• Jagerika

    Nya BIM januari 2019

    Jag gjorde fel på förra bimlistan men här kan alla vara med , även anonyma!

    Som sagt så blir detta vårat 1-års försök! Önskar er alla många plus! :D

    BIM-LISTA

    1/1-Jagerika

  • Svar på tråden Nya BIM januari 2019
  • Snickesnack
    Jsv17 skrev 2018-12-29 09:19:29 följande:

    Alltså jag tror jag plussade precis!!! Äl+11 bim-3.....

    Det är fortfarande svagt men det här strecket behöver iaf inte jag leta efter! Så min känsla tror jag var rätt den här gången Sen är det ju så tidigt så med min historia så ropar jag inte hej än, men åh vad glad jag blir!!!

    Det översta är från igår (då det såg ut lite som det klassiska spökstrecket) understa är från idag då strecket är ganska väl synligt , men svagt! Men man kan ju se en stegring iaf vilket är positivt


    holocene skrev 2018-12-29 10:34:59 följande:

    Så... detta hände precis. Jag ser ju ett streck där o min sambo likaså, men vad tror ni? Är helt skakis nu, så jäkla glad. Det var ett tidigt test, BIM är runt 1/1. 


    Åh, superstort grattis båda! Vad har man blir av att se lite plus. Det är bara att hålla tummarna för att vi ses i septembertråden sen ;)

    Själv går jag och väntar på ÄL-plus.
  • holocene
    Jsv17 skrev 2018-12-29 12:26:40 följande:
    Solklart ju!!! Grattis!!! Hoppas vi får hänga ihop ända till september!
    Tack alla! Känns så knäppt, inga symptom och flytningarna fortsätter hm... Var helt bombsäker innan jag testade att det inte var nåt. Men hoppas det är resterna av en nidblödning eller nåt.. vågar  liksom inte tro på det än. Ska ta ett nytt, vanligt test efter på nyår eller den 1/1. 

    Hoppas det stannar och att vi alla får följas åt i 2019 <3
  • holocene
    Sunnanäng skrev 2018-12-29 11:11:24 följande:
    Men gud så många plus! Grattis! Har också BIM 1/1, så spännande.
    Tack snälla du. Har du tänkt att testa snart om du har BIM 1/1? :)
  • Jojjans
    FloraLinnéa skrev 2018-12-28 22:15:59 följande:

    Vad tråkigt att höra! Då tror jag definitivt det är er tur nu!

    Första i vecka åtta, nej vi vet tyvärr ingenting. Det enda vi fick reda på är att jag har en hjärtformad livmoder men att det inte borde vara orsaken!


    Så tungt när det händer flera gånger, vad skönt att det lugnar dig att du kan få utredning om det händer igen! När började ni försöka?
  • Jojjans
    SherreMol skrev 2018-12-29 00:40:20 följande:

    Hört väldigt bra saker om det! Nu blir det bara att läsa på exakt hur det görs och köpa till korrekt termometer :D

    Har du några tips att ge till en temp nybörjare? ^^


    Det första tipset är att köpa en temp med två decimaler. Det andra är att inte försöka tolka ut så mycket baserat på en enstaka dags temperatur, utan vänta tills du ser ett mönster. Det kan ofta ta ett par månader innan det blir tydligt.

    I övrigt vill jag utöver natural cycles tipsa om appen fertility friend. Och det finns en fl-tråd som heter ?för osannolikt som tempar för att bli gravid? som är hjälpsam och bra!
  • Jojjans
    Jsv17 skrev 2018-12-29 09:19:29 följande:

    Alltså jag tror jag plussade precis!!! Äl+11 bim-3.....

    Det är fortfarande svagt men det här strecket behöver iaf inte jag leta efter! Så min känsla tror jag var rätt den här gången Sen är det ju så tidigt så med min historia så ropar jag inte hej än, men åh vad glad jag blir!!!

    Det översta är från igår (då det såg ut lite som det klassiska spökstrecket) understa är från idag då strecket är ganska väl synligt , men svagt! Men man kan ju se en stegring iaf vilket är positivt


    Å grattis!!! Definitivt en stegring! :))
  • Jojjans
    Jsv17 skrev 2018-12-29 09:19:29 följande:

    Alltså jag tror jag plussade precis!!! Äl+11 bim-3.....

    Det är fortfarande svagt men det här strecket behöver iaf inte jag leta efter! Så min känsla tror jag var rätt den här gången Sen är det ju så tidigt så med min historia så ropar jag inte hej än, men åh vad glad jag blir!!!

    Det översta är från igår (då det såg ut lite som det klassiska spökstrecket) understa är från idag då strecket är ganska väl synligt , men svagt! Men man kan ju se en stegring iaf vilket är positivt


    Å grattis!!! Definitivt en stegring! :))
  • Jojjans
    holocene skrev 2018-12-29 10:34:59 följande:

    Så... detta hände precis. Jag ser ju ett streck där o min sambo likaså, men vad tror ni? Är helt skakis nu, så jäkla glad. Det var ett tidigt test, BIM är runt 1/1. 


    Ååå GRATTIS! Syns ju tydligt :))
  • Liit

    Grattis till alla plus<3

    Ska få mens denna helg. Inga symptom utom ömma bröst... hade nidblödning både i torsdags och fredag. Enbart efter sex och lite ljusrosa på pappret. Inget mer. Men är säkert mens på g. Har haft negativa test också. Tog senaste igår på eftermiddagen. Vill bara att mensen ska komma igång så jag kan börja om.

Svar på tråden Nya BIM januari 2019