• ungochbred47

    Vad söker egentligen utmanande instagram tjejer?

    Hej familjeliv. Tänkte fråga detta på flashback men insåg att detta forumet nog är bättre för fler kvinnor här så kanske möjligen får ett genuint svar eller två.
    Jag funderar rätt ofta på vad instagram tjejer ens söker när de lägger upp bild efter bild på sig i string eller string bikini. Där de visar hela röven om inte mer. Många även där nipples syns väl genom plagget. Tyckte precis som de flesta att detta var jätte härligt i början.. men nu har jag ju insett att detta är en falsk bild av vad de nu vill. För enligt min erfarenhet ligger inte de här mycket..
    Men jag kanske har fel, de kanske blir gruppknullade varje helg av ett gäng med män. 
    Iaf så är frågan, vad söker de här tjejerna och varför visa upp kroppen på det sättet? Jag pratar inte om de som är kroppsbyggare som gör olika poseringar för där vet man ju vad de vill uppnå. Utan pratar om "normala" tjejer som är snygga men av någon anledning alltid ska visa sin röv.. 

  • Svar på tråden Vad söker egentligen utmanande instagram tjejer?
  • Anonym (Lotta)

    Jag tror de vill skapa en fin bild, vara fina. De har nog inget med sex att göra. Jag tror inte tjejer alltid är medvetna om att killar tänker på sex så fort det visas hud. Medan för killar verkar detta vara en självklar reaktion och därför tror ni att tjejer vill skapa den reaktionen. Tjejer blir tex generellt inte kåta av att se en halvnaken man, även om man kan tycka att en fin manskropp är estetiskt tilltalande. Så nej, att en tjej klär sig i kort kjol, handlar inte om att hon vill knulla. Vanligaste och farligaste missuppfattningen.

  • Anonym (Bekräftelse)

    Tror de flesta av dessa söker bekräftelse. Tyvärr är dessa tjejer uppfostrade/påverkade till att söka den typen av bekräftelse på sitt eget värde (istället för att tex visa på humor, intelligens, kreativitet eller något annat som skulle kunna ge bekräftelsr). Sorgligt tycker jag.

  • Mongoliet

    Alla söker ju bekräftelse på sätt som man kan få det. Den fula tjejen lägger kanske upp fin poesi någonstans. Den händige på sin nya hylla. Mamman på sina barn osv. Tycker det är taskigt att klanka på snygga människor för det beteendet. Jag är säker på att ts postar bilder eller text eller något annat någonstans för att få någon typ av bekräftelse. Bara i denna ts så är ju din fråga ett sätt för dig att markera att du tycker andra värden än yta borde vara viktigare i livet. Ett sätt för dig att få bekräftelse. Inga konstigheter. Vi jobbar med vära bästa grejer.

  • ungochbred47

    Tänk om vi skulle vara mer öppna om vi var intresserade av någon.. vad världen skulle vara enkel då. Fast å andra sidan.. vi är väl mer öppna än någonsin om det vilket leder till att de som nu inte uppfyller kriterierna blir frustrerade. Får nog sluta grubbla över detta. Tack för era svar iaf även om det nu inte var så många Glad

  • Djuping
    ungochbred47 skrev 2018-10-08 23:14:00 följande:

    Hej familjeliv. Tänkte fråga detta på flashback men insåg att detta forumet nog är bättre för fler kvinnor här så kanske möjligen får ett genuint svar eller två.
    Jag funderar rätt ofta på vad instagram tjejer ens söker när de lägger upp bild efter bild på sig i string eller string bikini. Där de visar hela röven om inte mer. Många även där nipples syns väl genom plagget. Tyckte precis som de flesta att detta var jätte härligt i början.. men nu har jag ju insett att detta är en falsk bild av vad de nu vill. För enligt min erfarenhet ligger inte de här mycket..
    Men jag kanske har fel, de kanske blir gruppknullade varje helg av ett gäng med män. 
    Iaf så är frågan, vad söker de här tjejerna och varför visa upp kroppen på det sättet? Jag pratar inte om de som är kroppsbyggare som gör olika poseringar för där vet man ju vad de vill uppnå. Utan pratar om "normala" tjejer som är snygga men av någon anledning alltid ska visa sin röv.. 


    Enkelt. De söker bekräftelse.
  • Anonym (Ph)

    De söker bekräftelse och följare. Har man många följare blir man känd och tjänar pengar.. Då slipper de använda hjärnan på annat sätt och behöver bara visa röven på bild, skaffa samarbetspartners som vill sponsra med leggings, bantningspiller och tandblekning. Sen rullar kulorna in! Se bara på Paradise Hotel-deltagare, Ex On The Beatch och fan vad nu allt heter.

Svar på tråden Vad söker egentligen utmanande instagram tjejer?