• Anonym (TS)

    Män kring 50, vad gillar ni?

    Vilken typ av kvinna och vilken typ av sex? Gärna detaljer om båda... Vad kan en man född ca 1970 tänkas gilla?

  • Svar på tråden Män kring 50, vad gillar ni?
  • Anonym (Tjej30)
    Bröstlängtan skrev 2018-11-19 18:37:13 följande:

    Jag gillar kvinnor med riktigt stora bröst!!! När det gäller sex så gillar jag kvinnor som rider mig medan de stora brösten gungar fram och tillbaka. Men mest älskar och drömmer jag om att bli skönt avrunkad medan jag njuter av att smeka, klämma, känna, suga och slicka på ett par stora bröst.


    66Joy skrev 2018-11-19 18:40:35 följande:

    Stora bröst är alltid trevligt!


    Känner mig just nu lite extra glad för mina nya förstorade bröst, haha;)
  • ödmjukman

    Man Född 1973. Har genom åren låtit min dominanta sida utvecklas o tycker om en undergiven partner. Hand i hand med den sidan är att jag gillar bondsge o smisk. Klicket är oerhört viktigt

  • Anonym (Hmmmm)
    norda72 skrev 2018-11-17 23:18:25 följande:

    Jag är född 1972. Det känns som om det här är över för mig nu utan att det ens har börjat. Jag är för gammal för förhållanden. De under 30 ratar mig och de i min egen ålder har redan barn, snart barnbarn och jag har ingenting. Det är tragiskt, detta. Man blir nästan deprimerad. Och att försöka hitta någon kring 30 är nästan ett brott i dag i #metoo:s spår. 


    1) Du har noll koll på metoo. Jag hoppas inte du planerar att våldta eller utsätta nån för sexövergrepp eller tafsa på främlingar.

    2) Gissar att skilda kvinnor med barn föredrar män utan barn. Blir komplicerat annars.
  • Anonym (Hmmmm)
    Hasse99 skrev 2018-11-18 15:57:13 följande:

    Mmm precis som jag tänker men inte alltid s lätt att få er i skrift


    Vi är ganska många. Jag är iofs upptagen.
  • Anonym (50 Years Of Grey)
    ödmjukman skrev 2018-11-20 08:04:42 följande:

    Man Född 1973. Har genom åren låtit min dominanta sida utvecklas o tycker om en undergiven partner. Hand i hand med den sidan är att jag gillar bondsge o smisk. Klicket är oerhört viktigt


    Härligt!

    Antar att du också hittat likasinnade partners? utan det kan jag intyga att livet är ganska svårt att uthärda. Känner mej själv lite som en homosexuell som fastnat i ett straight förhållande.
  • Anonym (Tjej30)
    ödmjukman skrev 2018-11-20 08:04:42 följande:

    Man Född 1973. Har genom åren låtit min dominanta sida utvecklas o tycker om en undergiven partner. Hand i hand med den sidan är att jag gillar bondsge o smisk. Klicket är oerhört viktigt


    Verkar finnas gott om män i eran ålder som börjat upptäcka de fantasierna nu. Tyvärr är ni svåra att hitta:( jag lyckades hitta någon som gav mig bondage, smisk och allt annat jag fantiserat om, men hux flux så ville han sluta träffas så..
  • Anonym (Tjej30)
    66Joy skrev 2018-11-20 11:43:55 följande:

    Tjej 30,hur stora bröst har du?


    70D. Hade gärna haft större men tydligen skulle det se "oproportionerligt" ut på min nätta kropp, enligt kirurgen;)
Svar på tråden Män kring 50, vad gillar ni?