• Anonym (TS)

    Män kring 50, vad gillar ni?

    Vilken typ av kvinna och vilken typ av sex? Gärna detaljer om båda... Vad kan en man född ca 1970 tänkas gilla?

  • Svar på tråden Män kring 50, vad gillar ni?
  • Anonym (50 Years Of Grey)
    Anonym (Tjej30) skrev 2018-11-17 23:31:46 följande:
    Anonym (50 Years Of Grey) skrev 2018-11-17 23:27:13 följande:

    Just det! Har hört om det men inte riktigt satt mej in i det, har alltid trott det var mest när man strypte brösten med rep, men det verkar ju vara så mycket mer när man googlar på det, mänsklig kassler kanske vore ett bättre namn ;) Nja, själv tänkte jag kanske mer ett par kardborrefängslen i sängramen, men visst, what ever she likes =)


    Du påminner skrämmande mycket om den man jag brukar träffa!

    P.s. Jag älskar träffarna med honom!
    TACK!
    Härligt att det finns tjejer som gillar sådant, å du kanske inte är den ende.....eller?
    Hur träffades ni om man får fråga, å hur gammal är han, har ni förhållanden bägge två?

  • Anonym (Tjej30)
    Anonym (50 Years Of Grey) skrev 2018-11-17 23:52:15 följande:

    TACK!

    Härligt att det finns tjejer som gillar sådant, å du kanske inte är den ende.....eller?

    Hur träffades ni om man får fråga, å hur gammal är han, har ni förhållanden bägge två?


    Det verkar på honom som att han inte fått uppleva detta med tidigare tjejer.. och för mig är det på samma vis, ingen man har gett mig det han ger mig.

    Han är 17år äldre än mig. Jag är i en relation, inte han. Jag är dock på väg ut ur min relation.
  • Anonym (Men kristus)

    Folk på familjeliv alltså. För helvete era dreglande stackare, snacka mindre och ge er ut mer eller börja motionera. Patetiskt

  • Anonym (50 Years Of Grey)
    Anonym (Tjej30) skrev 2018-11-18 00:01:01 följande:
    Det verkar på honom som att han inte fått uppleva detta med tidigare tjejer.. och för mig är det på samma vis, ingen man har gett mig det han ger mig.

    Han är 17år äldre än mig. Jag är i en relation, inte han. Jag är dock på väg ut ur min relation.
    Låter riktigt trevligt, nästan som ett filmmanus för nästa 50 shades......va fan vad det nu den filmen hette igen? äsch spelar ingen roll.

    Tråkigt att din relation är på väg att ta avslutas, hade det med sexlivet att göra.


  • Anonym (Lugna trygga kvinnor)
    Anonym (TS) skrev 2018-11-17 20:56:45 följande:

    Varför just lite äldre, är det stor skillnad på säg kvinna 45 och kvinna 55? Ingen kritik bara nyfiken.


    Har alltid gillat äldre kvinnor, dem atraherar mig men har aldrig vågat ta kontakt med någon äldre kvinna. Tycker 60+ kvinnor är så vackra men dem är nog upptagna vid den åldern och har kanske inget intresse av yngre män. Men om någon känner för det så har jag ju inget emot att prata om det. Trevligt hade det varit att få lära känna någon i den åldern ???? gärna i Skåne trakterna. Behöver inte betyda att det behöver leda till sex om inte kemin finns.
  • Anonym (50 Years Of Grey)
    Anonym (Men kristus) skrev 2018-11-18 00:40:10 följande:

    Folk på familjeliv alltså. För helvete era dreglande stackare, snacka mindre och ge er ut mer eller börja motionera. Patetiskt


    spring själv istället för att reta dej på folk som bryr sej om sina sexliv. och drick inte mer i kväll snälla du
  • misil

    Kvinnor som är intressanta att diskutera med dvs inte gnälliga feminister eller renodlade rasister.

  • Anonym (Gormander)
    Anonym (Men kristus) skrev 2018-11-18 00:40:10 följande:

    Folk på familjeliv alltså. För helvete era dreglande stackare, snacka mindre och ge er ut mer eller börja motionera. Patetiskt


    Konstig insändare. Varför kallar du dig för (Men Kristus)? Vilka var det Jesus värdesatte högst av alla? Jo, de som inget var i denna världen dvs "stackare, de enfaldiga, knäppisarna m m."
  • Anonym (Blektblondin)

    Jag vill att hon är sexuell, vågar göra lite själv. Småfräck, men inte vulgär, varm, sensuell.
    Jag gillar nog vanlig sex, vaniljsex. Så piskor, sexgungor och ställningar för cirkusakrobater är inget för mig.

  • Anonym (TS)
    Anonym (Lugna trygga kvinnor) skrev 2018-11-18 00:51:34 följande:

    Har alltid gillat äldre kvinnor, dem atraherar mig men har aldrig vågat ta kontakt med någon äldre kvinna. Tycker 60+ kvinnor är så vackra men dem är nog upptagna vid den åldern och har kanske inget intresse av yngre män. Men om någon känner för det så har jag ju inget emot att prata om det. Trevligt hade det varit att få lära känna någon i den åldern ???? gärna i Skåne trakterna. Behöver inte betyda att det behöver leda till sex om inte kemin finns.


    Beror nog på vad kvinnor kring 60 menar med "yngre män"? Tror du inte att de snarare tänker på dig som ungefär jämnårig? Borde inte krävas mer än att de gillar dig som man, de behöver inte ha ngn speciell dragning mot yngre.
Svar på tråden Män kring 50, vad gillar ni?