinnor ur andra raser än den vita och är inte heller intresserad av en partner med annan kultur. Dessutom avskyr jag blattebrytningar. Tycker det låter otroligt fult och irriterande.


    Frågan är ju till de som är intresserade.
  • Tom Araya
    Anonym (Kurd tjej) skrev 2018-09-07 20:23:42 följande:

    Jag är kurd och dras till svenska män, gillar tyvärr inte kurdiska män, ingen attraktion helt enkelt.

    Min erfarenhet är att svenska män kollar och är intresserade men vågar inte att ta initiativ. Sen har de många fördomar. De tar t ex förgivet att man är muslim. Men jag är t ex ateist.

    Bara några få svenska män har vågat ta initiativ, då har det varit den flirtiga-playboy aktiga typen.


    Det ligger nog en del i det.
Svar på tråden Är ni etnisk svenska killar rädda för utländska tjejer?